Πως τα πήγε η Goodyear στο test του Auto Τρίτη

Διαβάστηκε από 1269 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2019

Πόσο καλά ανταποκρίθηκε στις δοκιμασίες το EfficientGrip Performance της Goodyear;

 
Για να καταφέρουμε να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα, τεστάραμε τα ελαστικά σε δύο δοκιμασίες. Πρώτα στο φρενάρισμα στο στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και έπειτα στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), πάλι σε στεγνό στο βρεγμένο.

Φρένα

Αυτό το θερινό ελαστικό της Goodyear υπόσχεται μεγάλη χιλιομετρική απόδοση μεταξύ των αλλαγών, αλλά η επίδοσή του στις δοκιμές μας ήταν μέτρια παρά την τεχνολογία Active Braking, που διαθέτει (τακούνια με 3D σχεδιασμό τα οποία θεωρητικά σε δυνατό φρενάρισμα αυξάνουν την επιφάνεια επαφής με το δρόμο). Ειδικότερα, το Goodyear EfficientGrip ελαστικό, στο φρενάρισμα επί στεγνού οδοστρώματος κατάφερε την 5η επίδοση με 26,29 μέτρα, υστερώντας κατά 1,7 μ. σε σχέση με το πρώτο σε επίδοση ελαστικό. Η επιμήκυνση της απόστασης ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα δεν ήταν δραματική –το αυτοκίνητο αναφοράς Ford Focus σταμάτησε στα 26,99 μ., αλλά και εδώ το ελαστικό της Goodyear δεν κατάφερε να ξεχωρίσει σημειώνοντας τη δεύτερη χειρότερη επίδοση στη δοκιμή. 

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό

Η συμπεριφορά του Goodyear EfficientGrip Performance στο στεγνό οδόστρωμα του τεστ αποφυγής εμποδίου ήταν καλή και επέδειξε προοδευτικά χαρακτηριστικά. Ξεκινήσαμε τη διαδικασία με τα 68 χλμ./ώρα (όπως σε όλα τα ελαστικά) όπου και πέρασε με απόλυτη επιτυχία. Το ίδιο και στα 71 χλμ./ώρα με το τιμόνι (παρά τη μεγαλύτερη γωνία στην πρώτη αλλαγή πορείας) να είναι άμεσο και την κατευθυντικότητα να παραμένει πολύ καλή. Στα 73 χλμ./ώρα η διαδικασία κρίθηκε οριακή αφού παρουσιάστηκε τάση υποστροφής οδηγώντας μας σε επαφή με τις κορίνες, αναγκάζοντάς μας έτσι να «πέσουμε» κατά 1 χλμ./ώρα. Τα 72 χλμ./ώρα λοιπόν ήταν η ταχύτητα που τα EfficientGrip Performance λειτούργησαν στον βέλτιστο βαθμό απόδοσής τους.

Βρεγμένο
Στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ αποφυγής κινδύνου, τα Goodyear EfficientGrip Performance είχαν και αυτά την ίδια συμπεριφορά σε αναλογικά χαμηλότερα χιλιόμετρα. Στα 68 χλμ./ώρα, το Focus πέρασε εύκολα με μια μικρή τάση για υποστροφή στην δεύτερη αλλαγή πορείας, που ωστόσο δεν επηρέασε την επιτυχία του τεστ. Στα 69 χλμ./ώρα αυτή η τάση άνοιξε ακόμα περισσότερο την τροχιά του αυτοκινήτου στο ίδιο σημείο, ενώ και η αίσθηση στο τιμόνι είχε αλλοιωθεί, ωστόσο και πάλι η προσπάθεια κρίθηκε επιτυχημένη. Στα 70 χλμ./ώρα όλα τα παραπάνω είχαν μεγαλύτερη ένταση φτάνοντας έτσι σε μια αποτυχημένη τελικά προσπάθεια.

 

ΕΛΑΣΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός