Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2005
TEST
VW Fox 1,4 Sportline
Αλεπού των δρόμων
Το VW Fox 1,4 παρουσιάζει μια πιο σπορτίφ διάθεση σε σχέση με το 1,2.
Η έκδοση των 1,4 λίτρων του VW Fox απαρνείται την προσιτή τιμή αγοράς των μικρότερων εκδόσεων του μοντέλου για χάρη της σβελτάδας και της πιο σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς.
Στην έκδοση των 1,4 λίτρων, το ταμπλό του VW Fox δεν διαθέτει καμία διαφορά σε σχέση με τη μικρότερη των 1,2 λτ., διατηρώντας μια σοβαρή εικόνα.
Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης των 1,4 λτ. του VW Fox, το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται περισσότερο από τις ικανοποιητικές για την κατηγορία επιδόσεις, παρά από την προσιτή τιμή αγοράς (η έκδοση 1,4 Sportline της δοκιμής κοστίζει 11.790 ευρώ, ενώ η βασική χωρίς ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου 10.890 ευρώ).
Πιο σπορ χαρακτηριστικά
Αλλαγή έχουμε και στην οδική συμπεριφορά, αφού το VW Fox 1,4 παρουσιάζει μια πιο σπορτίφ διάθεση σε σχέση με το 1,2, ενώ έχουν μειωθεί σημαντικά οι κλίσεις στις στροφές. Αντίστοιχα έχουν μειωθεί και τα επίπεδα της άνεσης, ενώ η ποιότητα κύλισης παραμένει σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία. Κατά τα άλλα, το Fox 1,4 διατηρεί τους πολύ καλούς χώρους, την καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά και τη λιτή εσωτερική και εξωτερική εικόνα της μικρότερης έκδοσης, συνδυάζοντάς τα με έναν πλήρη εξοπλισμό.
Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων του VW Fox ικανοποιεί αυτούς που θέλουν περισσότερα στον τομέα των επιδόσεων.
Ο γνωστός βενζινοκινητήρας των 1,4 λίτρων του Ομίλου VW εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση του VW Fox. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει 80 ίππους (+5 ίππους από αυτούς που ανακοινώνει ο κατασκευαστής) και προσφέρει στο Fox ικανοποιητικές επιδόσεις. Σε σχέση με τον μικρότερο των 1,2 λίτρων ξεχωρίζει για το θετικό του τράβηγμα σε όλη την γκάμα των στροφών και την καλή απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Το κιβώτιο ταχυτήτων τέλος διαθέτει σχετικά κοντή κλιμάκωση, ικανοποιώντας και σε αίσθηση.

Το VW Fox 1,4 σε σχέση με το 1,2
3,7 δλ. πιο γρήγορο σε
0-100 χλμ./ώρα
0,7 δλ. πιο γρήγορο στα
60-100 χλμ./ώρα με 4η
0,4 δλ. πιο γρήγορο στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η