Με 1.500 κυβικά η GLA 180 CDI αποτελεί τη μοναδική premium πρόταση στην κατηγορία.
Mercedes GLA 180 CDI
51.513 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2015)
Premium diesel στα 1.500 κ.εκ.
Με τον 1,5 diesel κινητήρα κάτω από το καπό της, η Mercedes GLA 180 CDI έχει ένα μοναδικό πλεονέκτημα. Να είναι το μόνο premium diesel μικρομεσαίο SUV σε αυτά τα κυβικά κάτι που σημαίνει μικρότερα τεκμήρια, τρίπλα στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης, μικρότερα ασφάλιστρα και φυσικά χαμηλότερη τιμή απόκτησης. Συγκεκριμένα, η GLA 180 CDI ξεκινά από τα 29.770 ευρώ με απόσυρση όντας η πιο οικονομική diesel πρόταση στην γκάμα. 1.500 κ.εκ. και με 3,9 λτ./100 χλμ. Πιο συγκεκριμένα τώρα, κάτω από το καπό της GLA 180 CDI βρίσκεται ένας 1.500άρης 4κύλινδρος, 8βάλδιβος πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 109 ίππους και 260 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 μέχρι και τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη, με το μοτέρ να δείχνει την diesel του καταβολή μόνο στο ρελαντί και στο υψηλό φάσμα περιστροφής του. Στο κομμάτι των επιδόσεων, μάλιστα, ο κινητήρας χαρίζει στη GLA 180 CDI ικανοποιητικά νούμερα (0-100 χλ./ώρα σε 11,5 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ενώ με το 7άρι αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7G-Tronic κιβώτιο (κοστίζει 2.500 επιπλέον) δείχνει ακόμη πιο δυνατός μιας και το κιβώτιο δεν τον αφήνει να κρεμάσει εκμεταλλευόμενο όλα τα αποθέματα ισχύος. Εκτός όμως από τα λίγα κυβικά και τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο 1,5 diesel κινητήρας έχει και άλλο ένα σημαντικότερο πλεονέκτημα που ακούει στην κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα, η μέση εργοστασιακή ανέρχεται στα 3,9 λτ./100 χλμ, ενώ στις μετρήσεις κατανάλωσής μας η GLA 180 CDI καίει 6 λτ./100 χλμ. στα 133 χλμ./ώρα τιμή αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μικρή μόνο στα κυβικά… … ή στο μάτι κατά τη λαϊκή ρήση είναι η Mercedes GLA 180 CDI, αφού κατά τα άλλα δεν υστερεί κάπου από μεγαλύτερες προτάσεις. Πιο συγκεκριμένα, το εσωτερικό της είναι μοντέρνο και αποτελείται από καλής ποιότητας υλικά με ευχάριστη απτή αίσθηση, είναι ουδέτερη στο δρόμο, ήσυχη στο ταξίδι και ασφαλής υπό πίεση. Ταυτόχρονα, ακόμη και σε αυτή την έκδοση μπορεί να εφοδιαστεί (προαιρετικά) με τις τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας της σειράς επιβεβαιώνοντας έτσι τον premium προσανατολισμό της.
HONDA CIVIC 1.6 i-dtec το έχω 13 μήνες 28000 χιλιόμετρα οικονομικό μέσο όρο 4.6 litra/100km, ήχος μηδενικός από τον κινητήρα ο γιός μου φαγώθηκε να βρούμε εξάτμιση να κάνει λίγο ήχο. Γκάζια πολλά ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις ταξίδια ξεκούραστα, από κράτημα διαβήτης, Δεν συνιστάτε για νέους οδηγούς μόνο για έμπειρους 120 PS 300 Nm 10,2 sec 0-100 , 210km/h(δίνει ο κατασκευαστής στην πραγματικότητα πάει και άλλο). 3.6 litra/100km που το διαφημίζει καίει με έξτρα πετρέλαιο 6ή ταχύτητα και 100Km/h. Σέρβις λάδια φίλτρα τα απαρέτητα καλή πρόταση και δεν σου αδειάζει το πορτοφόλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης και σέρβις ανά 20000 χιλιόμετρα.
Για να πετύχεις καταναλώσεις της τάξεως των 4.5 lit/100 χλμ πρέπει συνέχεια να κινείται το αυτοκίνητο σε ευθεία με 90χλμ και έως 2000 στροφές!! Όλοι οι κατασκευαστες 3.6 λένε αλλά στην πράξη και στον δρόμο αυτά αλλάζουν ειδικά όταν ο δρόμος είναι τραχύς και ανηφορικός. Θα συμφωνήσω με τον κύριο που αναφέρει για το υψηλό κόστος αγοράς και θα προσθέσω το μείον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και της Honda στα ανταλλακτικά.
HONDA CIVIC 1.6 i-dtec το έχω 13 μήνες 28000 χιλιόμετρα οικονομικό μέσο όρο 4.6 litra/100km, ήχος μηδενικός από τον κινητήρα ο γιός μου φαγώθηκε να βρούμε εξάτμιση να κάνει λίγο ήχο. Γκάζια πολλά ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις ταξίδια ξεκούραστα, από κράτημα διαβήτης, Δεν συνιστάτε για νέους οδηγούς μόνο για έμπειρους 120 PS 300 Nm 10,2 sec 0-100 , 210km/h(δίνει ο κατασκευαστής στην πραγματικότητα πάει και άλλο). 3.6 litra/100km που το διαφημίζει καίει με έξτρα πετρέλαιο 6ή ταχύτητα και 100Km/h. Σέρβις λάδια φίλτρα τα απαρέτητα καλή πρόταση και δεν σου αδειάζει το πορτοφόλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης και σέρβις ανά 20000 χιλιόμετρα.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ...HONDA CIVIC I-DTEC....ΚΟΡΥΦΗ....ΑΠΛΑ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ
Για να πετύχεις καταναλώσεις της τάξεως των 4.5 lit/100 χλμ πρέπει συνέχεια να κινείται το αυτοκίνητο σε ευθεία με 90χλμ και έως 2000 στροφές!! Όλοι οι κατασκευαστες 3.6 λένε αλλά στην πράξη και στον δρόμο αυτά αλλάζουν ειδικά όταν ο δρόμος είναι τραχύς και ανηφορικός. Θα συμφωνήσω με τον κύριο που αναφέρει για το υψηλό κόστος αγοράς και θα προσθέσω το μείον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και της Honda στα ανταλλακτικά.