• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2006
Αφιέρωμα
Fast Τρίτη : Mercedes SLK 6,1 S απο την Βrabus
Η αναγνωρισιμότητα που προσφέρει το άστρο της Mercedes, όταν αυτόβρίσκεται στη μάσκα ενός μοντέλου, σίγουρα δε σηκώνειαμφισβήτηση. Πόσο μάλλον, όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητοόπως η SLK και μάλιστα με τις περιποιήσεις του βελτιωτικούοίκου Brabus.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που δε χρειάζονται πολλές περγαμηνές αναφορικά με το υψηλό τεχνολογικό επίπεδο, την αποπνέουσα πολυτέλεια και τις -σε μεγάλο βαθμό- άνω του φυσιολογικού επιδόσεις. Η Mercedes SLK, στην έκδοση 55AMG, είναι σίγουρα ένα από αυτά. Οι 360 ίπποι και τα 51 κιλά ροπής δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολίας, ενώ τα κορυφαίας ποιότητας υλικά και η ελκυστική, "κυριλέ" ατμόσφαιρα του εσωτερικού ολοκληρώνουν το state of the art αποτέλεσμα. Φανταστείτε πόσο δύσκολο έργο αποτελεί η προσπάθεια έστω και της παραμικρής βελτίωσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου, ακόμη και από έναν κορυφαίο βελτιωτικό οίκο στον κόσμο. Και όταν τελικά ο στόχος αυτός επιτευχθεί, το αποτέλεσμα φαντάζει -αν μη τι άλλο- εντυπωσιακό.
SLK 6,1 S
Από τον πρόλογο και μόνο καταλαβαίνει κανείς, πως δεν πρόκειται για ακόμη μία άξια λόγου βελτίωση, αλλά για ένα μουσειακό έκθεμα με τη σφραγίδα της Brabus. Εξάλλου, τα 91.000 ευρώ που χρειάζεται κανείς για την απόκτηση μίας SLK 55AMG, της βάσης δηλαδή στην οποία χτίζεται το έργο τέχνης που μπορείτε να δείτε, υποδηλώνουν έναν αγοραστή με γούστο, μεράκι, γνώσεις και ασφαλώς αρκετά χρήματα.
Πίσω από τις επιβλητικές ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών βρίσκονται οι μεγαλύτεροι αεριζόμενοι δίσκοι, με τις 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω, οι οποίοι σηκώνουν το βαρύ φορτίο της επιβράδυνσης του γερμανικού roadster. Τέλος, η σπορ ανάρτηση της Brabus αποτελείται από σκληρότερα αμορτισέρ, αλλά και ελατήρια που μειώνουν την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά.
H "ουσία" της SLK 6,1 S είναι το υπερκυβισμένο μηχανικό σύνολο της 55AMG, του οποίου η χωρητικότητα ανέβηκε από τα 5,5 στα 6,1 λίτρα, διατηρώντας ωστόσο τη γραμμική του λειτουργία. Η αύξηση της ιπποδύναμης κατά 85 ίππους (445 από 360) μεταφράζεται σε 4,3 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση του αυτοκινήτου από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ/ώρα. Τα 635 Nm ροπής αναλαμβάνει να περάσει στο δρόμο, μέσω των πίσω τροχών, το τροποποιημένο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του SLK 6,1 S μη βιαστείτε να αναζητήσετε διαφοροποιήσεις όσον αφορά στη σχεδίαση, καθώς δεν υπάρχουν. Εξάλλου, το ζητούμενο της Brabus για την καμπίνα δεν ήταν η αλλαγή σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, αλλά η μοναδικότητα, κάτι που σίγουρα πέτυχαν. Όλες οι εσωτερικές επιφάνειες του μοντέλου (και όταν λέμε "όλες" εννοούμε "όλες") έχουν επενδυθεί με δέρμα υψηλής ποιότητας, το χρώμα των οποίων μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής μέσα από μία μεγάλη γκάμα χρωμάτων.
Στο πίσω τμήμα οι εξατμίσεις του εργοστασιακού μοντέλου έχουν αντικατασταθεί από 4 ανοξείδωτες, οι οποίες ενισχύουν τη σπορτίφ εικόνα του μοντέλου, χαρίζοντας παράλληλα πιο ισχυρό και μπάσο ηχητικό αποτέλεσμα. Καινούριας σχεδίασης είναι και το κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, μελετημένο για τη σωστή εφαρμογή των απολήξεων.

Οι εξωτερικές επεμβάσεις της 55AMG περιορίζονται στους τροχούς του αυτοκινήτου και σε κάποια περιφερειακά σπόιλερ.