Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/7/2006
TEST
Opel Astra TwinTop 2,0 Turbo
Προκαλώντας τις αισθήσεις
Το Opel Astra TwinTop ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της κατηγορίας: σκληρή αναδιπλούμενη ηλεκτρικά οροφή, και χώρους για τέσσερις επιβάτες.
Το πρώτο εγχείρημα της Opel στα μικρομεσαία κουπέ-κάμπριο ακούει στο όνομα "Opel Astra TwinTop". Το αυτοκίνητο θέλει και καταφέρνει να είναι ελκυστικό και δυναμικό, με τον τελευταίο χαρακτηρισμό να επιτείνεται ακόμα περισσότερο στην έκδοση 2,0 Turbo.
Με ανοιχτή ή κλειστή την οροφή, το σχήμα του πίσω τμήματος του Opel Astra TwinTop παραμένει δυναμικό και σύγχρονο.
Η είσοδος της Opel στα κουπέ-κάμπριο -πριν από περίπου 2 χρόνια- με την παρουσίαση του Tigra φαίνεται ότι αποτέλεσε μόνο το πρώτο πιάτο, στο πλήρες γεύμα που ετοίμαζε η γερμανική εταιρεία στα CC. Το κυρίως πιάτο η Opel το κράτησε για αργότερα, και εν έτει 2006 το "σερβίρει" στο κοινό της κατηγορίας, ταράζοντας τα νερά στα μικρομεσαία CC. Το Opel Astra TwinTop, περί ου ο λόγος, αποτελεί την κουπέ-κάμπριο έκδοση του γερμανικού best-seller, καθώς ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της κατηγορίας: σκληρή αναδιπλούμενη ηλεκτρικά οροφή, χώρους για τέσσερις επιβάτες και ελκυστική σχεδίαση. Θέλετε τίποτε άλλο;
Εν αρχή ην η σχεδίαση
Μεγάλη σημασία, κατά την κατασκευή και εξέλιξη του Astra TwinTop, δόθηκε στη σχεδίαση του αμαξώματος. Και εάν στο εμπρόσθιο τμήμα λόγω της αναγκαστικής συγγένειας με το Astra δεν μπορούσαν να γίνουν πολλές αλλαγές, στο πίσω μέρος το σχεδιαστικό team της Opel προσπάθησε και κατάφερε να δώσει στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή αισθητική. Εδώ, με την οροφή κλειστή, ο συνδυασμός του διακριτικά ανασηκωμένου πίσω τμήματος και των φωτιστικών που κλίνουν στο πλάι, με την έντονη καμπύλη της οροφής, δημιουργεί ένα έντονα κομψό σχήμα, που δε χάνει από δυναμισμό. Με ανοιχτή την οροφή, το αυτοκίνητο διατηρεί στο ακέραιο αυτό το δυναμισμό.
Ελκυστικές τιμές
Οι τιμές του Opel Astra TwinTop βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία. Ειδικότερα, στα 1,6 λτ. (105 PS) το αυτοκίνητο ξεκινά από τα 23.490 ευρώ, ενώ στα 1,8 λτ. (140 PS) από τα 25.090 ευρώ. Και στα δύο μοντέλα ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τις βασικές κιόλας εκδόσεις, καθώς περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 4 αερόσακους, ράδιο-CD με Mp3, air-condition, υδραυλικό τιμόνι, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, προβολείς ομίχλης και πλαίσιο IDS. Η κορυφαία έκδοση των 2,0 λτ. turbo της δοκιμής μας κοστίζει 33.540 ευρώ, συμπεριλαμβάνοντας επιπλέον σπορ στοιχεία εξοπλισμού: ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, πλαίσιο ΙDS, Plus, ESP, σύστημα προβολέων AFL κλπ.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): • Δυνατός κινητήρας • "Classy" σχεδίαση αμαξώματος• Πολύ καλές τιμές κτήσεως• Δυναμική συμπεριφορά
(-): • Σχετικά περιορισμένος χώρος για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών• Αυξημένη κατανάλωση
• Απουσία χώρων για μικροαντικείμενα
Οροφή
Με το πάτημα του ειδικού διακόπτη ξεκινά η ομολογουμένως εντυπωσιακή αναδίπλωση της σκληρής οροφής του Opel Astra TwinTop στο χώρο αποσκευών. Μέσα σε 30 δλ., λοιπόν, η οροφή "σπάει" σε τρία τμήματα, τα οποία αποθηκεύονται οριζόντια στο πίσω τμήμα, ενώ συγχρόνως κάνει την εμφάνισή του ένα μεγάλο πλαστικό πάνελ, το οποίο, αφού "πεταχτούν" έξω δύο μικρά ξεχωριστά τμήματα, "σφραγίζει" το κενό πίσω από τα καθίσματα.

 
 Opel Astra TwinTop 2,0 Turbo
Kινητήρας
Χώροι
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Συμπέρασμα