Παρελθόν ο range extender από την BMW i3

2.247 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/11/2019

H πρόοδος στην τεχνολογία των ηλεκτρικών μπαταριών έχει κάνει την παρουσία των range extender αχρείαστη. Αυτό τουλάχιστον αναφέρουν στην ΒΜW.

Πριν λίγα χρόνια πολλές εταιρείες αποφάσισαν να προσφέρουν στα ηλεκτρικά τους μοντέλα έναν κινητήρα βενζίνης σε ρόλο range extender. To ίδιο έκανε και η BMW με την i3 Rex.

Oι Βαυαροί ωστόσο έρχονται τώρα να βάλουν τέλος στην παρουσία range extender κινητήρων στα ηλεκτρικά οχήματα με τον ίδιο τον επικεφαλής της BMW στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας, κ. Jan Freimann να αναφέρει πως «δεν έχουν κανένα μέλλον». Σε δηλώσεις του στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες, ο Freimann ξεκαθάρισε πως οι ηλεκτρικές μπαταρίες έχουν σημειώσει τέτοια πρόοδο που κάνουν τους range extender αχρείαστους.

Η πέμπτη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης της BMW, αυξάνει την εμβέλεια των μοντέλων με μία μόνο φόρτιση έως και 30% χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία των 42,2 kWh. Ο κατασκευαστής εκτιμά ότι σε καθημερινή χρήση τόσο η i3 όσο και η i3s είναι πλέον σε θέση να διανύσουν 260 χιλιόμετρα. Πιο συγκεκριμένα οι «βαυαροί» αναφέρουν πως σύμφωνα με τον WLTP η i3 έχει αυτονομία της τάξης των 285-310 χιλιομέτρων, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση s φτάνει τα 270-285 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Η i3 αναμένεται να λάβει και νέα αναβάθμιση στις μπαταρίες της στο εγγύς μέλλον, αν και προτεραιότητα της BMW είναι το λανσάρισμα της υπόλοιπης ηλεκτρικής της γκάμας

16 διαθέσιμα άρθρα για BMW  i3

Tags: BMW i3