Πρόστιμα & προβλήματα; Όχι, αν είσαι σωστός & το περνάς από ΚΤΕΟ!

Ξέχωρα από τον υποχρεωτικό έλεγχο, μπορείτε να εμπιστευθείτε ένα ΚΤΕΟ, για να διαπιστώσετε αν το αυτοκίνητό σας είναι πλήρως λειτουργικό.
Περνώντας το αυτοκίνητό σου από ΚΤΕΟ, εξασφαλίζεις ότι:
Αν πέσεις πάνω σε έλεγχο, δε θα πληρώσεις πρόστιμο.
Το όχημά σου λειτουργεί μηχανικά όπως πρέπει.
Το μεταχειρισμένο αμάξι που αγόρασες είναι οκ & δεν πρόκειται να σου βγάλει τυχόν δυσάρεστες «εκπλήξεις».
auto.accessories Team
Κοντολογίς, πραγματοποιώντας τον προβλεπόμενο έλεγχο ΚΤΕΟ, πέρα από το ότι αποφεύγεις κάποιο ανεπιθύμητο... πέναλτι (λέγε με και πρόστιμο), έχεις την ίδια ώρα και το κεφάλι σου ήσυχο ότι το αυτοκίνητό σου πέρασε από έναν πλήρη ή μερικό έλεγχο στα σημεία που θέλεις - επιβεβαιώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο ότι είναι πλήρως λειτουργικό και ασφαλές.

Τα κενά που δημιουργούνται από τις ελλείψεις συντήρησης, έρχονται να καλύψουν και να επισημάνουν τα ΚΤΕΟ.
| Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Πόσο σημαντικός είναι ο έλεγχος των οχημάτων, που πραγματοποιούν τα ΚΤΕΟ;
Για αρχή, καλό είναι να επισημάνουμε πως η κατάσταση του στόλου των οχημάτων που υπάρχουν σε μια χώρα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη δημόσια ασφάλεια, αλλά και με την προστασία του περιβάλλοντος. Προς αυτήν την κατεύθυνση άλλωστε, προσανατολίζονται και οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις του κλάδου, με τα αυτοκίνητα να υπόκεινται ως γνωστόν σε διαρκείς αναβαθμίσεις πάνω στα συστήματα παθητικής & ενεργητικής ασφάλειας - μειώνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό τα τροχαία ατυχήματα. Ομοίως, το ίδιο ισχύει και με τις συνεχείς έρευνες που έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών ρύπων...Από εκεί και πέρα, ωστόσο, στο κάθε όχημα προκαλούνται ποικίλες φθορές, οι οποίες επιδιορθώνονται με την περιοδική συντήρηση, που πολλές φορές όμως δε γίνεται με τον ενδεδειγμένο τρόπο από μεγάλη μερίδα των ιδιοκτητών. Τα κενά αυτά που δημιουργούνται από τις ελλείψεις συντήρησης λοιπόν, έρχονται να καλύψουν και να επισημάνουν τα ΚΤΕΟ.
Τι ελέγχεται στα ΚΤΕΟ
Αναλυτικότερα, σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο αξιολογούνται οι τομείς που σχετίζονται με: τις εκπομπές καυσαερίων, τον κινητήρα, την κατάσταση του αμαξώματος, τους υαλοπίνακες, τα φανάρια, τα πρόσθετα αξεσουάρ, τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό, τον θάλαμο των επιβατών, το σύστημα διεύθυνσης, τα συστήματα αναρτήσεων, τις ζώνες ασφαλείας, κ.α.Έτσι, σε γενικές γραμμές:
1. Σημείο αφετηρίας του τεχνικού αποτελεί ο απαραίτητος, εξωτερικός οπτικός έλεγχος του οχήματος για οξειδώσεις και χτυπήματα - που... μαρτυρούν και τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αμέσως μετά, ελέγχεται αν το αυτοκίνητο διαθέτει τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο.
2. Στη συνέχεια ακολουθεί ο έλεγχος των ελαστικών.
3. Στο επόμενο βήμα, ελέγχεται οπτικά ο κινητήρας. καθώς και ο αριθμός πλαισίου που φέρουν όλα τα αυτοκίνητα.
4. Συνακόλουθα, η μέτρηση των εκπεμπόμενων ρύπων είναι ένα από τα βασικά σημεία της διαδικασίας - με την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων φυσικά να συνυπολογίζεται στο όλο concept.
5. Αμέσως μετά, ακολουθούν οι μετρήσεις των αμορτισέρ, η σύγκλιση & απόκλιση του διευθυντηρίου άξονα, το σύστημα αναρτήσεων, όπως και η απόδοση των φρένων & του χειρόφρενου. Τέλος, η σύγκλιση/απόκλιση των τροχών μετριέται και στον πίσω άξονα.
6. Κατόπιν ο τεχνικός κάνει τη μέτρηση των φώτων (σωστή διεύθυνση και λειτουργία).
7. Και τέλος, ελέγχεται το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια ειδικής ράμπας.


