Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/5/2005
TEST
Hyundai Tucson V6 2,7
Ο μαύρος πειρατής
Το Tucson 2,7 δεν εμφανίζει διαφορές σε σχέση με τη δίλιτρη έκδοση σε αισθητικό επίπεδο παραμένοντας σύγχρονο και ιδιαίτερα ελκυστικό.
Με κινητήρα 2,7 λίτρων και ιδιαίτερα προσιτή τιμή, το Tucson αποσκοπεί στο να "κλέψει" μερίδιο αγοράς από τους βασικότερους δίλιτρους ανταγωνιστές του.
H ποιότητα στο εσωτερικό είναι καλή ενώ ικανοποιητικό είναι και το φινίρισμα.
Μόνο ως "πειρατεία" θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κίνηση της Hyundai. Εκτός από το 2λιτρο Tucson η Hyundai προσφέρει και την έκδοση των 2,7 λίτρων με τον V6 κινητήρα σε τιμή που βρίσκεται στα επίπεδα των δίλιτρων ανταγωνιστών του. Το Tucson 2,7 δεν εμφανίζει διαφορές σε σχέση με τη δίλιτρη έκδοση σε αισθητικό επίπεδο παραμένοντας σύγχρονο και ιδιαίτερα ελκυστικό. Μόνο οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και το λογότυπο V6 που υπάρχουν στο πίσω μέρος βέβαια υποδηλώνουν τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης, όπως αυτή προσδιορίζεται από την ισχύ των 175 ίππων. Και στο εσωτερικό η εικόνα του Tucson 2,7 δεν διαφέρει από την αντίστοιχη του δίλιτρου με την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα να βρίσκονται σε καλά επίπεδα. Οι χώροι είναι επαρκείς για πέντε επιβάτες ενώ ικανοποιητικός είναι και ο χώρος για τις αποσκευές τους με χωρητικότητα 325 λίτρων. Στο δρόμο η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες ενώ το αμάξωμα δεν προβληματίζει με τις κλίσεις που εμφανίζει σε δρόμο με στροφές. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται -από το 100% των εμπρός τροχών αρχικά- και στους πίσω τροχούς ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω ενός διακόπτη το κλείδωμα της τετρακίνησης στο 50% ανά άξονα, κάτι που επιστρατεύεται σε δύσβατα κομμάτια. Ο 2,7 λίτρων κινητήρας προσφέρει, όπως είναι λογικό, μεγαλύτερες δυνατότητες σε εκτός δρόμου κίνηση από τον δίλιτρο, κάτι που οφείλεται στη μεγαλύτερη ιπποδύναμή του και βέβαια στη ροπή που αποδίδει. Έτσι το 2,7 είναι ταχύτερο κατά 1,1 δλ. στη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα από στάση ενώ αν και δεν μπορούμε να κάνουμε απευθείας αντιπαράθεση στις ρεπρίζ (το δίλιτρο εφοδιαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο ενώ το 2,7 με αυτόματο) η υπεροχή του είναι αισθητή. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει καλή αίσθηση ακόμα και σε τέτοιες συνθήκες ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους. Η τιμή των 33.700 ευρώ διαμορφώνει μια κορυφαία σχέση τιμής-αξίας και στο 2,7 λίτρων Tucson ενώ υπάρχει και έκπτωση απόσυρσης 3.000 ευρώ.
Κινητήρας
Ο 6κύλινδρος κινητήρας των 2,7 λίτρων αποδίδει 175 ονομαστικούς ίππους και προσδίδει καλές τιμές επιδόσεων στο αμάξωμα του Tucson. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων το οποίο έχει μακριά κλιμάκωση, κάτι που επενεργεί θετικά στη διατήρηση της κατανάλωσης σε φυσιολογικά επίπεδα. Έτσι, το Tucson απαιτεί 12,8 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ. απόστασης σε μεικτές διαδρομές. Όσον αφορά τα επίπεδα θορύβου, εκείνα είναι χαμηλά και δεν γίνονται ιδιαίτερα αισθητά στην καμπίνα των επιβατών.