Η νέα γενιά της Σειράς 1 θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, με κίνηση μπροστά.

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Διαβάστηκε από 5927 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/8/2019
 

Η μεγάλη αλλαγή της νέας BMW Σειρά 1 είναι η μετάβαση από την πίσω στην μπροστά κίνηση. Και αν αυτό περάσει στο «ντούκου» από τους αγοραστές μήπως δεν πρέπει να γίνει το ίδιο και με την τιμή;

Εδώ και 2 γενιές η BMW Σειρά 1 είχε την αποκλειστικότητα της πίσω κίνησης στην μικρομεσαία κατηγορία. Η BMW όμως αποφάσισε να βασίσει τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.

Ήδη για τους πωρωμένους η απερχόμενη Σειρά 1 είναι σχεδόν συλλεκτική και ήδη οι σκληροπυρηνικοί μιλάνε για «ιεροσυλία». Είναι αλήθεια πως η πίσω κίνηση έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, που εντοπίζονται κυρίως στο ζύγισμα του αμαξώματος, στην ικανότητα του τιμονιού να παραμένει «καθαρό» μακριά από οτιδήποτε έχει να κάνει με το πέρασμα της δύναμης στο δρόμο και φυσικά στην διασκεδαστική και ενίοτε φαντασμαγορική οδική συμπεριφορά.
 

Από την άλλη η πίσω κίνηση έχει και συγκεκριμένα μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι η δυσκολία ελέγχου στο όριο. Για τους περισσότερους είναι πιο εύκολο να ελέγξουν την υποστροφή σε ένα προσθιοκίνητο με απλό άφημα του γκαζιού παρά να παλεύουν με την υπερστροφή προσπαθώντας να εφαρμόσουν την κατάλληλη πίεση στο γκάζι και ταυτόχρονα να κάνουν «ανάποδο τιμόνι».

Και αν αυτό αφορά του λίγους που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις, η υψηλή τιμή είναι κάτι που αφορά τους πολλούς. Η πίσω κίνηση απαιτεί ειδική πλατφόρμα και χρησιμοποιεί περισσότερα κινούμενα και μηχανικά μέρη. ¶ρα το αυξημένο κόστος σε σχέση με μια αντίστοιχη προσθιοκίνητη κατασκευή είναι δεδομένο.

Στη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 όμως τα πίσω έρχονται μπροστά. Ούτε έξτρα άξονας μετάδοσης, ούτε ειδική πλατφόρμα. Μάλιστα η BMW έχει πάρει την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ήδη στο τελευταίας γενιάς Μίni (όλων των αμαξωμάτων), στην Χ1 και στη Σειρά Αctive 2 Tourer. Είναι απόλυτα λογικό λοιπόν το κατασκευαστικό κόστος να είναι μειωμένο σε σχέση με την απερχόμενη γενιά.

Σε γενικές γραμμές οι νέες γενιές μοντέλων δεν διαφέρουν σε τιμή από τα προηγούμενα. Συγκριτικά μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις είναι και φθηνότερα, αφού μια ίδια ή ελαφρώς αυξημένη τιμή ισοσταθμίζεται με καλύτερο εξοπλισμό ή γενικότερα καλύτερο προϊόν. Με την BMW Σειρά 1, που από την πίσω κίνηση περνάει στη μπροστά περιμένουμε λοιπόν σημαντική μείωση τιμής μιας και το κόστος κατασκευής θα είναι μικρότερο. Το θέμα είναι να περάσει αυτό και στον καταναλωτή με τη μορφή χαμηλότερης τιμής πώλησης και όχι… να υπάρχει αύξηση κερδών στην BMW.

Γιατί μια ίδια ακόμη τιμή της νέας με την παλιά Σειρά 1 κάτι τέτοιο θα κρύβει. Μπορεί να είναι νόμιμο. Καθένας ορίζει το ποσοστό κέρδους που κρίνει. Θα είναι όμως ηθικό; Όπως με τις τιμές των τροφίμων που μετά τη μείωση του ΦΠΑ από το 24% στο 13% αρκετοί δεν πέρασαν τη μείωση στο κοινό, αυξάνοντας σημαντικά το κέρδος τους διατηρώντας την τιμή ίδια με πριν.
 
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Πρέπει να είναι φθηνότερη η νέα Σειρά 1 σε σχέση με την παλιά; Και αν δεν είναι έχοντας την ίδια τιμή εσείς θα την αγοράζατε γνωρίζοντας πως ίσως και να πληρώνετε παραπάνω από ότι ίσως αξίζει;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Η Mazda στην Αυτοκίνηση 2019

Η «μυστική 7άρα» με τον V16 κινητήρα

Δοκιμή: Νέο Mazda 6

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Mercedes A-Class Sedan αντί για C-Class;

Νέο σχέδιο για το ηλεκτρικό Mustang SUV

Δοκιμή: Νέα BMW 118i

Τα μοτέρ του A1 citycarver

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

περισσότερα »