Επίσημο: Νέα BMW Σειρά 1 (+video)

Διαβάστηκε από 18389 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2019
 

Η νέα, τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 παρουσιάστηκε επίσημα, μπαίνοντας για πρώτη φορά στο club των προσθιοκίνητων. Λανσάρεται πλήρως αλλαγμένη αισθητικά, πιο ευρύχωρη, με 5 συνολικά κινητήρες (3 diesel και 2 βενζίνης) και πληθώρα τεχνολογιών.

Η «στροφή» της τρίτης γενιάς της BMW Σειράς 1 προς την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα ήταν κάτι που συζητιόταν πολύ καιρό και η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου ήρθε να επιβεβαιώσει τα προγνωστικά. Παράλληλα, αυτή η αλλαγή δεν είναι το μόνο σημαντικό γεγονός για το μικρομεσαίο των Βαυαρών, το οποίο άλλαξε ριζικά στο ντιζάιν του, υιοθετώντας πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ παράλληλα επωφελήθηκε στο πεδίο των χώρων για τους επιβάτες από το νέο δάπεδο, παρά το κοντύτερο μεταξόνιο και τη μείωση στο συνολικό μήκος.

Όσον αφορά στις διαστάσεις, η νέα Σειρά 1 είναι 5 χλστ. μικρότερη σε μήκος (4.319 χλστ.) από την απερχόμενη, 34 χλστ. φαρδύτερη (1.799 χλστ.), 13 χλστ. ψηλότερη (1.434 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.670 χλστ., ήτοι 20 χλστ. μεγαλύτερο από πριν. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένους χώρους για τους επιβάτες με τη μάρκα να υπόσχεται 33 χλστ. περισσότερο «άνοιγμα» για τα γόνατα και 13 χλστ. για το κεφάλι των πίσω, ενώ και ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 380 λτ., ήτοι 20 λτ. περισσότερα από την απερχόμενη Σειρά 1.

Περνώντας στο εξωτερικό, ο «Ασσος» υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW με φαρδύτερο look, μυώδεις καμπύλες και έντονες γραμμές. Τα «νεφρά» στη μάσκα είναι ενωμένα, όπως και στην πιο πρόσφατη 3άρα, ενώ γενικά το σχήμα παραπέμπει σε μύτη καρχαρία. Ολοκαίνουργιοι προβολείς και προφυλακτήρες εμπρός και πίσω συνθέτουν την εικόνα της νέας Σειράς 1, ενώ η πίσω κολόνα διατηρεί το παραδοσιακό στιλ Hofmeister.
 

Μπαίνοντας στην καμπίνα, η εικόνα θυμίζει εν πολλοίς το εσωτερικό της Σειράς 3. Η διάταξη στο ταμπλό διαφοροποιείται ελαφρώς, αλλά ακολουθεί το ίδιο μοτίβο. Η οθόνη αφής 8,8 ιντσών -προαιρετικά 10,25 ιντσών- του συστήματος infotainment BMW Operating System 7.0 δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, έχοντας μια κλίση προς τη θέση του οδηγού που δημιουργεί μια πιο οδηγοκεντρική φιλοσοφία, ενώ πιο κάτω φιλοξενούνται τα χειριστήρια του κλιματισμού με τις ενδείξεις ανάμεσα στους 2 κεντρικούς αεραγωγούς. Το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με την παχιά στεφάνη εδρεύει μπροστά από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντούμε τον γνώριμο πιεζοπεριστροφικό διακόπτη για πολλαπλές λειτουργίες. Επιπλέον, να πούμε πως υπάρχει δυνατότητα εφοδιασμού του ¶σσου με Head-Up Display 9,2 ιντσών, ενώ είναι διαθέσιμες και υπηρεσίες  που έχουμε δει σε μεγαλύτερα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας, όπως το ψηφιακό κλειδί (BMW Digital Key) που μετατρέπει το smartphone σε κλειδί αυτοκινήτου και τον έξυπνο προσωπικό βοηθό (BMW Intelligent Personal Assistant) που είδαμε στην 3άρα.

Στο μηχανικά σύνολα, τώρα, η γκάμα της νέας Σειράς 1 απαρτίζεται από 3 πετρελαιοκινητήρες και 2 βενζινοκινητήρες, οι οποίοι συνδυάζονται με τρία κιβώτια: ένα μηχανικό 6 ταχυτήτων και δύο αυτόματα Steptronic 7 και 8 σχέσεων αντίστοιχα. Αρχίζοντας από το diesel, συναντούμε τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 1,5 λτ. με ισχύ 116 ίππων και 270 Nm ροπής στην έκδοση 116d, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται η 118d με το 2λιτρο μοτέρ των 150 ίππων με 350 Nm ροπής. Κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση η 120d xDrive με τον 2λιτρο κινητήρα που αποδίδει 190 άλογα με 400 Nm ροπής. Στη βενζίνη, αρχική έκδοση είναι η 118i με τον 3κύλινδρο 1.500άρη turbo κινητήρα των 140 ίππων με 220 Nm ροπής και επόμενο στάδιο είναι ο ισχυρότερος «Ασσος», M135i xDrive, με τον τετρακύλινδρο turbo χωρητικότητας 2,0 λτ. με ονομαστική ισχύ 306 ίππων με 450 Nm ροπής.

Κλείνοντας, υπογραμμίζουμε πως, η νέα Σειρά 1 χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στοιχεία από τα μοντέλα BMW i (π.χ. το σύστημα ARB: εφάμιλλο με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας της BMW i3s), υποσχόμενη δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως, όλες οι εκδόσεις του «Aσσου» θα εφοδιάζονται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 θα παρουσιαστεί στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 - 27 Ιουνίου 2019 στη νέα BMW Group #NEXTGen πλατφόρμα παρουσίασης της μάρκας στο Μόναχο.
 

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »