- Περισσότερα ηλεκτρικά σημαίνουν και λιγότερα ορυκτά καύσιμα - Τα καύσιμα είναι το πιο φορολογημένο προϊόν στην αγορά - Ήδη πολλές χώρες μετρούν ζημιές στα έσοδα από τα καύσιμα - Οι κυβερνήσεις ψάχνουν που θα φορτώσουν τις απώλειες στα έσοδα
- Το κλασικό μοτέρ σε σειρά με 3,4 & 5 κυλίνδρους - Ο ιδιαίτερος boxer που πλέον βρίσκεις σε Porsche & Subaru - Οι θηριώδεις κινητήρες σε σχήμα V - Οι σπάνιοι wankel της Mazda
- 9.000 ευρώ πιο ακριβό το diesel Clio σήμερα (110 PS) από το 2019 (85 PS) - 5 χρόνια πριν έπαιρνες Clio με 12.990, τώρα ξεκινάει από 16.980 - 6 χιλιάδες πιο ακριβό είναι το Captur που είναι το «ίδιο» μοντέλο - 65% κάτω το μερίδιο των πωλήσεων της Renault το ‘24 σε σχέση με το 2019
- Το τιμόνι του μέλλοντος. - Φεύγει από το κέντρο ο αερόσακος και μπαίνει οθόνη. - Στο τιμόνι θα ενσωματώνονται και μπουτόν στις άκρες. - `Αγνωστο εάν θα μπει στην παραγωγή.
- Θέλουν 43 μέτρα (και βάλε) για φρενάρισμα στο βρεγμένο (πάνω από τα όρια των Test μας) - Καλύτερο το Tracmax (στη μεταξύ τους συνολική αξιολόγηση) παρότι είναι του 2016 - Στον μέσο όρο της κατηγορίας τους σε κράτημα στο βρεγμένο, τα Tracmax, Trazano - Low budget και τα 3 (έχουν γύρω στα 50 ευρώ το λάστιχο χωρίς την τοποθέτηση)
- Εύστροφος κινητήρας 125cc που αποδίδει 8,4 ίππους και καίει ελάχιστα. - Πρακτικότητα στο έπακρο με επίπεδο πάτωμα και θύρα USB. - Χαμηλή σέλα και ελάχιστο βάρος το κάνουν ιδανικό και για αρχάριους. - Με TFT οθόνη αφής & κεντρικό σταντ.
- Αναμένεται στις 10 Ιουλίου η πρεμιέρα του. - Σχεδίαση συγγενική με του Explorer και στοιχεία από το Capri του παρελθόντος. - Οθόνες στην καμπίνα και ευρυχωρία. - Πισωκίνητες & τετρακίνητες εκδόσεις έως 340 ίππους.