• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Toyota Corolla:
 
Οικογενειακού προφίλ
 

Το Corolla έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1966. Εκτοτε, 8 γενιές του επιτυχημένου μοντέλου ακολούθησαν, με την τελευταία να παρουσιάζεται το Μάιο του 1997. Μέσα στο 2000, έγινε και το τελευταίο facelift, ενώ η σειρά εφοδιάστηκε και με νέους κινητήρες, τεχνολογίας VVT-i.
Το μοντέλο παράγεται σε πέντε εκδόσεις, με τρίθυρο και πεντάθυρο χατσμπάκ αμάξωμα, τετράθυρο σεντάν, πεντάθυρο λιφτμπάκ, καθώς και στέισον βάγκον. Οι κινητήρες για την ελληνική αγορά είναι δύο, ο 1,4 και ο 1,6 και οι δύο τεχνολογίας VVT-i (σύστημα συνεχούς μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων) με απόδοση 97 και 110 ίππους αντίστοιχα.
Το αμάξωμα του μοντέλου ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ και στο εσωτερικό, το προσεγμένο φινίρισμα και η καλή εργονομία, σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα αεροδυναμικών θορύβων, συντελούν υπέρ της άνεσης των επιβατών. Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους εμπρός επιβάτες, ενώ πίσω, το κάπως περιορισμένο ύψος μάλλον θα ενοχλήσει τους ψηλόσωμους επιβάτες. Τα καθίσματα είναι άνετα, αλλά με μέτρια πλευρική στήριξη. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος και απόλυτα εκμεταλλεύσιμος. 
Οι μαλακές αναρτήσεις αποσβένουν πολύ καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και οι κλίσεις είναι περιορισμένες. Το τιμόνι είναι αργό σε αντιδράσεις αλλά ακριβές και τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά με προοδευτική αίσθηση. Σε γενικές γραμμές, η οδική συμπεριφορά του Corolla είναι πολύ ασφαλής με υποστροφικές τάσεις στο όριο, οι οποίες μετατρέπονται σε υπερστροφή αν ο οδηγός τραβήξει απότομα το πόδι του από το γκάζι.
Τα προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί στη μακρόχρονη πορεία του μοντέλου, είναι σκουριές στην εξάτμιση, τριγμοί στο εσωτερικό της καμπίνας -οι οποίοι σταδιακά αυξάνονται- διαρροές λιπαντικού από το σύστημα μετάδοσης καθώς και το χώρο του κινητήρα και τέλος, ηλεκτρικά προβλήματα που αφορούν τους προβολείς.
Οι αντίπαλοι του Corolla στην ελληνική αγορά είναι το Renault Megane Classic, το Nissan Almera, το Opel Astra, το VW Bora, το Ford Focus, το Peugeot 306, το Rover 45, το Kia Shuma, το Seat Cordoba, το Mazda 323 και το Fiat Brava. 

. Αξίζει για:
1 Την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής
2 Τους αξιόπιστους κινητήρες του
3 Την καλή οδική συμπεριφορά των τελευταίων εκδόσεων

Το ξεχώρισαν παγκόσμια θα το λατρέψεις κι εσύ

Πότε βγαίνουν τα εξαρτήματα ΝΟΚ ΑΟΥΤ;

Πως θα συντηρήσεις τα ελαστικά σου;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Η κίνηση στους δρόμους

Νανοτεχνολογία & στην περιποίηση του αυτοκινήτου

Διαρροή: Νέο VW Golf

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 200 4Μatic Coupe

Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

H νέα BMW Σειρά 4;

Αναβάθμιση για Mazda CX-8

Ντεμπούτο για το Subaru WRX STI EJ20 Final Edition

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

περισσότερα »