Από τι κινδυνεύεις αν μένεις από καύσιμο;

Το να ξεμείνεις από βενζίνη μπορεί να συμβεί σε όλους. Ωστόσο πρέπει να φροντίζεις ώστε το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου να είναι τουλάχιστον γεμάτο κατά 1/4.
Αν συμβεί αυτό:
Φρένο και τιμόνι θα αρχίσουν να σκληραίνουν.
Το αυτοκίνητο θα παραλύσει εν κινήσει (καταλαβαίνεις).
Η αντλία καυσίμου θα υπερθερμανθεί (θα ...τρέχεις).
Οι επικαθίσεις του καυσίμου θα βουλώσουν τα μπεκ.
auto.accessories Team
Τα σημερινά οχήματα έχουν συγκεκριμένα εξαρτήματα και συστήματα που βοηθούν στην ώθηση του καυσίμου στον κινητήρα. Όταν δεν έχει απομείνει καύσιμο, λοιπόν, αυτά τα εξαρτήματα μπορούν να χαλάσουν αρκετά γρήγορα.

H απουσία βενζίνης στο κινητήρα του αυτοκινήτου σου, μπορεί να τον βλάψει ανεπανόρθωτα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Αναλυτικότερα, όταν μείνεις από βενζίνη:
- Η αντλία καυσίμου μπορεί να πάθει ζημιά
Όπως προδίδει και το όνομά της, η αντλία καυσίμου είναι αυτή που διοχετεύει βενζίνη στον κινητήρα, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να κινείται όταν πατάς το γκάζι. Αυτή συνεπώς, βασίζεται στην βενζίνη για να παραμένει σε χαμηλές θερμοκρασίες και καλά λιπασμένη, αντιθέτως μπορεί να καταπονηθεί και να υπερθερμανθεί όταν το ρεζερβουάρ είναι άδειο.
Κατ΄επέκταση, για να βεβαιωθείς ότι η αντλία καυσίμου σου θα κρατήσει για πολύ καιρό προσπάθησε να μην αφήνεις ποτέ το ρεζερβουάρ να είναι κάτω από το ¼.
- Θα φράξουν τα μπεκ
Οι αναθυμιάσεις και οι ακαθαρσίες της βενζίνης μπορούν να δημιουργήσουν ίζημα που συγκεντρώνεται στο κάτω μέρος του ρεζερβουάε. Το φίλτρο καυσίμου είναι υπεύθυνο για το φιλτράρισμα όλων αυτών των κακών ουσιών, έτσι ώστε να μην εισχωρήσουν στον κινητήρα, αλλά όταν η στάθμη της βενζίνης πέσει πολύ, αυτές οι ακαθαρσίες μπορεί να ωθηθούν μέσα από τις γραμμές καυσίμου και να φράξουν τα μπεκ ψεκασμού.
- Το όχημά σου θα παραλύσει
Όταν ξεμείνεις εντελώς από βενζίνη, το αυτοκίνητό σου κλείνει σαν να έβγαλες το κλειδί από την μίζα ενώ οδηγείς. Αυτό το κλείσιμο ενέχει σοβαρό κίνδυνο για πολλούς λόγους. Όχι μόνο μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή, αλλά μια τόσο ξαφνική αλλαγή μπορεί να προκαλέσει πανικό και επικίνδυνη οδήγηση. Και ας το παραδεχτούμε, πιθανότατα δεν έχεις ένα ασφαλές σχέδιο για να βγεις από το δρόμο σε περίπτωση που το αυτοκίνητό σου πεθάνει ξαφνικά.
- Το φρένο και το τιμόνι θα είναι πιο σκληρά
Τα φρένα σου δε θα σταματήσουν απαραίτητα να λειτουργούν, αλλά το πεντάλ του φρένου θα είναι πιο βαρύ και πιο δύσκολο να το πατήσεις. Τα φρένα υποστηρίζονται από την ισχύ και χρησιμοποιούν υδραυλικά συστήματα για να μεταφέρουν την ισχύ από το πεντάλ του φρένου στα τακάκια των φρένων. Αλλά όταν σβήνει ο κινητήρας, σβήνει και αυτή η λειτουργία. Χωρίς λίγη υδραυλική βοήθεια, θα χρειαστεί πολύ περισσότερη δύναμη στα πόδια για να σταματήσεις το αυτοκίνητό σου.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στο τιμόνι σου. Θα εξακολουθεί να λειτουργεί εάν ο κινητήρας πεθάνει, αλλά το υδραυλικό τιμόνι δεν θα λειτουργήσει, επομένως πιθανότατα θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε δύο χέρια και δύναμη για να στρίψετε τους τροχούς.