Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/4/2006
Test mtx
Daihatsu Terios 1,5
Ενηλικίωση!
daihatsu terios - To Terios μεγάλωσε, ομόρφυνε και, κυρίως, ωρίμασε, ενώ έρχεται να προσφέρει κορυφαία εκτός δρόμου και πολύ καλά
Το ίδιο ικανό μέσα στην πόλη όσο και στο χώμα.
To Terios μεγάλωσε, ομόρφυνε και, κυρίως, ωρίμασε, ενώ έρχεται να προσφέρει κορυφαία εκτός δρόμου και πολύ καλά "εντός δρόμου" χαρακτηριστικά στους κατόχους του. Το αυτοκίνητο βάζει την Daihatsu σε μια νέα εποχή, ανεβάζοντας τα στάνταρ όχι μόνο της γκάμας της ιαπωνικής φίρμας, αλλά και της ίδιας της κατηγορίας.
Compact είπατε;
Το νέο Daihatsu Terios μπορεί να τοποθετείται λόγω διαστάσεων (μήκος: 4,055 μέτρα) στα μικρά 4X4, η ευρυχωρία όμως που προσφέρει, σε συνδυασμό και με τη γενικότερη αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκίνητου -που αποκομίζει ο οδηγός του στο δρόμο- ανεβάζει το ιαπωνικό 4X4 ένα σκαλί ψηλότερα. Και από πλευράς τιμής άλλωστε, τα 20.890 ευρώ που απαιτούνται για τη βασική έκδοση (με 2 μόνο αερόσακους, χωρίς ζάντες και προβολείς ομίχλης) τοποθετούν το αυτοκίνητο πιο κοντά στα μεσαία SUV. Η ακριβότερη και πιο πλούσια, πάντως, έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει 22.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοση χωρίς διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με 21.290 ευρώ.
Βραβευμένη σχεδίαση
Αναμφίβολα, η εξωτερική σχεδίαση του Terios αποτελεί ένα από τα δυνατά του σημεία. Το σύγχρονο σχήμα του αμαξώματος κεντρίζει με τη μία το ενδιαφέρον και, εάν πίσω οι συνειρμοί με το Toyota RAV4 είναι παραπάνω από αναπόφευκτοι, αυτό σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί κατακριτέο σημείο. Κατά τα άλλα, η σχεδίαση του αμαξώματος καταφέρνει να κρύβει κάπως τις πραγματικές διαστάσεις του οχήματος, δημιουργώντας, σε συνδυασμό και με τους όμορφους χρωματισμούς, ένα αποτέλεσμα άκρως νεανικό. Η σχεδιαστική επιτυχία του Terios πάντως έχει επιβεβαιωθεί και επίσημα, αφού το αυτοκίνητο κατέλαβε την πρώτη θέση στα ευρωπαϊκά βραβεία σχεδιασμού Red Dot Award, στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων.
Μας άρεσε
• Η εξωτερική εμφάνιση
• Η αναβαθμισμένη ποιότητα και εικόνα εσωτερικά
• Η διατήρηση της μόνιμης τετρακίνησης
• Η εσωτερική ευρυχωρία
Δεν μας άρεσε
• Η τραχύτητα και ο θόρυβος του κινητήρα
• Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας
• Η σχετικά υψηλή τιμή
Θα υπάρξει 1,3;
Για όσους αναρωτιούνται αν θα υπάρξει μικρότερη έκδοση του Terios, οι άνθρωποι της Daihatsu απαντούν, ότι στο άμεσο μέλλον θα έρθει και στη χώρα μας η έκδοση με τον 1,3 κινητήρα του προηγούμενου μοντέλου, χωρίς να έχει αποσαφηνισθεί το πότε ακριβώς.
daihatsu terios - To Terios μεγάλωσε, ομόρφυνε και, κυρίως, ωρίμασε, ενώ έρχεται να προσφέρει κορυφαία εκτός δρόμου και πολύ καλά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Στον τομέα του κινητήρα το Terios έχει αναβαθμιστεί, αφού ο νέος 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας του 1,5 λτ. προσφέρει περισσότερη δύναμη (105 PS) και συνάμα ροπή (140 Nm). Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο εμφανίζεται πιο γρήγορο σε επιδόσεις, αφού για την επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,3 δλ, ενώ και στις ρεπρίζ έχει κερδίσει σημαντικά. Στην πράξη τώρα, η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου δίνει την απαραίτητη και εκτός δρόμου, δύναμη από χαμηλά, η οποία συνεχίζεται και στις μεσαίες στροφές, ενώ, φυσιολογικά θα λέγαμε, "εξασθενεί" στις υψηλές. Το πρόβλημα εδώ παρουσιάζεται μόνο από την τραχύτητα του μηχανικού συνόλου, αλλά και το θόρυβο που εμφανίζεται στην καμπίνα των επιβατών.

 
 Daihatsu Terios 1,5
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά