Kύρια χαρακτηριστικά του PT Cruiser Cabrio, οι χώροι για τέσσερις επιβάτες, η καλή οδική συμπεριφορά και η "ξεχωριστή" σχεδίαση.
Το αυτοκίνητο που “προκαλεί” τις αισθήσεις λόγω του ξεχωριστού χαρακτήρα του, πλέον θα διατίθεται και σε ανοιχτή έκδοση.
Έχοντας πραγματοποιήσει το πρώτο επίσημο παγκόσμιο ντεμπούτο του στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου του Nτιτρόιτ (στην τελική έκδοση παραγωγής) η κάμπριο έκδοση του Chrysler PT Cruiser ξεκινά πλέον την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά.Οι ομοιότητες μεταξύ της κλειστής και ανοιχτής έκδοσης είναι πολλές και γίνονται αντιληπτές με την πρώτη ματιά. Η εξωτερική εμφάνιση συνδυάζει με αρμονικό τρόπο τις ρετρό και σύγχρονες γραμμές με το εμπρόσθιο τμήμα να τραβά τα βλέμματα λόγω της "εκκεντρικής" του σχεδίασης. Στο κέντρο του αμαξώματος, η προσθήκη του ρολ-μπαρ προσφέρει μεν μεγάλη στιβαρότητα και ασφάλεια στο αμάξωμα, αλλά εάν η οροφή είναι κλειστή το αισθητικό αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο ελκυστικό. Στο πίσω τμήμα τα έντονα τονισμένα φτερά ακολουθούν τη δυναμική αισθητική του υπόλοιπου αμαξώματος. Στο εσωτερικό, οι διαφορές με τις κλειστές εκδόσεις είναι μικρές και εστιάζονται κυρίως στην κεντρική κονσόλα όπου υπάρχει νέο πιο όμορφο ράδιο-CD και το κουμπί που ανοίγει ηλεκτρικά την οροφή. Η συνολική αισθητική του εσωτερικού είναι ελκυστική χάρη στις σπορτίφ νότες (βλ. πίνακας οργάνων) και στις δερμάτινες επενδύσεις που προσδίδουν μια νότα πολυτέλειας στην καμπίνα των επιβατών. Αλλαγές δεν υπάρχουν στη δομή των αναρτήσεων εξασφαλίζοντας έτσι σε οδηγό και επιβάτες άνετη και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 2,4 λίτρων με υπερτροφοδότη απόδοσης 220 ίππων. Στην Ελλάδα η διάθεση του PT Cruiser Cabrio θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου και θα διαθέτει πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας στην τιμή των 42.000 ευρώ.
Οροφή
Η υφασμάτινη οροφή του νέου Chrysler PT Cruiser Cabrio αποτελείται από ένα ενιαίο τμήμα. Απασφαλίζοντας στο εσωτερικό τον ειδικό μοχλό (βρίσκεται ενσωματωμένος κεντρικά στο πλαίσιο του παρμπρίζ) και με το πάτημα ενός κουμπιού το οποίο είναι τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα, ο ηλεκτρικός μηχανισμός αναδιπλώνει την οροφή στο πίσω μέρος του οχήματος σε χρόνο 10 δλ.