Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα του κόσμου ήταν 100 χλμ.

11.932 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2024)
Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα του κόσμου ήταν 100 χλμ.

- Επιστροφή από Πάσχα σημαίνει χιλιάδες οδηγοί εγκλωβισμένοι στην Αθηνών-Κορίνθου
- Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα συνέβη πριν 24 χρόνια στην Κίνα, έξω από το Πεκίνο
- Κράτησε 12 μέρες με οδηγούς να εγκλωβίζονται ακόμα και 6 μέρες
- Μικροπωλητές με ποδήλατα πούλαγαν σε 10πλάσιες τιμές νερό & φαγητό

Επιστροφή από Πάσχα σημαίνει χιλιάδες οδηγοί εγκλωβισμένοι στην Αθηνών-Κορίνθου

Τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα μετά την πανδημία, βλέπουμε την κίνηση, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να αυξάνεται. Στην Αθήνα έχουμε τον Κηφισό, την Παραλιακή και την Κηφισίας (και πολλές ακόμα λεωφόρους) και στη Θεσσαλονίκη τον Περιφερειακό (ειδικά τώρα με τα έργα του Flyover), την Εγνατία και τη Λαγκαδά.

Όμως πέρα από την κίνηση εντός των πόλεων, τα τελευταία χρόνια, μετά από κάθε «έξοδο» των Αθηναίων έχουμε ουρές χιλιομέτρων με μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα στην Κορίνθου-Αθηνών, που επιστρέφουν από την Πελοπόννησο. Αντίστοιχα φαινόμενα έχουμε εδώ και χρόνια και στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, με την επιστροφή των Σαλονικιών από την Χαλκιδική. Αποστάσεις μια ώρας (σε κανονικές συνθήκες), χρειάζονται 2 και 3 ώρες για να καλυφθούν, με την ταλαιπωρία των ταξιδιωτών να είναι δεδομένη. Το ίδιο που έγινε αυτή την φορά λόγω των διακοπών του Πάσχα.

Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα συνέβη πριν 24 χρόνια στην Κίνα, έξω από το Πεκίνο

Όμως όσο και αν μας φαίνονται ακραία τέτοια περιστατικά στη χώρα μας, τον τίτλο του μεγαλύτερου μποτιλιαρίσματος στον κόσμο κατέχουν οι Κινέζοι. Τον Αύγουστο του 2010, εκατομμύρια οδηγοί βρέθηκαν εγκλωβισμένοι σε κεντρικό αυτοκινητόδρομο έξω από το Πεκίνο, που ενώνει την κινεζική πρωτεύουσα με την επαρχία της Εσωτερικής Μογγολίας, περιοχή που μεταξύ άλλων εξάγει τεράστιες ποσότητες κάρβουνου.

Τα ατελείωτα φορτηγά που μετέφεραν κάρβουνο στην πρωτεύουσα, σε συνδυασμό με μικροτρακαρίσματα και εργασίες σε κάποια σημεία του δρόμου που μείωναν τις λωρίδες ακόμα και στο μισό (κάτι σαν τον Flyover δηλαδή), οδήγησαν σε ένα τεράστιο… «μεταλλικό σκουλήκι» μήκους δεκάδων χιλιομέτρων.

Κράτησε 12 μέρες με οδηγούς να εγκλωβίζονται ακόμα και 6 μέρες

Ο ρυθμός κίνησης ήταν κατά μέσο όρο 1 χιλιόμετρο την ημέρα, με τους οδηγούς να εγκλωβίζονται για μέρες μέσα στα οχήματά τους. Οι Αρχές έκαναν σοβαρές προσπάθειες να δώσουν λύση, στέλνοντας οδηγούς και φορτηγά από άλλες διαδρομές και επιτρέποντας σε πολλά περισσότερα φορτηγά από το επιτρεπτό όριο να μπουν μέσα στο Πεκίνο για να αλαφρύνουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Η κίνηση επανήλθε στα «φυσιολογικά» της δεδομένα μετά από συνολικά 12 μέρες! Μην ξεχνάμε ότι σε σημεία ο αυτοκινητόδρομος είχε συνολικά 20 λωρίδες και στα δύο ρεύματα, κάτι που απ`ότι φάνηκε δεν αρκούσε!
 

Μικροπωλητές με ποδήλατα πούλαγαν σε 10πλάσιες τιμές νερό & φαγητό

Όπως καταλαβαίνει κανείς, με τόσες χιλιάδες αυτοκίνητα και εγκλωβισμένους οδηγούς για μέρες, ακόμα και για τους προνοητικούς που είχαν λίγο φαγητό και νερό στο αυτοκίνητο οι προμήθειες τελειώνουν. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ντόπιοι πουλούσαν διάφορα είδη ανάγκης όπως νερό και νουντλς, ή ακόμα και τσιγάρα σε φουσκωμένες τιμές. Για παράδειγμα το νερό μπορεί να κόστιζε ακόμα και 15 φορές περισσότερο και τα νουνλτς 3 φορές περισσότερο, ενώ κάποιοι είχαν φτιάξει κινούμενα καταστήματα με ποδήλατα και κινούνταν κατά μήκος του μποτιλιαρίσματος.

MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO