Οι απομακρυσμένες  παροχές είναι το σήμερα και το αύριο των After Sales υπηρεσιών.

Οι απομακρυσμένες παροχές είναι το σήμερα και το αύριο των After Sales υπηρεσιών.

Virtual services αυτοκινήτου

3974 Επισκέψεις στο άρθρο

Το service αυτοκινήτου αλλάζει. Αν δεν το κάνεις ήδη, σίγουρα πολύ σύντομα θα τα οργανώνεις όλα από τον καναπέ σου, με την όλη διαδικασία να γίνεται ανέπαφα και εσύ αν ενημερώνεσαι σε πραγματικό χρόνο σε τι στάδιο βρίσκεται η διαδικασία, σε μια νέα εποχή υπηρεσιών ευκολίας, ασφάλειας και διαφάνειας.

Απλά, πούλα – αγαπούλα; Ή και (after sales) με φροντίδα;

-κάνουν ότι υπόσχονται  οι “after sales oriented”
-μιλάνε πολύ - κάνουν λίγα οι “πούλα-αγαπούλα”
-σε εξυπηρετούν με νέους καινοτόμους τρόπους οι “προχώ” μάρκες
-δεν μαθαίνεις ούτε “νέα τους” από τις “κάνουμε τα βασικά” μάρκες

Οι πρωτοπόρες εταιρείες στον τομέα των After Sales ανταποκρίνονται αστραπιαία και αποτελεσματικά στις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών τους. Δημιουργούν νέες καινοτόμες, digital και ανέπαφες υπηρεσίες εξυπηρέτησης. 

Στόχος τους η ταχύτερη και βέλτιστη εξυπηρέτησή των κατόχων, μα και η διεκδίκηση μεριδίων (νέων πελατών που  θα έλξουν και με το πακέτο υπηρεσιών-παροχών τους).


Φυσικά ο ανταγωνισμός των μαρκών για το ποια θα προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες, μόνο κερδισμένο έχει τον πελάτη-κάτοχο, καθώς έτσι απολαμβάνει ολοένα και ποιοτικότερες υπηρεσίες (στα λεφτά του). Υπηρεσίες που του γλιτώνουν χρόνο, χρήμα.

Αναρωτιέστε πως; Χρησιμοποιώντας έξυπνες εφαρμογές, όπως η «Mercedes me», μέσω των οποίων μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση του αυτοκινήτου σας, προλαβαίνοντας βλάβες που αν και όταν προκύψουν θα αποτελέσουν και οικονομικά μια δυσάρεστη έκπληξη.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

After Sales Oriented και όχι …“πούλα αγαπούλα, μετά έχει ο Θεός”

 
Όπως έχουμε ξαναπεί, προς αυτή την κατεύθυνση (της βελτίωσης και της καινοτομίας) “βοήθησε και η πανδημία”, η οποία ανάγκασε τις εταιρείες να εφεύρουν απομακρυσμένες λύσεις εξυπηρέτησης για τους κατόχους τους. Φυσικά όχι όλες. Αυτές που είναι After Sales  Oriented (καθώς υπάρχουν και άλλες που είναι απλά … Sales και μετά βλέπουμε”).

Έτσι εξέλιξαν το σύνολο των υπηρεσιών της αγοράς αυτοκινήτου, προς τον υποψήφιο αγοραστή και προς τον κάτοχο μοντέλου της μάρκας και τελικά αναβάθμισαν τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης και κέρδισαν ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις πιστότητας.
 
Οι υπηρεσίες λοιπόν γίνονται πιο digital και χωρίς απαραίτητη, τη φυσική σας παρουσία, με τις απομακρυσμένες  παροχές, να είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο οικοδομούνται και οι νέες υπηρεσίες που αυτήν την στιγμή σχεδιάζονται.

Μια διαδικασία που έχει ήδη ξεκινήσει και έχει υιοθετηθεί φυσικά και από τις κορυφαίες στον τομέα του after sales μάρκες στην χώρα μας, (οι οποίες τις προσφέρουν μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων τους).

Μια digital αναβάθμιση σχέσης αλληλεπίδρασης. Εύκολη για όλους. Ακόμη και για τους «κάποια χρόνια plus» J που πιθανώς δεν έχουν εξοικείωση με το digital περιβάλλον (mobile, tablet), καθώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να εξυπηρετηθούν, είναι πολύ απλά.
 

Όλα μπορούν να γίνουν “Virtual και ανέπαφα”

Οι έξυπνες εφαρμογές συνδεσιμότητας, σας δίνουν τον έλεγχο, προλαβαίνοντας βλάβες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά.

Οι έξυπνες εφαρμογές συνδεσιμότητας, σας δίνουν τον έλεγχο, προλαβαίνοντας βλάβες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά.

    Μη ξεχνάμε και τις υποχρεώσεις μας απέναντι στο αυτοκίνητο, δηλ. να φροντίζουμε για την τακτική συντήρησή του, τους ελέγχους και τις απαραίτητες επισκευές όποτε χρειαστούν.

    Γνωρίζοντας πως η γνησιότητα (υπηρεσιών, ανταλλακτικών) έχει «διεύθυνση» (τους πιστοποιημένους συνεργάτες κάθε μάρκας) αξίζει να γνωρίζουμε και πως πλέον οι περισσότεροι από αυτούς είναι εκπαιδευμένοι και έτοιμοι να παρέχουν και digital Services.

    Oι top μάρκες παρέχουν τη δυνατότητα να κλείσεις μέσω των site τους ραντεβού για service ή επισκευές, στο συνεργείο της επιλογής σας. Σε κάποιες μάλιστα (π.χ.Toyota) μπορείτε να υπολογίσετε on-line και το κόστος των εργασιών από πριν, ξεκάθαρα και χωρίς αστερίσκους.

     

    “Delivery” αυτοκινήτου

    Αφού λοιπόν κανονίσετε ηλεκτρονικά το ραντεβού σας, δε χρειάζεται να πάτε εσείς στο συνεργείο, καθώς ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής θα αναλάβει να παραλάβει το αυτοκίνητο από το σπίτι σας ή όποιο άλλο σημείο υποδείξετε και αφού τελειώσουν οι εργασίες να σας το επιστρέψουν στο σημείο που κανονίσατε.

    Δηλαδή πας το πρωί στη δουλειά με το αυτοκίνητό σου και φεύγεις το απόγευμα πάλι με αυτό και στο ενδιάμεσο έχει κάνει και service χωρίς να κουνηθείς. 

    Μια άκρως χρηστική υπηρεσία  που θα συναντήσουμε σε μάρκες όπως η Mercedes, η SEAT, η Nissan.
     

    Παρακολουθείς VIDEO από το service του αυτοκινήτου σου

    Με το video check διαπιστώνετε “live”, εργασίες & ανταλλακτικά που απαιτούνται.

    Με το video check διαπιστώνετε “live”, εργασίες & ανταλλακτικά που απαιτούνται.

      Μια ακόμη πρωτοεμφανιζόμενη added-value υπηρεσία είναι και ο απομακρυσμένος έλεγχος της διαδικασίας του service, υπηρεσία που εφαρμόζουν στο εξουσιοδοτημένο τους δίκτυο η Ford και η Kosmocar (VW, Skoda, Audi), με την οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για τη διαδικασία του service  από το κινητό σας!
      Η ενημέρωση γίνεται μέσω video, αν κατά τη διάρκεια της συντήρησης διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα.

      Τότε λαμβάνετε το video με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν, ώστε να διαπιστώσετε με τα ίδια σας τα μάτια ότι όντως ισχύει, αλλά και τα ανταλλακτικά που ενδεχομένως χρειάζεται να αντικατασταθούν.

      Παράλληλα ενημερώνεστε και για το κόστος και αφού έχετε πλήρη εικόνα της κατάστασης αποφασίζετε αν θα εγκρίνετε τις περαιτέρω εργασίες ή όχι. Υπηρεσία όχι απλά εντυπώσεων, αλλά και ουσίας , καθώς με πλήρη διαφάνεια ενισχύει την εμπιστοσύνη του πελάτη όσον αφορά  την συντήρηση και την επισκευή του αυτοκινήτου του.

      Κοινοποίησέ το »
      Σχολίασέ το »

      προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES