Ξέρεις πως θα γλιτώνεις λεφτά (και χρόνο) σαν κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Ξέρεις πως θα γλιτώνεις λεφτά (και χρόνο) σαν κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Αναπόφευκτα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Αναπόφευκτα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

  • Ξέρεις πως θα γλιτώνεις λεφτά (και χρόνο) σαν κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου;
  • Αναπόφευκτα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Save Money Coaching και στην Φόρτιση Ηλεκτροκίνητου!

1172 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/10/2022

Αρέσει ή δεν αρέσει σε πολλούς, το μέλλον της αυτοκίνησης έχει ήδη διαμορφωθεί και βαδίζει σε ηλεκτρικά «μονοπάτια». Αρκετοί είναι οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης με επιχειρήματα όπως ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά, ότι δεν υπάρχουν υποδομές φόρτισης κλπ., όμως δεν είναι ακριβώς έτσι. Ας βάλουμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους!

ΖΑΜΠΑΤΗΣ ΝΙΚ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ
BOUDAKA MAHMOUD ABDULWAHAB-MAXMOUT EXHAUST

Πως θα γλιτώσεις χρήματα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Η κοινωνία και η ανθρωπότητα εξελίσσεται και μαζί της και η αυτοκίνηση, εξυπηρετώντας νέες ανάγκες και θέτοντας νέους στόχους. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το νέο στοίχημα στην ιστορία του αυτοκινήτου, με το βλέμμα σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον και οι κατασκευαστές φαίνεται πως κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος.
 


Αναπόφευκτα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Αναπόφευκτα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τα ηλεκτρικά δεν είναι τόσο ακριβά όσο νομίζεις

Ναι, ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρήματα των πολέμιων της ηλεκτροκίνησης είναι πως τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ακριβά. Εννοείται πως κάθε νέα τεχνολογία όταν εμφανίζεται στην αγορά, κοστίζει και ακριβά, μέχρι να γίνει αρκετά διαδεδομένη και να μειωθεί αισθητά το κόστος λόγω της αυξημένης ζήτησης. Η ζήτηση λοιπόν των ηλεκτρικών ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο (και θα ανέβει κι άλλο), αφού είναι η νέα τάση στο χώρο του αυτοκινήτου αλλά και το μέλλον αυτής, αν αναλογιστεί κανείς πως το 2030-2035 είναι ο χρονικός ορίζοντας των εσωτερικών κινητήρων καύσης. Αναπόφευκτα δηλαδή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Ήδη, σχεδόν όλες οι μάρκες έχουν ξεκινήσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, προσφέροντας πολυάριθμες επιλογές ηλεκτρικών σε όλες τις κατηγορίες, ενώ για όσους διστάζουν ακόμα να κάνουν το επόμενο βήμα, τα plug-in υβριδικά είναι εκεί για να καλύψουν το κενό. Τι γίνεται όμως με τα «πριζάτα» αυτοκίνητα και τις υποδομές φόρτισης; Υπάρχει στην Ελλάδα επαρκές δίκτυο φόρτισης για να καλύψει τις ανάγκες; Αξίζει η επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού;

Οι πάροχοι στο «παιχνίδι» της φόρτισης

Εταιρείες - πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος έχουν μπει κι αυτές δυναμικά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, σε έναν «αγώνα» για το ποιος έχει το μεγαλύτερο δίκτυο, τους περισσότερους ταχυφορτιστές και τις ανταγωνιστικότερες τιμές κιλοβατώρας, παρά την ενεργειακή κρίση που μαστίζει την παγκόσμια αγορά. Ο μόνος κερδισμένος από αυτή τη μάχη είναι ο καταναλωτής. Ας πάμε όμως να γνωρίσουμε τους «παίκτες».

ΔΕΗ blue: Ο ηγέτης στην παροχή ηλ. ρεύματος με το μεγαλύτερο δίκτυο δημοσίων προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα, ενώ είναι η μόνη που προσφέρει και 180άρηδες ταχυφορτιστές.

nrg: Με το δίκτυο incharge παρέχει πρωτοποριακές λύσεις ηλεκτροκίνησης και αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα.

Blink: πάνω από 350 σημεία φόρτισης σε  κομβικά σημεία Super Markets, Γυμναστήρια, Ξενοδοχεία κλπ. με το δίκτυο Blink Charging.