ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/3/2007
Πρώτη επαφή
ΒΜW Σειρά 1 τρίθυρη
Λογική εξέλιξη
Διαβάστηκε από 2028 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/3/2007
Η Σειρά 1 παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα και σπορτίφ μικρομεσαία σε ό,τι αφορά στην οδική της συμπεριφορά.
Η BMW παρουσίασε επίσημα την τρίθυρη έκδοση της Σειράς 1. Πιο αθλητική και, ως εκ τούτου, πιο ταιριαστή με τα σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά της, η νέα έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου προσφέρει κάτι που έλειπε αρκετά από την γκάμα…
Η απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη. Αυτή και μόνο αυτή η φράση περιγράφει την απόφαση της BMW να βγάλει στην αγορά την τρίθυρη εκδοχή του μικρομεσαίου της μοντέλου, της Σειράς 1.
Σχεδίαση: Εύκολα πράγματα
Χωρίς μεγάλη δυσκολία, η γερμανική εταιρεία προσάρμοσε τα χαρακτηριστικά της Σειράς 1 σε ένα τρίθυρο αμάξωμα. Για την ακρίβεια, η πεντάθυρη Σειρά έμοιαζε τόσο επηρεασμένη από τρίθυρα ή δίθυρα μοντέλα, ώστε πρέπει όντως να ήταν κάτι εύκολο για τους Γερμανούς να καταλήξουν στην πιο σπορτίφ εκδοχή του μοντέλου τους. Οι διαστάσεις εξωτερικά δεν έχουν αλλάξει, παρά μόνο κατά κάτι ελάχιστα χλστ., οπότε μην περιμένετε να δείτε κάτι πολύ διαφορετικό από πλευράς πληθωρικότητας στο δρόμο. Η εντύπωση που λαμβάνει, πάντως, ο εξωτερικός παρατηρητής είναι, ότι το όχημα είναι λίγο πιο μακρύ και λίγο πιο πλατύ. Να σημειωθεί πάντως, ότι εκτός από τις δύο λιγότερες πόρτες, η τρίθυρη Σειρά 1 έχει και κάποιες άλλες μικροαλλαγές στο αμάξωμά της και κυρίως σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση των φωτιστικών σωμάτων (εμπρός/πίσω), στη σχεδίαση του προφυλακτήρα αλλά και της χαρακτηριστικής διπλής γρίλιας στη μάσκα. Το αποτέλεσμα είναι ένα διακριτικά φρέσκο look, που χρειαζόταν το όχημα.
Τεχνολογία
Η εξοικονόμηση καυσίμου και ενέργειας γενικότερα απασχολεί όλους τους κατασκευαστές στις ημέρες μας και, φυσικά, και την BMW. Η νέα Σειρά 1 αποτέλεσε μια πολύ καλή ευκαιρία για εφαρμογή κάποιων νέων τεχνολογιών, με κυριότερο το σύστημα Start/Stop, το οποίο απενεργοποιεί τον κινητήρα μόλις το όχημα ακινητοποιείται και τον θέτει ξανά σε λειτουργία αυτόματα, μόλις ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη. Έτσι, σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου, χάρη σε αυτό το σύστημα το οποίο διατίθεται με τα χειροκίνητα κιβώτια και με τετρακύλινδρους κινητήρες. Υπάρχει, επίσης, σύστημα επανάκτησης της ενέργειας, που εκλύεται κατά το φρενάρισμα, αλλά και ένα σύστημα "shift light" στην οθόνη του πίνακα οργάνων, που δείχνει το κατάλληλο χρονικό σημείο αλλαγής των σχέσεων στο κιβώτιο, με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης.
Η εμφάνιση έχει αλλάξει μόνο σε ό,τι αφορά στις λεπτομέρειες. Το όχημα, πάντως, δείχνει λίγο πιο πλατύ και σίγουρα πιο δυναμικό.

Σαφώς πιο σπορ και με ακόμη περισσότερες και πιο δικαιολογημένες επιρροές από την κλάση των κουπέ, η τρίθυρη Σειρά 1 θα συμπληρώσει εποικοδομητικά την κλάση της μικρομεσαίας BMW.

Χαρακτηριστικό πολλών κουπέ οχημάτων, το οποίο συναντάται πλέον και στην τρίθυρη έκδοση της Σειράς 1, είναι η απουσία πλαισίου από τα παράθυρα των πλαϊνών θυρών της.

 
 ΒΜW Σειρά 1 τρίθυρη
Εσωτερικό - Χώροι
Νέες και πιο ισχυρές εκδόσεις
Στο δρόμο…
Η πεντάθυρη έκδοση