ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2006
Πρώτη επαφή
Saab 9-7x
Born to be Saab
Το 9-7X διαθέτει συμβατική σχεδίαση.
¶ρτι αφιχθέν εξ Η.Π.Α., το νέο 9-7X συμπληρώνει προς τα πάνω την γκάμα της Saab, εντάσσοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της τον αγοραστή της φίρμας στη φιλοσοφία της κατηγορίας των μεγάλων SUV.
Η Saab διευρύνει την γκάμα των μοντέλων της και στην ελληνική αγορά, με την παρουσίαση και διάθεση του πρώτου SUV στην ιστορία της. Ο λόγος για το 9-7X, ένα αυτοκίνητο που διατίθεται ήδη εδώ και σχεδόν 2 χρόνια στις Η.Π.Α, όπου άλλωστε κατασκευάζεται (στο εργοστάσιο της GM στο Μορέν του Οχάιο), παρέα με το γνωστό μας Chevrolet TrailBrazer, αλλά και τα Buick Rainier, GMC Envoy και Isuzu Ascender. Όπως είναι λοιπόν φυσικό, το αυτοκίνητο διέπεται από μια αμερικάνικη φιλοσοφία, ορατή τόσο στην εσωτερική και εξωτερική του εμφάνιση, όσο και στον τρόπο που κινείται και συμπεριφέρεται στο δρόμο. Σε σχέση, πάντως, με τα υπόλοιπα αδέλφια του εξ Αμερικής, το αυτοκίνητο διαθέτει επιμέρους μηχανικές αλλαγές που το διαφοροποιούν και συμπυκνώνονται στη μικρότερη απόσταση από το έδαφος (196 χλστ), το ενισχυμένο και πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τα πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ και τα μεγαλύτερα φρένα.
Συγκρατημένη σχεδίαση
Η κατηγορία των μεγάλων SUV απαιτεί επιβλητική εξωτερική γραμμή και το νέο Saab 9-7x δε θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτή τη λογική. Κύριο χαρακτηριστικό αυτής της σχεδίασης αποτελεί το γνώριμο -από τα υπόλοιπα μοντέλα της Saab- σχήμα της μάσκας, που εδώ ενισχύεται από τα χρωμιωμένα πάνελ στις γρίλιες και χαρίζει ένα μάλλον πετυχημένο πρόσωπο στο αυτοκίνητο. Πίσω, τα πράγματα είναι πιο συμβατικά, αφού η ατολμία στη σχεδίαση παραπέμπει άμεσα στην αμερικάνικη καταγωγή του αυτοκινήτου και σίγουρα δε συμβαδίζει με αυτήν των υπολοίπων μοντέλων της Saab.

 
 Saab 9-7x
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρες