Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/5/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/5/2003

ΔΟΚΙΜΗ
Suzuki G.Vitara XL-7 SONY
 

Drive - in, car entertainment
 

Τα drive-in cinema δεν υπάρχουν πια, αφού κανένα από αυτά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την "εικονική πραγματικότητα" που προσφέρουν τα σύγχρονα σινεμά με τα συστήματα surround και τα συναφή. Η Suzuki με τη βοήθεια της Sony και μέσω του G.Vitara XL-7 δίνει τη λύση στους... ρομαντικούς. 
 
Το Suzuki G.Vitara XL-7 αποτελεί την επιμηκυμένη έκδοση του γνωστού μας Grand Vitara. Το XL-7 διακρίνεται για τις μεγάλες εκτός δρόμου ικανότητες που διαθέτει ενώ επιπλέον έχει και επτά θέσεις για ισάριθμους επιβάτες. Όταν εκείνοι έχουν στη διάθεσή τους και ένα σύστημα πολυμέσων που φροντίζει για την ψυχαγωγία τους, τότε προστίθεται ένα ακόμα θετικό στοιχείο. 
Το μοντέλο της δοκιμής είναι εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα οπτικά και ηχητικά συστήματα ψυχαγωγίας και αποτελεί ένα demo car της Suzuki. Την multimedia αυτή έκδοση του XL-7 μπορεί κάποιος να δει από κοντά και να οδηγήσει στην ειδική πίστα της εταιρείας στα Καλάβρυτα, αλλά δε θα τη βρεί σε κάποιο επίσημο της Suzuki. Ο κάτοχος ή ο ενδιαφερόμενος αγοραστής θα πρέπει να καταφύγει στη Sony για την τοποθέτηση μέρους ή όλου του πακέτου εξοπλισμού. 
Στο εσωτερικό του XL-7 Sony η εικόνα στην κυριολεξία σε κρατάει καθηλωμένο καθώς σου δίνεται η δυνατότητα να απολαύσεις την ταινία που θέλεις μέσω του 10δισκου DVD-Changer ή ακόμα και της τηλεόρασης. Δύο οθόνες τεχνολογίας TFT βρίσκονται τοποθετημένες η μία στην κεντρική κονσόλα και η άλλη στον ουρανό του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα η δεύτερη μπορεί να συνδυαστεί με το Playstation. Σε αυτή την περίπτωση τα ακουστικά αναλαμβάνουν να σου δώσουν τον ήχο που θέλεις ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες απολαμβάνουν την αγαπημένη τους ταινία μέσω της εμπρόσθιας οθόνης και έχοντας στη διάθεσή τους ένα πολύ καλό ακουστικό σύνολο που περιλαμβάνει ηχεία με δυνατότητα αναπαραγωγής ήχου Surround με Pro-Logic και Subwoofer. 
Όπως είναι φυσικό δε θα μπορούσε να λείπει το σύστημα αναπαραγωγής δίσκων CD ενώ επιπρόσθετα υπάρχουν MP3 Player και ραδιόφωνο. Όλα αυτά ίσως φανούν υπερβολικά σε κάποιους και ιδιαίτερα όταν πρέπει να καταβάλεις ένα ποσό της τάξης των 6.000 ευρώ επιπλέον των 40.298 που κοστίζει το αυτοκίνητο στη βασική του έκδοση. Ωστόσο αυτή η επιλογή μπορεί να μειωθεί σε χρηματικό κόστος, καθώς υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης λιγότερο εξεζητημένων συσκευών όπως εμείς θεωρούμε π.χ. το 10δισκο DVD-Changer. Σε κάθε περίπτωση και αφού μιλάμε για ένα αυτοκίνητο της κλάσης του XL-7, εκτός της δυνατότητας να πας όπου θέλεις μπορείς πλέον να απολαμβάνεις την ίδια ψυχαγωγία με αυτήν στο σαλόνι του σπιτίου σου.



Οι μεγάλες δυνατότητες κίνησης του XL-7 σε δύσβατες περιοχές μπορούν πλέον να συνδυαστούν και με ένα εξελιγμένο πακέτο ψυχαγωγίας.



Αρκετά μέρη του συστήματος ψυχαγωγίας είναι τοποθετημένα στο χώρο αποσκευών μειώνοντας έτσι τη χωρητικότητά του.



Μέσω του Playstation, τα πολύωρα ταξίδια παίρνουν άλλη διάσταση τόσο μικρά όσο και για μεγαλύτερα "παιδιά".