ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2004
Πρώτη επαφή
Seat Toledo
Πράξη δεύτερη
Η σταθερότητα του αμαξώματος είναι πολύ καλή ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, εμπνέοντας ασφάλεια σε οδηγό και επιβάτες.
Το νέο Toledo, το οποίο βασίζεται στο Altea και διαφέρει κυρίως στην προσθήκη του πίσω όγκου με την εκκεντρική αισθητική, αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της "νέας" Ισπανικής εταιρείας.
Ο νέος στόχος της Seat είναι να διαφοροποιήσει τα μοντέλα της σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αρχής γενομένης με το Altea, το οποίο χαρακτηρίζεται ως σπορτίφ όχημα με πολυχρηστικά στοιχεία (Multi Sport Vehicle). Με το νέο Toledo γίνεται άμεσα σαφές πως η φίρμα επιδιώκει να ξεφύγει από τα κλασικά πρότυπα που ακολουθούν πολλοί ανταγωνιστές της κλάσης ως προς τη σχεδίαση και τη φιλοσοφία γενικότερα των προϊόντων τους. Ωστόσο η κίνηση αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί ριψοκίνδυνη ειδικά σε αγορές, όπου τα μεσαία αυτοκίνητα απευθύνονται σε πιο συντηρητικούς αγοραστές (όπως και στην Ελλάδα), οι οποίοι δίνουν περισσότερη έμφαση στο πολυτελές ύφος παρά στο σπορτίφ ή το εκκεντρικό. Όμως σύμφωνα με τα στελέχη της Seat, προτίμησαν να μην ακολουθήσουν κλασικά πρότυπα, καθώς οι πωλήσεις των σεντάν μικρομεσαίων στην Ευρώπη σταδιακά μειώνονται. Παράλληλα διατύπωσαν ότι ναι μεν μπορεί να χάσουν μια μερίδα “παραδοσιακών” αγοραστών, αλλά θα προσελκύσουν νέους. Σε σχέση με το δεύτερης γενιάς Toledo, το νεότερο δεν φέρει κανένα κοινό χαρακτηριστικό. Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο δείχνει αρκετά πιο "προχωρημένο", ενώ η συγγένειά του με το Altea γίνεται άμεσα ορατή, καθώς μέχρι την πίσω κολόνα τα δύο αυτοκίνητα είναι όμοια. Το εμπρός τμήμα του αμαξώματος έχει αρκετά επιθετική όψη με τις μεγάλες εισαγωγές του αέρα στον προφυλακτήρα, τα "αμυγδαλωτά" φωτιστικά σώματα και το σφηνοειδές ρύγχος με τις αυλακώσεις στο καπό. Από το πλάι χαρακτηριστικά στοιχεία αποτελούν το έντονο τοξοειδές νεύρο και το όχι και τόσο κομψό "κόψιμο" του πίσω τμήματος. Οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι αισθητά αυξημένες από τις αντίστοιχες του μοντέλου της δεύτερης γενιάς (μήκος +19 χιλ., πλάτος +26 χιλ., ύψος +120 χιλ. και μεταξόνιο +65 χιλ.), με άμεσο όφελος στους χώρους των επιβατών. Από τεχνικής σκοπιάς το δάπεδο και οι αναρτήσεις του νέου Toledo προέρχονται από το νέο Golf και πρόκειται για έναν επιτυχημένο συνδυασμό. Η άφιξη του νέου μεσαίου μοντέλου στην Ελλάδα θα γίνει τον Ιανουάριο, ενώ η τιμή του αναμένεται να είναι λίγο υψηλότερη από του Altea.




Κινητήρες
102 και 150 ίππων
Ο βασικός κινητήρας των 1,6 λτ. απόδοσης 102 ίππων είναι εύστροφος με θετικό τράβηγμα από τις μεσαίες στροφές.
Το νέο Toledo θα είναι διαθέσιμο με τους δύο κινητήρες βενζίνης, των 1,6 και 2,0 λίτρων. Το μικρότερο μηχανικό σύνολο με την 8βάλβιδη κεφαλή αποδίδει 102 ίππους. Παρά τη μέτρια ισχύ για το αυξημένο βάρος του αμαξώματος, η σωστή διάταξη των πέντε σχέσεων μετάδοσης και η ευστροφία του μηχανικού συνόλου συνάδουν στην αξιοπρεπή κίνηση του οχήματος. Ο πιο δυνατός κινητήρας των 2,0 λτ. με τον άμεσο ψεκασμό του καυσίμου (FSI) αποδίδει 150 ίππους, ενώ συνδυάζεται με έξι ταχύτητες. Οι ρυθμοί επιτάχυνσης είναι σβέλτοι, αυξάνοντας το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Εκτός από τους κινητήρες βενζίνης η γκάμα του Toledo περιλαμβάνει και ντίζελ κινητήρες 1,9 TDI (105 ίππων) και 2,0 TDI (140 ίππων), ο οποίος παράλληλα είναι διαθέσιμος και με το αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων DSG.

 
 Seat Toledo
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια