• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2005
Πρώτη επαφή
Peugeot 107
L’ enfant qui rit * (*Το γελαστό παιδί)
Η άφιξη του 107 στη χώραμας αναμένεται στις αρχές του 2006.
Ο αντικαταστάτης του 106 είναι εδώ και η Peugeot ενισχύει ακόμη περισσότερο τη θέση της στη μίνι κατηγορία κοιτάζοντας τον ανταγωνισμό με… χαμόγελο.
Η Peugeot με το λανσάρισμα του 107 προσεγγίζει ακόμη περισσότερο έναν βασικό της στόχο. Τη διάθεση ολοένα και περισσότερων μοντέλων στην ευρύτερη κατηγορία των μίνι-μικρών αυτοκινήτων. Το τρίτο κατά σειρά μοντέλο στη πάντα δημοφιλή αυτή κατηγορία (μετά τα 206 και 1007) γεμίζει τους ανθρώπους της Peugeot με χαμόγελα. Χαμόγελα, τα οποία αποτυπώνονται και στην νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. Tρίτο κατά σειρά, όσον αφορά το λανσάρισμά του, το Peugeot 107 ακολουθεί το Αygo της Toyota και το Citroen C1, μοντέλα που συμπληρώνουν την γνώριμη πλέον "τριπλέτα" των μίνι μοντέλων που αναπτύχθηκαν και παράγονται από κοινού από την PSA και την Τoyota. Τα ευμεγέθη εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με το αμυγδαλωτό σχήμα και ο μεγάλος αεραγωγός παραπέμπουν σε κάποια από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, ενώ μαζί με τα όμορφης αισθητικής πίσω φανάρια αποτελούν τα κυριότερα σχεδιαστικά στοιχεία που ξεχωρίζουν το 107 από τα αδελφά μοντέλα. Στο εσωτερικό, το μίνι Peugeot φέρει ως μοναδικό διακριτικό το σήμα της εταιρείας πάνω στο τιμόνι. Η συνολική, γνώριμη εικόνα της καμπίνας προσδίδει έναν ευχάριστο και νεανικό τόνο, ενώ η συνολική αρχιτεκτονική δίνει μία αυξημένη αίσθηση του χώρου, γεγονός που αποδεικνύεται και στην πράξη αφού 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούν με σχετική άνεση και ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι τους.
Eσωτερικό
Το ταμπλό έχει νεανική και μοντέρνα σχεδίαση, ενώ τα υλικά από τα οποία αποτελείται είναι σκληρά με καλό φινίρισμα. Οι χώροι είναι καλοί για 4 επιβάτες, όχι όμως και για τις αποσκευές τους, ενώ υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα.
Το ευανάγνωστο ταχύμετρο είναι τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι.
Η κεντρική κονσόλα φέρει τα απαραίτητα χειριστήρια και ενσωματωμένο ράδιο CD.
To τιμόνι διαφοροποιείται από αυτό του Aygo και έχοντας την κλασσική σχεδίαση των αυτοκινήτων της Peugeot.
Ασφάλεια:
• Η κολόνα του τιμονιού υποχωρεί κατά 73 χιλιοστά κατά την πρόσκρουση.
•Οι μπροστινές ζώνες έχουν πυροτεχνικούς προεντατήρες.
• Προαιρετική τοποθέτηση πλευρικών αερόσακων και αερόσακων τύπου κουρτίνας
• Σκελετός καθισμάτων σχεδιασμένος ώστε να εξασφαλίζει αντιβύθιση
Χρώματα:
Τρία απλά χρώματα (λευκό, κόκκινο και κίτρινο) και πέντε μεταλλικά (μαύρο, 2 αποχρώσεις του γκρι και 2 αποχρώσεις του μπλε) συνθέτουν τη χρωματική παλέτα του 107.
Οδηγώντας:
Το συνολικό μήκος των 3,43 μέτρων καθιστά το 107 ιδιαίτερα ευέλικτο σε ενδοαστικές μετακινήσεις. Σε γρηγορότερους ρυθμούς, το μικρό Peugeot εμφανίζει σταθερότητα, ενώ οι μικρές υποστροφικές τάσεις γίνονται αντιληπτές χωρίς να ανησυχούν τον οδηγό.

Ο 1.000άρης κινητήρας βενζίνης των 68 ίππων (φωτό) είναι ιδιαίτερα οικονομικός και εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα παρά τη σχετικά μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων.Ο 1.400άρης πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 54 ίππους και διακρίνεται για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,1 λίτρα/100 χλμ).