" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/6/2006
Test mtx
Mercedes E200 Kompressor
Διακριτική αναπροσαρμογή
Η ανανεωμένη E200 διατήρησε στο ακέραιο τον -προσανατολισμένο προς την άνεση- χαρακτήρα του προηγούμενου μοντέλου, κάτι που ζητούν όλοι οι αγοραστές της κατηγορίας.
Χωρίς να αλλοιώσει τα κύρια χαρακτηριστικά της, η Mercedes E200 Kompressor επαναπροσδιορίζει και ενδυναμώνει τη θέση της στην αγορά, με επεμβάσεις στην αισθητική και πιο δυνατό κινητήρα.
Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς της E-Class, η Mercedes προχωρά σε αισθητική ανανέωση του αυτοκινήτου, ενδυναμώνοντας επιπλέον την πιο δημοφιλή στη χώρα μας έκδοση E200 Kompressor. Από αισθητικής πλευράς, οι αλλαγές είναι αρκετά διακριτικές, διατηρώντας σχεδόν στο ακέραιο το σοβαρό και συνάμα στιβαρό προφίλ της γερμανικής μπερλίνας. Μηχανικά, πέρα από τον πιο δυνατό κινητήρα της E200 (+21 ίπποι), η Mercedes βελτίωσε την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης, ενώ συνάμα προσέθεσε στο βασικό εξοπλισμό το σύστημα παθητικής ασφάλειας Pre-Safe, το οποίο ενεργοποιεί πιο άμεσα τα συστήματα προστασίας του οδηγού και του συνοδηγού, μόλις αντιληφθεί πιθανότητα σύγκρουσης. Από πλευράς τιμής, η βασική έκδοση Classic κοστίζει 47.300 ευρώ (+800 ευρώ σε σχέση με το προ facelift μοντέλο), ενώ η Elegance της δοκιμής μας ανεβαίνει στα 49.700 ευρώ. Εξοπλιστικά, το επίπεδο είναι πλήρες από τη βασική κιόλας έκδοση.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Ποιότητα και πολυτέλεια εσωτερικού
• ¶νεση ανάρτησης
• Χώροι επιβατών - αποσκευών
• Παθητική ασφάλεια
(-): • Το μη βελτιωμένο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης παρά την παρουσία του νέου συστήματος Direct Control.
Ποιες είναι όμως οι αισθητικές αλλαγές;
Τα εμπρόσθια φωτιστικά έχουν διατηρήσει το σχήμα τους, ενσωματώνουν όμως τρεις οριζόντιες γραμμές στο πάνω τμήμα τους.
Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί, περιλαμβάνοντας πλέον τρία ξεχωριστά τμήματα και στρογγυλούς προβολείς ομίχλης.
Τα "φρεσκαρισμένα" φωτιστικά, με το μεγαλύτερο τμήμα από καθαρό κρύσταλλο, αποτελούν την πιο ευδιάκριτη διαφοροποίηση του πίσω τμήματος.
Η χρωμιωμένη "λωρίδα" στο πίσω τμήμα όλων των εκδόσεων του αυτοκινήτου έχει μεγαλώσει σε πλάτος.
Η χρωμιωμένη γρίλια έχει αποκτήσει ένα νέο τελείωμα, σε σχήμα "V", η οποία προσθέτει πόντους στο δυναμισμό του οχήματος.
Το γνωστό μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων της Mercedes E 200 έχει αναβαθμισμένη ισχύ κατά 21 ίππους, αποδίδοντας πλέον -και με τη βοήθεια πάντα του υπερσυμπιεστή- 184 εργοστασιακούς ίππους (από 163 στο προηγούμενο μοντέλο). Ο εν λόγω κινητήρας ξεχωρίζει λόγω της γραμμικής του απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών, της πολιτισμένης του λειτουργίας, αλλά και για τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου. Στον τομέα των επιδόσεων, το αυτοκίνητο με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής εμφανίζει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις για την κατηγορία και φυσικά για το αυξημένο βάρος του (1.628 κιλά).

 
 Mercedes E200 Kompressor
Εσωτερικό - Χώροι
Στο δρόμο


Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »