Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/6/2006
Test mtx
Mitsubishi Colt CZC Turbo
Tο νέο Colt CZC "κλέβει" βλέμματα και καρδιές.
"Καθαρός ουρανός…αστραπές δε φοβάται": Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι άνθρωποι της Mitsubishi και, "πατώντας" στην εμπορική επιτυχία του Colt, παρουσίασαν την κουπέ-κάμπριο έκδοσή του. Όμορφο, σπορτίφ και δυνατό (ειδικά το turbo), το νέο Colt CZC αναμένεται να κερδίσει την προτίμηση του νεανικού κοινού στο οποίο κυρίως απευθύνεται.
Αρκετά δυναμικό και το πίσω μέρος του Colt CZC.
Η επιθετική πολιτική της Mitsubishi στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων ξεκίνησε το 2004, με την παρουσίαση της νέας, 6ης στη σειρά, γενιάς Colt. Την άνοιξη του 2005 ήρθε το τρίθυρο CZ3, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε και η turbo έκδοση, Colt CZT. Κοινό χαρακτηριστικό όλων των παραπάνω εκδόσεων του Colt αποτέλεσε η εξέλιξή τους, ειδικά για τους Ευρωπαίους αγοραστές, η κατασκευή τους σε ευρωπαϊκό έδαφος (στο εργοστάσιο Nedcar στην Ολλανδία) και, ειδικά για το τρίθυρο, η πώλησή του αποκλειστικά στην Ευρώπη. Εν έτει 2006 λοιπόν, η Mitsubishi διευρύνει ακόμα περισσότερο την γκάμα του Colt, με το λανσάρισμα του νέου CZC, της κουπέ-κάμπριο έκδοσης του μοντέλου.
Γιατί κουπέ-κάμπριο;
H άνοδος που παρατηρείται πανευρωπαϊκά στις πωλήσεις των μικρών CC (το 2005 οι ταξινομήσεις στην κατηγορία έφταναν τις 15.000 μονάδες, σημειώνοντας για μια ακόμη χρονιά άνοδο), αποτέλεσε τον πρώτο λόγο προτίμησης της Mitsubishi σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Επιπλέον, και οικονομικοί λόγοι έπαιξαν ρόλο στην επιλογή του 2+2 θέσεων κουπέ-κάμπριο από τη Mitsubishi, αφού η εξέλιξη ενός 4θέσιου κάμπριο με μαλακή οροφή θα χρειαζόταν μια πιο δαπανηρή, νέα πλατφόρμα. Στηριζόμενο στην πλατφόρμα του 5θυρου Colt, το CZC κατάφερε να μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής του.
Ξεχωριστή εμφάνιση
είτε ως κουπέ, είτε ως κάμπριοΗ εμφάνιση του νέου Mitsubishi Colt CZC αποτελεί προϊόν αρκετής συζήτησης, αφού με κλειστή οροφή το αυτοκίνητο έχει ένα ξεχωριστό μεν, αλλά ακανόνιστο σχήμα, αφού την έντονη κλίση του εμπρός μέρους ακολουθεί η μεγάλη καμπύλη της οροφής, η οποία κλείνει, πάνω σε ένα "φουσκωμένο" και μακρύ πίσω τμήμα. Με ανοιχτή την οροφή, το αισθητικό αποτέλεσμα αλλάζει άρδην, αφού το σχήμα είναι ένα από τα πιο όμορφα και δυναμικά που έχουμε δει σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Γεγονός είναι πάντως, ότι, έτσι ή αλλιώς, το Colt CZC "κλέβει" βλέμματα και ματιές, κάτι για το οποίο ο Pininfarina (υπεύθυνος για τη σχεδίαση, αλλά και την κατασκευή του αυτοκινήτου) θα αισθάνεται τουλάχιστον περήφανος.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+):
• Η εμφάνιση ως κάμπριο
• Η αίσθηση ευρυχωρίας των εμπρός επιβατών
• Η ακαμψία του πλαισίου
• Οι επιδόσεις και η λειτουργία του κινητήρα
(-): • Η εμφάνιση ως κουπέ
• Οι ανύπαρκτοι χώροι για τους πίσω επιβάτες
• Ορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε υψηλές ταχύτητες
Οροφή
Η οροφή του Colt CZC αποτελείται από δύο ευμεγέθη τμήματα και αναδιπλώνεται με το (συνεχές) πάτημα ενός κουμπιού στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου (αφού βέβαια πρώτα απασφαλιστούν τα δύο κλιπάκια στο πάνω μέρος του παρμπρίζ). Ο χρόνος αναδίπλωσης φτάνει στα 22 δλ., με ξεχωριστό στοιχείο τα δύο πλαστικά "αυτάκια", που ανασηκώνονται και κουμπώνουν στο εσωτερικό των πίσω πλαϊνών κολώνων της οροφής.

 
 Mitsubishi Colt CZC Turbo
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο