• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2005
Θέματα αγοράς mtx
Volvo S60 και XC 90 D5
Aναδιοργάνωση της γκάμας
Στην Ελλάδα το XC90 θα διατίθεται στην κορυφαία έκδοση με τον κινητήρα D5, ενώ το S60 με τον ίδιο κινητήρα θα εισάγεται κατόπιν παραγγελίας.
Η Volvo εφοδιάζει τα S60, XC90, V70 και XC70 με έναν νέο πεντακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2,5 λίτρων. Η αυξημένη απόδοση των 186 ίππων εκφράζει ουσιαστικά τη "σπορτίφ" στιγμή της εταιρείας στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Το ολοένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς που κατέχουν στην Ευρώπη τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ώθησε τη Volvo στην εξέλιξη και κατασκευή ενός νέου τέτοιου τύπου κινητήρα, ο οποίος αποτελεί και τον δυνατότερο πετρελαιοκινητήρα στην γκάμα των αυτοκινήτων της.
Κινητήρας
Αντικαθιστώντας τον μέχρι πρότινος 2,5 λίτρων κινητήρα της εταιρείας με τους 163 ίππους, o νέος D5 (όπως ονομάζεται) υιοθετεί νέα τεχνολογία με αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσής του κατά 22 ίππους, της ροπής κατά 60 Nm, τα πιο αραιά χρονικά διαστήματα σέρβις (πλέον πρέπει να γίνονται κάθε 30.000 χλμ. έναντι 20.000 χλμ. του προηγούμενου) και, τέλος, τη δημιουργία ενός πιο οικολογικού χαρακτήρα, αφού οι εκπεμπόμενοι ρύποι μικροσωματιδίων είναι λιγότεροι. Η εξέλιξη του κινητήρα αυτού (που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2001) πέρασε και στον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα των 2,4 λίτρων με τους 130 ίππους, καθώς και τον δίλιτρο των 116 ίππων, επιφέροντας αύξηση της απόδοσής τους κατά 33 και 10 ίππους αντίστοιχα. Οι νέοι αυτοί κινητήρες της Volvo εξοπλίζουν τα μοντέλα S60 και V70 καθώς και τα SUV αυτοκίνητά της XC70 και XC90.
Τεχνολογία D5
Στη φωτό μπορείτε να διακρίνετε την περιστροφική κίνηση που πραγματοποιεί το μείγμα στο θάλαμο καύσης.
Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων διαθέτει νέο υδρόψυκτο υπερτροφοδότη ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με μεγαλύτερη εισαγωγή και εξελιγμένο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο είναι και το σύστημα έκχυσης του καυσίμου (περιστροφικά) στον -μεγαλύτερο από το παρελθόν- θάλαμο καύσης, το οποίο ρυθμίζει τη συμπίεση ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και το φορτίο με ακρίβεια. Το σύστημα διαχείρισης είναι και εκείνο νέο διαθέτοντας περισσότερους αισθητήρες με σκοπό τη μείωση των παραγόμενων ρύπων NΟx, ενώ προς την ίδια κατεύθυνση συμβάλλει και το νέο σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων EGR. Tέλος, νέο είναι και το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων.
Το S60 με τον ίδιο κινητήρα προσφέρει τρομακτική αίσθηση επιτάχυνσης ενώ η σταθερότητα του αμαξώματος σε υψηλές ταχύτητες τονίζει τον πιο σπορτίφ χαρακτήρα του.