ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2004
Πρώτη επαφή
Daewoo Lacetti
Ελκυστικό και σύγχρονο
Το Lacetti εμφανίζει καλή σταθερότητα και ικανοποιητική άνεση.
Η Daewoo επανέρχεται στη μικρομεσαία κατηγορία με το μοντέρνο σε σχεδίαση και συνολικά αξιόλογο Lacetti. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει τον Απρίλιο με κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων σε ανταγωνιστική τιμή και με αρκετά καλό εξοπλισμό.
Aπό το Δεκέμβριο του 2002, όταν σταμάτησε να διατίθεται το Lanos, υπήρξε ένα κενό στην γκάμα της Daewoo σε μία από τις πιο σημαντικές κατηγορίες, αυτή των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, και δη των 5θυρων. Αυτά εμφανίζουν περισσότερη ζήτηση από τα 3θυρα ή 4θυρα όπως είναι το σεντάν Kalos (2,5 εκατομμύρια είναι οι πωλήσεις κατά μέσο όρο κάθε χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά των μικρομεσαίων χάτσμπακ αυτοκινήτων). Το Lacetti αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Daewoo για το 2004, ενώ μέσα στο έτος θα ακολουθήσει ένα μικρό όχημα ελεύθερου χρόνου, στις αρχές του 2005 θα λανσαριστεί η τρίθυρη έκδοση του Kalos και αργότερα θα παρουσιαστεί το νέο Matiz, το οποίο θα ολοκληρώσει την ανανέωση του "στόλου" της φίρμας. Από το Lacetti πήραμε μία πρώτη "γεύση" στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής παρουσίασής του στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου στο Μπιάριτζ της Γαλλίας. Συνολικά μας άφησε μία καλή εικόνα, με τη σχεδίαση να δημιουργεί πρώτα απ' όλα ένα θετικό κλίμα. Από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς θα το ταυτίσει με ευρωπαϊκά μοντέλα, καθώς ο υπεύθυνος της Italdesign, o Giorgetto Giugiaro, απέβαλε κάθε σύνδεσμο με την πιο άτολμη αισθητική των παλαιότερων οχημάτων της Daewoo. Εξίσου μοντέρνο είναι και το εσωτερικό με τους άνετους χώρους για τους επιβάτες, αλλά και το μικρό χώρο αποσκευών. Το μήκος του Lacetti είναι από τα μεγαλύτερα μεταξύ των 5θυρων μικρομεσαίων οχημάτων (4.295 μ.) όπως επίσης το μεταξόνιο (2.600 μ.) και το πλάτος (1.725 μ.). Η πλατφόρμα προέρχεται από το μεσαίο Nubira, κάτι που ισχύει και για πολλά επιμέρους μηχανικά μέρη. Παράλληλα ενώ η ρύθμιση της ανάρτησής του Lacetti είναι πιο σφιχτή από την αντίστοιχη των μοντέλων που διατίθενται στη Κορέα έτσι ώστε να είναι περισσότερο σύμφωνη με τα ευρωπαϊκά πρότυπα οδήγησης. Το Lacetti κατασκευάζεται μαζί με το Nubira και το Rezzo στο εργοστάσιο Gunsan της Νότιας Κορέας, το οποίο απασχολεί συνολικά 3.200 άτομα σε δύο βάρδιες. Η διάθεση του νέου μικρομεσαίου οχήματος της Daewoo στην Ελλάδα θα ξεκινήσει μετά τις 15 Απριλίου με δύο κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων ονομαστικής απόδοσης 93 και 109 ίππων (προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρα 1,8 λίτρων ισχύος 122 ίππων) και σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα SE και SX. Από το βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνει δύο μετωπικούς αερόσακους, ABS, υδραυλικό τιμόνι, air condition, ραδιοκασετόφωνο και τις περισσότερες ηλεκτρικές ανέσεις σε ανταγωνιστικές τιμές (κατά προσέγγιση 12.000 ευρώ το 1,4 και 14.000 ευρώ το 1,6.
Τεχνικά χαρακτηριστικά



Κινητήρες
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μετακίνησης σε διαδρομές εκτός πόλεως.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων, το οποίο προέρχεται από το Kalos, παρουσιάζει αρκετά καλή απόδοση σε σχέση με τον ανταγωνισμό (93 ίππους). Το αμέσως μεγαλύτερο μοτέρ των 1,6 λίτρων και 109 ονομαστικών ίππων κινεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο, καλύπτοντας καλύτερα τις ανάγκες μετακίνησης σε μία επαρχιακή διαδρομή ή στον αυτοκινητόδρομο. Αρνητικό στοιχείο που εντοπίσαμε αφορούσε το θόρυβο και των δύο κινητήρων, που γινόταν αισθητά αντιληπτός στο εσωτερικό.

 
  Daewoo Lacetti
Eσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο