Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2005
Πρώτη επαφή
Νέο Mazda 6
Λεπτές… επεμβάσεις!
Νέο Mazda 6 αναμένεται στη χώρα μας από τις αρχές Σεπτεμβρίου.
Ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της Mazda, το 6, έπειτα από 3 χρόνια παρουσίας στις ευρωπαϊκές αγορές, δέχτηκε τις απαραίτητες "τονωτικές ενέσεις" -τόσο στον σχεδιαστικό, όσο και στον τεχνικό τομέα- ούτως ώστε να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί με τις ίδιες αξιώσεις στο segment των μεσαίων οχημάτων.
Δυο λόγια για το Mazda 6
• Αποτελεί τον αντικαταστάτη του 626 που σε διάστημα 20 ετών πούλησε 1,4 εκ. οχήματα.
• Η 1η γενιά παρουσιάστηκε το 2002 στην Έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
• Διατίθεται σε 4θυρα, 5θυρα αλλά και στέισον βάγκον αμαξώματα.
• Έχουν παραχθεί μέχρι στιγμής (από το 2002) περισσότερα από 790.000 οχήματα.
• Πρόκειται για ένα από τα πλέον εμπορικά μοντέλα της εταιρείας.
• Το στέισον όχημα είναι το πιο δημοφιλές στην Ευρώπη -από τους υπόλοιπους δύο τύπους αμαξωμάτων- αφού καταλαμβάνει μερίδιο μεγαλύτερο από το 40% των πωλήσεων της Σειράς 6.
• Η νέα εκδοχή αναμένεται στη χώρα μας από τις αρχές Σεπτεμβρίου με τιμή 21.490 ευρώ για την βασική έκδοση των 1,8 λίτρων.
Εκ των έσω...
Στον εσωτερικό διάκοσμο του ανανεωμένου Mazda 6 θα συναντήσουμε και τις σημαντικότερες διαφορές σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά. Η κεντρική κονσόλα πλέον απέκτησε μαύρο φόντο και νέους διακόπτες -σε στυλ πιάνου- ενώ αναβαθμίστηκαν τα ούτως ή άλλως πολύ καλά υλικά κατασκευής στις πόρτες. Επιπλέον η νέα εκδοχή εφοδιάζεται και με belt reminder για τους πίσω επιβάτες. Η εργονομία, το φινίρισμα και η αισθητική παραμένουν σε υψηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Η μάσκα…
Στο εμπρόσθιο τμήμα του ανανεωμένου Mazda 6 οι αλλαγές εντοπίζονται στην ευρύτερη περιοχή της μάσκας, η οποία διαθέτει πλέον μεγαλύτερο αεραγωγό στο κάτω μέρος, νέα φωτιστικά σώματα με πολλαπλό κάτοπτρο σε μαύρο φόντο και πιο τονισμένο το σήμα της εταιρείας στο κέντρο της.
Πλαίσιο
Χωρίς μεγάλες τροποποιήσεις, το πλαίσιο του ανανεωμένου Mazda 6 δέχτηκε περαιτέρω ενισχύσεις ούτως ώστε να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία και ασφάλεια στο όχημα.
Οδηγώντας…
…το Mazda 6 αντιλαμβάνεσαι πως ένα οικογενειακό αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητο να προσφέρει μόνο χώρους και άνεση αλλά και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Στο μεσαίο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης, κιβώτιο και πλαίσιο συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο "πακέτο" στον καταναλωτή, που όμοιό του συναντάμε σε ελάχιστα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Τέλος στη 2η γενιά, σημαντικά βελτιωμένο εμφανίζεται το σύστημα πέδησης (στην έκδοση των 2,3 λτ.), αφού εφοδιάζεται με μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς (320 χλστ. εμπρός, 314 χλστ. πίσω).
Κινητήρες
¶ξιοι σύμμαχοι του αυτοκινήτου και κατ' επέκταση του οδηγού αποδεικνύονται οι τρεις βενζινοκινητήρες που εφοδιάζουν το Mazda 6. Επιταχύνουν σε πολύ καλούς ρυθμούς τα αμαξώματα τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, ενώ συνδυάζονται άψογα με τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων, τα οποία με τη σειρά τους προσφέρουν σπορ αίσθηση και σωστή κλιμάκωση στα χέρια του οδηγού. Επιπλέον αξίζει να αναφέρουμε πως τα παλιά 4τάχυτα αυτόματα κιβώτια δίνουν στο ανανεωμένο μοντέλο τη θέση τους σε νέα 5τάχυτα.