Ρωτήσαμε τους αναγνώστες μας ποια είναι η γνώμη τους για την επιλογή της υγραεριοκίνησης και αν έχουν λόγους, που τους κρατούν πίσω από την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό τους.

    Όταν μιλάμε για υγραέριο, εσείς έχετε ακόμη επιφυλάξεις;

    46139 Επισκέψεις στο άρθρο

    Ρωτήσαμε τους αναγνώστες μας ποια είναι η γνώμη τους για την επιλογή της υγραεριοκίνησης και αν έχουν λόγους, που τους κρατούν πίσω από την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό τους. 


    Αndreas K. 
    Έβαλα υγραέριο  πριν λίγο καιρό. Ήμουν πολύ δύσπιστος παρότι ο φίλος κάνει τις εγκαταστάσεις εδώ και 4 χρόνια και με παρότρυνε από την αρχή να βάλω κιτ. Μετά από τα 4 αυτά χρόνια και βλέποντας ότι κανένα δικό του αμάξι δεν έχουν πάθει καμιά βλάβη και ότι κανένας πελάτης δεν έχει επιστρέψει με κανένα είδος μηχανικής βλάβης ή παράπονου, αποφάσισα να το εγκαταστήσω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, μόνο μεγάλη οικονομία. Ένα θα πω. Διάνυσα 2.300χλμ περίπου με 180 ευρώ. Αν δεν είναι αυτό οικονομία τότε τι είναι; 
    dikre 
    Έχω ένα Hyundai Accent 1.3 του 2001 και εδώ και 16 μήνες έκανα μετατροπή σε υγραέριο. Η οικονομία που προσφέρει είναι γύρω στο 35%. Η απόσβεση στο δικό μου έγινε μετά από 25.000 χλμ. Τώρα μετά από 40.000 χλμ κάνει πραγματική οικονομία σε σχέση με τη βενζίνη.  Μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένος από την υγραεριοκίνηση και δεν έχω κάποια βλάβη.
    pavlitos 
    Έχω ένα Nissan X-Trail  2,5 βενζίνη πενταετίας και καίει 10,5 λτ./100 χλμ. με 120-130 χλμ/ώρα. Ούτε λόγος για υγραέριο γιατί το έχουμε ως δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια και δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Ναι στο υγραέριο μόνο με εργοστασιακό αμάξι. Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα χρήματα που θα γλιτώσεις αν δεν σου κάνουν καλή εγκατάσταση, ίσως τα δώσεις μαζεμένα στις βλάβες μέσα σε μια πενταετία.
    pv 
    H τοποθέτηση υγραερίου μόνο θετικά έχει κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι τι βάζεις και που το βάζεις. Αν πας και βρεις ένα σύστημα με 3 κατοστάρικα που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του τότε καλά να πάθεις. Τι να κάνουμε έτσι είναι όλα τα πράγματα: Ότι πληρώνεις παίρνεις. Όσο για τα αρνητικά που αναφέρουν κάποιοι, μην ξεχνάμε ότι και εταιρείες αυτοκινήτου τοποθετούν lpg εδώ και δεκαετίες. Δε βρήκαμε ξαφνικά τον τροχό.
    teo68 
     Έχω και εγώ έναν… «βενζινοκαύφτη» και σκεφτόμουν να το πουλήσω γιατί ήμουν κάπως δύσπιστός προς το υγραέριο. Τελικά έβαλα υγραέριο και ησύχασα. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, πάντως εγώ είδα την διαφορά στην τσέπη μου.
    Nikos  
    Όταν αύριο θα λείψουν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια από το ΥΠΟΙΚ μαντέψτε που θα σκεφτούν να τα βρουν ,από ειδικούς φόρους κατανάλωσης σε καύσιμα (και ειδικά το lpg που έχει ακόμα μπόλικο περιθώριο) και πολύ πιθανόν να επιβάλουν φόρο στην χρήση των ΙΧ με lpg. Αν δεν δεσμευτούν ότι θα κρατήσουν τους ειδικούς φόρους σε αυτά τα επίπεδα δεν ξοδεύω ούτε ένα ευρώ. Κοροιδα τέλος.
    Θανος 
    Φοβάμαι πως το Ελληνικό, κλεπτοκρατικο σύστημα στήνει και πάλι παγίδα για να τα πάρει λίγο μετά, όπως ακριβώς έγινε με τα μεγάλου κυβισμού και τώρα τρέχουν όσοι τα έχουν και δε φτάνουν.


    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    coral gas
    MASTER DIRECT

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)