|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
περισσότερα » | |||||
![]() | |||||
![]() |
|||||
![]() | |||||
Διαβάστηκε από 1743 αναγνώστες | |||||
![]() Τα SUV δεν ακολουθούν τις ιδεολογικές τάσεις της νέας γενιάς. Η απλότητα ενός μικρού hatchback, μαζί με το χαμηλότερο κόστος, τα κάνουν δημοφιλή. Το «έξυπνο» αυτοκίνητο για κάποιους νέους δεν είναι το SUV αλλά το πολυμορφικό. Οι νέοι βλέπουν στα SUV τα αμάξια των γονιών τους και της μεγαλύτερης ηλικίαςΓια τους νέους που ξεκινούν τώρα την αναζήτηση αυτοκινήτου, το SUV δεν είναι τόσο δελεαστικό όσο ήταν για τους γονείς τους. Εξάλλου μέσα σε ένα SUV είναι πολύ πιθανό να μεγάλωσαν, οπότε και η κατηγορία έχει αρχίσει να αποκτά μια «γεροντίλα». Το φαινόμενο δεν είναι τυχαίο. Ακριβώς το ίδιο έγινε και με την γνωστή «κούρσα», τα μικρομεσαία και μεσαία 2½ και τριών όγκων, που για δεκαετίες ήταν τα παραδοσιακά «οικογενειακά» αυτοκίνητα, και η νεότερη γενιά τα εξαφάνισε, αφού δεν ήθελε να δει ούτε «ζωγραφιστό» το αμάξι των γονιών της.Τα SUV δεν ακολουθούν τις ιδεολογικές τάσεις της νέας γενιάςΓια τα SUV πολλοί νέοι έχουν και μια γενικότερη αρνητική άποψη. Μεγάλα, βαριά, δείχνουν εκτός δρόμου αλλά είναι «βουτυράτα» αυτοκίνητα πόλης, καίνε πολύ, δεν είναι ότι καλύτερο για το περιβάλλον, και δεν είναι ότι πιο φιλικό για τους άλλους οδηγούς. Για τους νέους που είναι πιο ευαισθητοποιημένοι, όλα αυτά είναι υπόλοιπα της προηγούμενης γενιάς, που βλέπουν ως ξεπερασμένα, μπανάλ και ίσως και ως αιτία για τα προβλήματα που κληρονομούν. Και έτσι μέσα σε μόλις μία γενιά τα SUV φαίνεται πως αρχίζουν να χάνουν την αίγλη που έχουν, και στα επόμενα χρόνια νέες κατηγορίες θα επανέλθουν στο προσκήνιο.Η απλότητα ενός μικρού hatchback, μαζί με το χαμηλότερο κόστος, τα κάνουν δημοφιλήΑπάντηση σε όλα αυτά τα προβλήματα είναι το απλό, μικρό, οικονομικό και συγκρατημένο. Ας είναι και μικρομεσαίο, αλλά σίγουρα πρέπει να είναι hatchback. Το προφίλ των μικρών αυτοκινήτων ταιριάζει πιο πολύ τόσο στον τρόπο ζωής των περισσοτέρων, δηλαδή στην πόλη, αλλά και στο ιδεολογικό τους «πακέτο» που αποζητά μια απλότητα στην χρήση του αυτοκινήτου. Ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά, ένα μικρό hatchback είναι αυτή τη στιγμή το ζητούμενο, γιατί εκτός από όλα τα υπόλοιπα, βρίσκεται και σε πιο λογική τιμή. Εξάλλου το «περιττό» εκτός του ότι δεν αρέσει σε πολλούς νέους, ακόμη περισσότερο, απλά δεν θέλουν να το πληρώσουν.Το «έξυπνο» αυτοκίνητο για κάποιους νέους δεν είναι το SUV αλλά το πολυμορφικόΑυτό το «περιττό» που έκανε τα SUV δημοφιλή κουβαλάει μαζί του μια εικόνα που στα μάτια των νέων είναι το αντίθετο ακριβώς από την τάση που έχουν φέρει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη ζωή μας. Αυτή του «έξυπνου» αυτοκινήτου, του δικτυωμένου, με τις κάμερες, την αυτονομία, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Δεν είναι πως τα SUV δεν τα έχουν αυτά, αλλά η εικόνα τους δεν εμπνέει όσο κάποτε, και σε κάποιους νεότερους δείχνουν ξεπερασμένα. Με μοντέλα όπως το ID.Buzz, η ιδέα πως το MPV μπορεί να επιστρέψει ως το πραγματικά «έξυπνο» αυτοκίνητο είναι κάτι που συζητιέται, και μάρκες όπως η smart αλλά και η Kia δείχνουν να έχουν το βλέμμα τους στην κατηγορία.Είναι όμως τα SUV ήδη ξεπερασμένα; Δείχνουν να είναι τα αμάξια της προηγούμενης γενιάς; Και μπορεί οι νέοι να επισπεύσουν την επιστροφή των μικρών hatchback αλλά και των MPV; Τι λες; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
![]() | |||||
|
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.