Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2005
Πρώτη επαφή
Peugeot 407 Coupe
Το νέο σχήμα κλέβει τις εντυπώσεις, δείχνει απόλυτα ελκυστικό και εντυπωσιακό.
Βαριά παράδοση πολλά υποσχόμενο μέλλον: Ένας από τους δυσκολότερους ρόλους που μπορεί να αναλάβει ένα νέο μοντέλο είναι να διαδεχτεί έναν προκάτοχο - μύθο. Το ρόλο αυτό καλείται να παίξει με επιτυχία το νέο Peugeot 407 Coupe, που οδηγούμε στην Ισπανία.
Tι κάνει ένα αυτοκίνητο μύθο; Οι κορυφαίες πωλήσεις, η προηγμένη για την εποχή του τεχνολογία, η απαράμιλλη ομορφιά του; Μερικά ή όλα από τα παραπάνω ή ακόμη και άλλα. Το 406 Coupe συνδύασε πολλά από τα παραπάνω θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για την απόκτηση του τιμητικού χαρακτηρισμού "μύθος", όταν το πλήρωμα του χρόνου από την άρση της παραγωγής του το επιτρέψει, ανεβάζοντας έτσι τον πήχη για το 407 Coupe.
Οδική συμπεριφορά: Οι Γάλλοι ξέρουν
Οι προδιαγραφές σε σύγκριση με την μπερλίνα (σεντάν) σκιαγραφούν την εικόνα, η πράξη την επιβεβαιώνει:
• +8% αυξημένη στρεπτική ακαμψία
• 25 χιλιοστά χαμηλότερο κέντρο βάρους
• Έως 23 και 45 χλστ. μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω
• 10 και 23 χλστ. κοντύτερα και σκληρότερα ελατήρια εμπρός και πίσω
• Παχύτερες αντιστρεπτικές στις V6 εκδόσεις
• 17 και 18άρες ζάντες (προαιρετικά 19άρες)Το 407 Coupe δεν είναι μόνο απολαυστικό στις ευθείες με εξαιρετικά πολιτισμένη ποιότητα κύλισης, εφάμιλλη πολύ ακριβότερων προτάσεων, αλλά καταφέρνει να διακρίνεται ακόμη και από το επίσης πολύ καλό 406 Coupe σε θέματα ευκινησίας, ευκολίας οδήγησης, κατευθυντικότητας και επιπέδων πρόσφυσης. Ουσιαστικά η οδική συμπεριφορά του πλησιάζει στη βενζινοκίνητη έκδοση το μέγιστο εφικτό μιας προσθιοκίνητης έκδοσης, όχι όμως και στην V6 HDI, όπου ο φορτωμένος κατά 100 κιλά περισσότερο άξονας ορίζει μια περισσότερο Grand Tourismo φιλοσοφία κίνησης.
Κινητήρες - Eπιδόσεις:
O HDI κινητήρας θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το καλύτερο σύνολο του είδους σε παγκόσμιο επίπεδο. Εξαιρετική απόδοση με κορυφαία ποιότητα λειτουργίας, δεν έχει να ζηλέψει σχεδόν τίποτε από το αντίστοιχο σύνολο βενζίνης, πέρα από το μικρότερο βάρος του και το μεγαλύτερο εύρος στροφών. Ο δεύτερος πάντως προσθέτει σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο δυναμισμό και επιθετικότητα στον τρόπο κίνησης του αυτοκινήτου. Περιθώρια βελτίωσης στις επιδόσεις; Υπάρχουν: Στο συνολικό φορτίο -λέγε με αυξημένο βάρος αμαξώματος- και στην αίσθηση του επιλογέα στη χειροκίνητη έκδοση.
Στο εσωτερικό αντίστοιχα γίνεται φανερή μια μετατόπιση του ενδιαφέροντος από την απλότητα προς το δυναμισμό και την πολυτέλεια, γεγονός που τονίζουν τα κορυφαία υλικά, δέρμα, μέταλλο και αλουμίνιο, δημιουργώντας έτσι σε συνδυασμό με τη χαμηλή οροφή, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, το μεγάλο ύψος της κεντρικής κονσόλας και τη χαμηλή θέση οδήγησης μια ατμόσφαιρα σπορ αλλά και ευρύχωρου αυτοκινήτου.