• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2005
TEST
Lexus IS 250
Eυρωπαϊκός... προσδιορισμός
Το IS 250 είναι άνετο, υπερασφαλές, γρήγορο και σωστά στημένο, ώστε να ευχαριστεί τον οδηγό.
Παρουσιάζοντας τη 2η γενιά του IS, η Lexus επαναπροσδιορίζει πιο επιθετικά τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Τo ΙS 200, που ουσιαστικά έκανε γνωστή την πολυτελή (θυγατρική της Τoyota) Lexus στην ευρωπαϊκή αγορά, δεν κατάφερε να συναγωνιστεί τα στάνταρ της ποιότητας, της τεχνολογίας και της εικόνας των δύο γερμανικών της κατηγορίας (Mercedes και BMW). Πλέον, το νέο Lexus IS εφοδιάζεται με δυνατότερο κινητήρα 2,5 λίτρων, προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, πιο έκδηλη πολυτελή εικόνα και αναβαθμισμένη ποιότητα με σημασία στη λεπτομέρεια. Όλα αυτά χωρίς σχεδιαστικά να ξεφεύγει από το ξεχωριστό δυναμικό στυλ της πρώτης γενιάς σε μεγάλο ποσοστό. Το νέο Lexus IS 250 δείχνει ότι, θέλει να έρθει πιο κοντά στο "γερμανικό κατεστημένο" και όσον αφορά στην τιμή του, αφού για τη βασική έκδοση απαιτούνται 41.200 ευρώ, ενώ για την πλούσια έκδοση της δοκιμής απαιτούνται 55.700 ευρώ.
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• Σχεδίαση μέσα/έξω
• Απόδοση και απόκριση κινητήρα
• ¶νεση ανάρτησης
• Τεχνολογία
• Πίνακας οργάνων
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• Αίσθηση επιλογέα
• Ασάφεια συστήματος διεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητες
• Τιμή
• Εργονομία
• - Η μη δυνατότητα απενεργοποίησης του VSC
ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ
Στο στάνταρ εξοπλισμό
• Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί
• Αερόσακος οδηγού συνοδηγού δύο θαλάμων
• Αερόσακοι για τα γόνατα των εμπρός επιβατών
• Σύστημα μείωσης τραυματισμού του αυχένα
• Cruise Control
Προαιρετικά
• Φώτα bi-xenon
• Adaptive Front Lights
• Οθόνη αφής 7 ιντσών
• Κάμερα παρκαρίσματος
• Pre-Crash Safety (μόνο με αυτόματο κιβώτιο)
• Βluetooth
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ο εξακύλινδρος (σε διάταξη V) κινητήρας έχει χωρητικότητα 2,5 λίτρων και αποδίδει 201 ίππους. Οι επιδόσεις που προσδίδει αυτός ο κινητήρας στο αμάξωμα των 1.616 κιλών είναι πολύ καλές, ενώ σε καλά επίπεδα κυμαίνεται και η κατανάλωση σε καύσιμο, κάτι που οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής (0,27). Ο βελούδινος ήχος του V6 δεν περνά στο εσωτερικό, αφού στο IS 250 έχει δοθεί ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή στον τομέα της ηχομόνωσης.

 
 Lexus IS 250
Οδική συμπεριφορά
Όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό
Χώροι στο μέσο όρο της κατηγορίας