• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/10/2004
Test mtx
Hyundai Trajet 2,0
Στο "στίβο"...
Η εμφάνιση του Trajet χωρίς να πρωτοτυπεί χαρακτηρίζεται σύγχρονη.
Tο Trajet απευθύνεται στο τμήμα εκείνο της αγοράς το οποίο αναζητά ένα μεγάλο και αμιγώς οικογενειακό όχημα χωρίς όμως πρόθεση να το πληρώσει και... χρυσό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Από τα τέλη Ιουνίου περίπου ξεκίνησε η διάθεση του πολυχρηστικού Trajet στην ελληνική αγορά, όμως η εμπορική του προώθηση ουσιαστικά ξεκίνησε αργότερα μέσα στο καλοκαίρι, όταν αυτό το κατ' εξοχήν οικογενειακό όχημα έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους της Αθήνας μεταφέροντας ανθρώπους οι οποίοι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς αγώνες της χώρας μας. Με το... μετάλλιο στο στήθος λοιπόν το Trajet συστήνεται επίσημα στο αγοραστικό κοινό και ιδιαίτερα στο τμήμα εκείνο της αγοράς το οποίο αναζητά ένα μεγάλο και αμιγώς οικογενειακό όχημα χωρίς όμως πρόθεση να το πληρώσει και... χρυσό. Η εμφάνιση δεν κρύβει τον προσανατολισμό της κατασκευής, ο οποίος πάνω απ' όλα είναι χρηστικός και πρακτικός. Η Hyundai υιοθέτησε όπως είναι λογικό για την κλάση αυτή ένα σχήμα ενός όγκου στο οποίο κυριαρχούν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αλλά και αρκετές δόσεις κομψότητας. Το εμπρόσθιο τμήμα είναι σχετικά χαμηλό και δεν ακολουθεί πλήρως την κλίση του εμπρός παρμπρίζ. Οι καμπύλες γραμμές είναι ένα από τα γνωρίσματα του Trajet τα οποία χωρίς να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εμφάνισης καταφέρνουν να την επηρεάζουν αισθητά και να προσθέτουν στυλ. Ωστόσο οι πιο χαρακτηριστικές στυλιστικές λεπτομέρειες του μεγάλου πολυχρηστικού της Hyundai είναι οι προσθήκες χρωμίου σε διάφορα τμήματά του και κυρίως στις χειρολαβές των θυρών, σε ένα μικρό τμήμα της μάσκας και φυσικά στα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο. Ιδιαίτερα στο πίσω μέρος η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων και η αντίθεση ανάμεσα στον κόκκινο χρωματισμό των κατόπτρων και στο επινικελωμένο περίβλημά τους δημιουργούν μια αρκετά ευχάριστη εικόνα. Συνολικά η εμφάνιση του επταθέσιου οχήματος της Hyundai χωρίς να πρωτοτυπεί και να διαθέτει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα εμφανίζεται ως σύγχρονη και αποδεκτή. Φυσικά σε ένα επταθέσιο πολυχρηστικό οι αρετές αφορούν τον εσωτερικό χώρο, όπου τόσο οι δυνατότητες διαρρύθμισης όσο και η ευρυχωρία που εξασφαλίζουν οι γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις θα καλύψουν με ευκολία τις ανάγκες μιας μεγάλης παρέας ή μια πολυμελούς οικογένειας. Για την κίνηση του Trajet φροντίζει ο γνωστός -από τη θητεία του και σε άλλα οχήματα της εταιρείας- δίλιτρος κινητήρας των 141 ίππων ενώ η τιμή των 22.000 ευρώ για τη βασική έκδοση η οποία είναι πλήρως εξοπλισμένη καθιστά την πρόταση της Hyundai τουλάχιστον ελκυστική.




Μας άρεσε
Οι χώροι για τους επιβάτες ακόμη και στην τρίτη σειρά καθισμάτων, τα δύο ντουλαπάκια εμπρός από το συνοδηγό (φωτό), η σχέση τιμής-αξίας.
Δε μας άρεσε
Η ασαφής αίσθηση του επιλογέα (φωτό) ειδικά κατά το κούμπωμα της τρίτης και της πέμπτης σχέσης, το βάρος των καθισμάτων και η εξοικείωση που απαιτείται με τη διαδικασία επανατοποθέτησής τους.

 
 Hyundai Trajet 2,0
Kινητήρας
Εσωτερικό - Xώροι
Στο δρόμο
Πολυχρηστικότητα