9 φωτογραφίες »

Hyundai Kona Electric Vs Nissan LEAF e+

34.671 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2020

Σε πάνε μακριά… Hyundai Kona Electric και Nissan LEAF e+, το ένα SUV και το άλλο χάτσμπακ, αλλά και τα δύο υπόσχονται μεγάλη αυτονομία. Ποιό να επιλέξεις όμως, από τη στιγμή που και η τιμή τους είναι παραπλήσια.

Nissan: Προσφορές για την περίοδο της έκθεσης, από τη Nissan
Toyo: Δες με 1 κλίκ - 5 προτάσεις αγοράς για ελαστικά που κάνουν την διαφορά!


Τα Hyundai Kona Electric & Nissan LEAF θα βρίσκονται στην πρώτη digital Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου που θα ανοίξει τις διαδικτυακές της πύλες στις 24 Νοεμβρίου. Μείνε συντονισμένος & επισκέψου την, χωρίς εισιτήριο!

Λίγους μήνες πριν το Nissan LEAF «έπαιζε μπάλα» μόνο του, καθώς ήταν το μοναδικό προσιτό, ηλεκτρικό οικογενειακό μοντέλο της αγοράς. Πλέον η κατάσταση έχει αλλάξει ριζικά, με τα νέα λανσαρίσματα να διαδέχονται το ένα το άλλο και το LEAF να αποκτά έντονο ανταγωνισμό, όχι μόνο ως ηλεκτρικό, αλλά και ως οικογενειακό, καθώς μην ξεχνάμε πως οι παραδοσιακοί αγοραστές των μικρομεσαίων χάτσμπακ έχουν αρχίσει και στρέφονται προς τα SUV, μικρά και μικρομεσαία. Υπό αυτό το διττό πρίσμα λοιπόν, συγκρίνουμε το Nissan Leaf με το νέο ηλεκτρικό Kona. 

Πιο προσιτό το LEAF, με μεγαλύτερη μπαταρία το Kona
Η σύγκρισή μας αφορά στις εκδόσεις των δύο μοντέλων με τις μεγάλες μπαταρίες, οι οποίες εξασφαλίζουν θεωρητική αυτονομία 449 χλμ. για το Kona και 385 χλμ. για το LEAF, δηλαδή ικανές να αντέξουν ολόκληρη εβδομάδα χωρίς φόρτιση, τα οποία μάλιστα έχουν και παραπλήσιες τιμές. Συγκεκριμένα, το Kona Electric με την μπαταρία 64 kWh είναι διαθέσιμο από 37.965 ευρώ, ενώ στο LEAF e+ (μπαταρία 62 kWh) η τελική τιμή είναι σχεδόν 34.600 ευρώ. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με αρκετά τεχνολογικά συστήματα και ηλεκτρικές ανέσεις. 

Σχεδίαση: SUV ή χάτσμπακ;
Τα δύο μοντέλα έχουν διαφορετικά αμαξώματα, συνεπώς είναι λίγο ανορθόδοξο να συγκριθούν άμεσα. Άλλωστε το καθένα έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Το LEAF ξεχωρίζει για την αιχμηρή σχεδίαση με το σφηνοειδές εμπρός μέρος, τη μάσκα «V-Μotion» και τα μπούμερανγκ πίσω φωτιστικά σώματα. Το μήκος του 4.490 χλστ. αμαξώματος έχει πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή (cd 0,28) και αυτό αποτυπώνεται και σχεδιαστικά. Από την άλλη το Kona έχει αντικαταστήσει τη μπροστά μάσκα από μια ενιαία επιφάνεια, πάνω στην οποία εμφανίζονται εσοχές, διατηρώντας τα λεπτά αιχμηρά του φώτα μπροστά, σε ένα σύνολο αρκετά μοντέρνο και νεανικό.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)