Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/11/2006
TEST
Opel Astra TwinTop 1,8
Αυτό που πρέπει!
Διαβάστηκε από 4274 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/11/2006
Στο δρόμο, το Opel Astra TwinTop 1,8 εμφανίζει μια συνολικά ουδέτερη οδική συμπεριφορά.
Με περισσότερη δύναμη από το βασικό 1,6 των 105 ίππων και αρκετά πιο συμφέρουσα τιμή από το κορυφαίο 2λιτρο turbo των 200 ίππων, το Opel Astra TwinTop 1,8 δείχνει ως η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή στην γκάμα του μοντέλου.
Αν σε κάτι πάντως ξεχωρίζει το Opel Astra TwinTop, αυτό είναι σίγουρα η εξωτερική του εμφάνιση, όπου ο συνδυασμός του γνωστού εμπρόσθιου τμήματος του Astra με την καμπυλόγραμμη οροφή και το διακριτικά ανασηκωμένο πίσω τμήμα της κουπέ-κάμπριο έκδοσης δημιουργούν ένα αρκετά ελκυστικό αποτέλεσμα. Στην έκδοση μάλιστα των 1,8 λίτρων της δοκιμής μας, το αυτοκίνητο διατηρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά του, συνδυάζοντάς τα με το γνωστό 1.800άρη κινητήρα της GM, απόδοσης 140 ίππων. Επιπλέον, και από τιμολογιακής άποψης, η έκδοση αυτή προσφέρεται με μια πολύ καλή τιμή αγοράς, η οποία ανέρχεται στα 25.090 ευρώ, όντας περίπου 6.000 ευρώ φθηνότερη σε σχέση με το VW Eos 2,0 των 150 ίππων (31.050 ευρώ), αλλά και 4.000 ευρώ από το Peugeot 307 CC των 140 ίππων (29.390 ευρώ).
Με σπορτίφ διάθεση
Στο δρόμο, το Opel Astra TwinTop 1,8 εμφανίζει μια συνολικά ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με το καλό σε αίσθηση τιμόνι και τις σφιχτές αναρτήσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Η ύπαρξη του διακόπτη SportSwitch στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ενισχύει τις σπορτίφ διαθέσεις του οδηγού, ενώ, συνάμα, απενεργοποιεί και το (προαιρετικό) ESP, με το παρατεταμένο πάτημά του. Σε αυτήν την περίπτωση όμως, δε θα λείψουν κάποιες υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου, μόνο όμως στα πολύ κλειστά κομμάτια της διαδρομής και κοντά στο όριο. Στον τομέα της άνεσης, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων επηρεάζει τα επίπεδα (και κυρίως ο πίσω ημιάκαμπτος), ενώ δε λείπουν και κάποιες στρεβλώσεις του αμαξώματος κατά το πέρασμα των ανωμαλιών.
Κινητήρας
Το 16αβάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων-140 ίππων του Opel Astra TwinTop διαθέτει αρκετά καλή λειτουργία, ανεβάζοντας πρόθυμα και άμεσα στο πάτημα του γκαζιού στροφές. Σε συνδυασμό με το καλό σε κλιμάκωση 5άρι μηχανικό κιβώτιο του αυτοκινήτου, κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα του Opel Astra TT. Η κατανάλωσή του επιπλέον είναι αρκετά καλή, απαιτώντας 7,7 λτ. ανά 100 χλμ. μιας μέσης διαδρομής.
Σύγχρονο και ποιοτικό το εσωτερικό του Opel Astra TT 1,8, με τις επενδύσεις αλουμινίου και τα δερμάτινα καθίσματα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας να ανεβάζουν το επίπεδο διαμονής. Στον τομέα των χώρων, το αυτοκίνητο θα απαιτήσει αρκετές παραχωρήσεις από τους δύο πίσω επιβάτες του (κυρίως για τα κεφάλια τους). Μπροστά, τα πράγματα βρίσκονται σε αισθητά καλύτερα επίπεδα.