Ευχάριστη και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει η ανανεωμένη Mercedes GLA, χαρακτηριστικά που οφείλονται και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Ευχάριστη και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει η ανανεωμένη Mercedes GLA, χαρακτηριστικά που οφείλονται και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Δυνατός και πολιτισμένος ο 1,6 turbo με τα 156 άλογα της GLA 200.

Με διάμετρο 8 ιντσών πλέον η ευκρινής ψηφιακή οθόνη για το ηχοσύστημα ή το σύστημα πολυμέσων.

Βελτιωμένος πίνακας οργάνων, με ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία.

Παραμένει κομψό και καλοσχεδιασμένο το πρακτικό εσωτερικό της GLA, που πλέον έχει αναβαθμισμένο φινίρισμα.

Ανανεωμένη Mercedes-Benz GLA 200 7G-Tronic

62.799 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Με τις κατάλληλες, αισθητικές κυρίως, επεμβάσεις η Mercedes GLA «ωριμάζει» σαν το καλό κρασί και ενισχύει τη θέση της στην αγορά των premium μικρομεσαίων crossover/SUV μοντέλων.

What is new
- Εμφάνιση
- Φινίρισμα και εξοπλισμός καμπίνας 
- 4Χ2 με 1,6 turbo 156 ίππων
- 7G DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 2.291,52 ευρώ
 
Ακόμη πιο GLA…μουρ!
Η φρεσκαρισμένη GLA μπορεί να έχει περιορισμένες αισθητικές αλλαγές, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει αμέσως και κυρίως καταφέρνει να τονίσει τον glamour της χαρακτήρα, δείχνοντας πιο «ώριμη». Ξεχωριστό είναι το μπροστινό μέρος, όπου ο νέος προφυλακτήρας και η αντίστοιχη μάσκα κάνουν τη διαφορά παραπέμποντας στην μεγαλύτερη GLC. Nέας σχεδίασης και τεχνολογίας είναι οι προβολείς και τα LED ημέρας με τη συνολική εικόνα να είναι άκρως δυναμική και απόλυτα θελκτική. Oι σχεδιαστές της Mercedes έκαναν επεμβάσεις και στο πίσω προφυλακτήρα, αλλά και στα αντίστοιχα φώτα. Το σύγχρονο προφίλ της ανανεωμένης GLA τονίζεται με νέα σειρά ζαντών, αλλά και με την προσθήκη του χρώματος «canyon beige» στη σχετική γκάμα. 
 
Κοστίζει 35.681 ευρώ
Η Mercedes GLA 200 με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της δοκιμής μας έχει κόστος 35.681 ευρώ, τιμή σχετικά αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Από την άλλη βέβαια, η λίστα του βασικού εξοπλισμού είναι πλήρης, αφού δεν λείπει τίποτα. Σημειώστε πάντως ότι χωρίς το αυτόματο κιβώτιο και με τον ίδιο, πολύ καλό εξοπλισμό, η τιμή της GLA 200 ορίζεται στα 33.390 ευρώ.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Δυναμικός κινητήρας, κιβώτιο για φίλημα
Το άμεσου ψεκασμού, αλουμινένιο, 1,6 λτ. μοτέρ των 156 ίππων και των 250 Nm ροπής κινεί γρήγορα την GLA 200, που καταφέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός παραμένει εύρωστος και πολιτισμένος σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ειδικά με την επιλογή Sport στο (έξτρα) σύστημα παραμετροποίησης Dynamic Select. Το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται στη GLA της δοκιμής μας, είναι το γνωστό 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, το οποίο αφήνει σταθερά πολύ θετικές εντυπώσεις.

Eσωτερικό: Βελτιωμένο φινίρισμα και 8 ιντσών οθόνη
Στο καλαίσθητο και ποιοτικό εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και αφορούν στο βελτιωμένο φινίρισμα των επενδύσεων και στο αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού (μεταξύ άλλων προσφέρονται πλέον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και σύστημα καμερών με λειτουργία 360ο). Ομολογούμε όμως πως θα θέλαμε λίγο ακόμη καλύτερη ποιότητα πλαστικών και πιο πολυτελή χαρακτήρα. Σε κάθε περίπτωση, ανασχεδιασμένος και πιο όμορφος είναι ο πίνακας οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα που διαθέτει νέες επιλογές σε επενδύσεις, «φιγουράρει» η νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων 8 ιντσών, με μεγαλύτερες δυνατότητες συνδεσιμότητας και βελτιωμένες λειτουργίες για πιο εύκολη και αποτελεσματική χρήση. 

Στο δρόμο: Αρχοντικό στυλ εντός και εκτός δρόμου
Χωρίς αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, η ανανεωμένη GLA συνεχίζει να αποτελεί ένα πολύ ασφαλές και ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο. Στην διάθεσή μας είχαμε την επιλογή off road, όπου η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση, αλλά και μεγαλύτερη διαδρομή, ανεβάζοντας το αυτοκίνητο κατά 30 χλστ. από το έδαφος. Στο δρόμο και παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (164 χλστ.) οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται αποτελεσματικά και η κλίση στη στροφή είναι λογική. Από την άλλη η διαχείριση των ανωμαλιών  από την πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους γίνεται αποτελεσματικά και σπάνια οι έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες θα «ακουστούν». Η πρόσφυση στις στροφές είναι αξιόλογη και μόνη παραφωνία θα μπορούσε να θεωρηθεί μια μικρή υστέρηση στην απόκριση του πλαισίου στα input του οδηγού από το γρήγορο τιμόνι (2,4 στροφές), κατάσταση που στην επιλογή Sport βελτιώνεται. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από τα φρένα, που επεμβαίνουν γρήγορα και αποφασιστικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μ.). Βγαίνοντας εκτός δρόμου και παρότι δικίνητη, η Mercedes GLA 200 δεν δείχνει εκτός των «νερών» της, αφού η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την κίνηση στο χωματόδρομο, χωρίς έντονα «κοπανήματα». 

Η άποψή μας
Η ανανεωμένη Mercedes GLA έχει κερδίσει πόντους στην εμφάνιση και παράλληλα έχει τονίσει το διττό της χαρακτήρα: Mε την ίδια άνεση που παρκάρει στα πιο σικ μέρη της πόλης, μπορεί να σκονιστεί ή και να λασπωθεί σε μια βατή χωμάτινη διαδρομή. 

+ Εικόνα αμαξώματος και εσωτερικού, απόδοση και λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις-απόκριση κιβωτίου, οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, απόδοση φρένων
- Αμεσότητα τιμονιού, όχι τόσο premium πλαστικά στην καμπίνα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

VW LEASEPRO
test center