Η νέα BMW Σειρά 3 έχει κάνει εδώ και περίπου ένα χρόνο την εμφάνισή της, ωστόσο σήμερα ήρθε να προστεθεί στη γκάμα της η plug-in υβριδική έκδοση, 330e.

H συνολική ισχύς φτάνει τα 252 άλογα.

Η BMW λέει ότι η 330e μπορεί να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα.

H 330e sedan θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως από τον Νοέμβριο.

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Διαβάστηκε από 2310 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/8/2019
 

Η νέα BMW Σειρά 3 έχει κάνει εδώ και περίπου ένα χρόνο την εμφάνισή της, ωστόσο σήμερα ήρθε να προστεθεί στη γκάμα της η plug-in υβριδική έκδοση, 330e. Ιδού λοιπόν η BMW 330e plug-in hybrid.

Έχοντας γνωρίσει ήδη την νέα νέα BMW Σειρά 3 αυτό που τραβάει περισσότερο την προσοχή στην 330e είναι το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων προσφέρει 184 ίππους, ωστόσο με τη συνδρομή ενός ηλεκτρικού μοτέρ τοποθετημένο στο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, προσθέτει ακόμα 113 άλογα. Ως αποτέλεσμα η συνολική ισχύς φτάνει τα 252 άλογα, ωστόσο για αυτούς που επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη ισχύ κάπου εκεί έρχεται το σύστημα XtraBoost που σε συνδυασμό με το οδηγικό προφίλ Sport, αυξάνει την ισχύ για διάστημα δέκα δευτερολέπτων στους 292 ίππους (+40 άλογα).
 
Η BMW λέει ότι η 330e μπορεί να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 230 χλμ./ώρα, χωρίς ωστόσο να είναι σαφές αν αυτή επιτυγχάνεται με το XtraBoost. Παράλληλα να σημειωθεί πως διαθέσιμη είναι και η έκδοση M Sport, με αναβαθμισμένη προσαρμοζόμενη ανάρτηση και φρένα M Sport.
 
Όταν η απόδοση περνάει σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την εξοικονόμηση καυσίμου, το μοντέλο μπορεί να κινηθεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 110 χλμ./ώρα, έχοντας νωρίτερα επιλέξει το προφίλ Hybrid. Αν ο οδηγός αλλάξει το προφίλ στο Electric τότε η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 140 χλμ./ώρα, ενώ η 330e κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Υπεύθυνη για αυτό είναι μεταξύ άλλων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και μπροστά από τη δεξαμενή καυσίμου, δίνοντας στη 330e ηλεκτρική αυτονομία για 59 έως 66 χιλιόμετρα.
 
Παρόλο την ύπαρξη της μπαταρίας η BMW υποστηρίζει πως η διάταξη των πίσω καθισμάτων που μπορούν να «πέσουν» επιτρέπει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο όταν χρειάζεται. Ταυτόχρονα αναφέρει πως αν αυτός δεν είναι αρκετός τότε στο μέλλον θα υπάρξει για πρώτη φορά και η υβριδική έκδοση βάγκον, 330e Touring, που θα φτάσει το καλοκαίρι του 2020.  
Σε ότι αφορά την 330e sedan θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως από τον Νοέμβριο, χωρίς να έχει γίνει γνωστή τιμολόγησή της.

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »