Διαβάστηκε από 1039αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/6/2007
Με αλλαγές στην προσφερόμενη γκάμα και διεύρυνση αυτής, τα SUV της Mercedes αριθμούν αισίως 30 διαφορετικές εκδόσεις.
Mercedes και SUV
Σχεδιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ML, καθώς παραμένει σύγχρονη και ιδιαίτερα ελκυστική.
Η Mercedes έκανε την πρώτη της κίνηση σε αυτή την κατηγορία πριν από 10 χρόνια. Η M Class γρήγορα έγινε σύμβολο πολυτέλειας στην SUV κατηγορία, δείχνοντας το πρόσφορο έδαφος και σε άλλες εταιρείες. Η Mercedes απαριθμεί σήμερα 30 διαφορετικές εκδόσεις με SUV προεκτάσεις, μέσα από την γκάμα 4 μοντέλων. Η Μ-Class, η R-Class (ουσιαστικά crossover μοντέλο), η GL-Class και η παλαιότερη
G- Class αναβαθμίστηκαν και δέχτηκαν νέους κινητήρες, διευρύνοντας έτσι την αγοραστική δύναμη της Mercedes ακόμη περισσότερο σε αυτήν την κατηγορία. Και όπως όλα δείχνουν, η Mercedes δε θα σταματήσει εκεί, αλλά θα προεκτείνει κι άλλο την προσφερόμενη γκάμα της, λανσάροντας τον επόμενο χρόνο και το πολυαναμενόμενο νέο της όπλο, την GLK…
O νέος κινητήρας στην γκάμα της ML
Χωρίς να χάνει τίποτα σε πολυτέλεια, άνεση και εκτός δρόμου δυνατότητες, η Μ-Class προσφέρει ένα νέο κινητήρα υψηλής απόδοσης στην γκάμα της.
Χωρίς καμία διαφορά σε αισθητικό επίπεδο, η ML παραμένει σύγχρονη και ελκυστική, προβάλλοντας ως κύρια χαρακτηριστικά της την άνεση και την πολυτέλεια με εκτός δρόμου προεκτάσεις. Η αναβάθμιση στην προσφερόμενη γκάμα της προσφέρει μία επιπλέον επιλογή σε μια βενζινοκίνητη έκδοση. Ο νέος βενζινοκινητήρας, που αντικαθιστά τον προηγούμενο της έκδοσης ML 500, είναι και πάλι V8, όμως είναι 5,5 λίτρων και έχει 32 βαλβίδες έναντι του 5λιτρου 24βάλβιδου της προηγούμενης. Αυτός αποδίδει 82 ίππους περισσότερους, φτάνοντας έτσι στους 388 ίππους και προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα της ML, ενώ εκπλήσσει με την ελαστικότητά του και την ομαλή λειτουργία του. Το "παρών" δίνει βέβαια το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο 7G Tronic της Mercedes σε όλες τις εκδόσεις. Η τιμή της ML 500 ανέρχεται στα 92.500 ευρώ (από τα 88.500 που κόστιζε η προηγούμενη), με το off road πακέτο να είναι και σε αυτή την έκδοση προαιρετικό.
H γκάμα της M-Class
• ΜL 280 CDI 190 PS
• ML 320 CDI 224 PS
• ML 420 CDI 306 PS
• ML 350 272 PS
• ML 500 (νέα έκδοση) 388 PS
• ML 63 AMG 510 PS
R-Class
Η R-Class διαθέτει ελαφρώς διαφοροποιημένη αισθητική, ενώ η γκάμα της είναι ιδιαίτερα πλούσια.
H R-Class διαθέτει 13 διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος και κινητήρα και φιλοδοξεί να μπει πιο δυνατά στην αγορά των Grand Sports Tourer, μετά το ελαφρύ ρετουσάρισμα που δέχτηκε. Αισθητικά, η R Class φέρει επανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και επανασχεδιασμένα φωτιστικά εμπρός, ενώ νέες είναι και οι ζάντες που την εφοδιάζουν. Οι μεγάλοι χώροι, σε συνδυασμό με την υψηλού επιπέδου άνεση που διαμορφώνει η ανάρτηση, καθιστούν τη διάνυση μεγάλων αποστάσεων πραγματικό παιχνίδι, με τους επιβάτες (5, 6 ή 7) να χαίρουν τα υψηλά επίπεδα πολυτέλειας και αυτής της Mercedes. Το βασικό χαρακτηριστικό στην γκάμα της είναι οι 3 νέες πισωκίνητες εκδόσεις της (που όμως δεν θα εισαχθούν στην ελληνική αγορά), ενώ όπως και στην ML, η τετρακίνητη έκδοση 500 φιλοξενεί το νέο κινητήρα των 5,5 λίτρων κάτω από το μεγάλο καπό. Έτσι, οι ενδιαφερόμενοι έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε μακρύ ή κοντό μεταξόνιο ή ανάμεσα σε 5θέσια, 6θέσια και 7θέσια διάταξη καθισμάτων, με τους κινητήρες και τη μετάδοση της κίνησης να διευρύνουν τις επιλογές. Θυμίζουμε ότι η απελθούσα έκδοση διατίθονταν μόνο σε 6θέσια διάταξη.
H γκάμα της R-Class
• R 280 CDI (πισωκίνητη) 190 PS
• R 280 CDI 4MATIC (με κοντό μεταξόνιο) 190 PS
• R 320 CDI 4MATIC 224 PS
• R 280 (πισωκίνητη) 231 PS
• R 350 (πισωκίνητη) 272 PS
• R 350 4MATIC 272 PS
• R 500 4MATIC (νέος κινητήρας) 388 PS
GL-Class
Και στην GL-Class η αναβάθμιση περιορίζεται μόνο σε μηχανικό επίπεδο, αφού σχεδιαστικά δε συναντάμε διαφορές. Η έκδοση GL 500 (η κορυφαία, αφού δεν υπάρχει έκδοση AMG) εφοδιάζεται και εκείνη με το νέο 5,5 λίτρων κινητήρα των 388 ίππων και κρίνεται και εδώ πολύ δυνατός, με χαρακτηριστικό τα μόλις 6,5 δλ. που απαιτούνται για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση. Η GL 420 CDI, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κατά την παρουσίαση των SUV μοντέλων της Mercedes, εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 4 λίτρων και εντυπωσιάζει με την αθόρυβη (για πετρελαιοκινητήρα) λειτουργία του και, βέβαια, με τη ροπή των 700 Nm, που είναι διαθέσιμα από τις 2.200 σ.α.λ., με αποτέλεσμα τη γρήγορη κίνηση του μεγάλου οχήματος. Και στην GL-Class οι επιβάτες ταξιδεύουν πρώτη θέση, λαμβάνοντας ευρυχωρία και πολυτέλεια σε μεγάλες δόσεις, με τη στάνταρ πνευματική ανάρτηση Airmatic να εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης και να αυξομειώνει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος κατά 300 χλστ., για την εύκολη προσπέλαση εμποδίων σε εκτός δρόμου συνθήκες.
H γκάμα της GL Class
• GL 320 CDI 224 PS
• GL 420 CDI 306 PS
• GL 450 340 PS
• GL 500 388 PS
G-Class
Το παλαιότερο και πιο σκληροτράχηλο αυτοκίνητο της Mercedes εμφανίζει κάποιες διαφορές στο εσωτερικό του με τον επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, το νέο τιμόνι και την επίσης επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα να αναδεικνύουν πιο ραφιναρισμένη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν. Αντίθετα με τα υπόλοιπα SUV, η G-Class στην έκδοση G 500 συνεχίζει να εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 5 λίτρων, με απόδοση 296 ίππων, που συνδυάζεται με το κιβώτιο 7G Tronic.
H γκάμα της G-Class
• G 320 CDI 224 PS
• G 500 296 PS
• G 55 AMG 500 PS
Την είδαμε…
Στην παρουσίαση της νέας γκάμας των Mercedes SUV είχαμε την ευκαιρία να δούμε για λίγο τη νέα πρόταση της εταιρείας, που θα λανσαριστεί το 2ο εξάμηνο του 2008. Το μικρότερο και πιο προσιτό οικονομικά προφανώς SUV της Mercedes ακούει στο όνομα "GLK", θα τοποθετηθεί απέναντι στις BMW X3 και στο μελλοντικό Audi Q5 και την περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό. Σχεδιαστικά, η GLK εμφανίζει πιο αιχμηρά στοιχεία από τη μεγαλύτερη M-Class, διαθέτοντας έντονες ακμές και νεύρα περιφερειακά του αμαξώματος. Στο εμπρόσθιο μέρος εμφανίζει δεσμούς με την GL-Class, ενώ με μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό της η πολυτέλεια θα υπάρχει σε μεγάλες δόσεις σε ένα κλασικό για Mercedes, αλλά σύγχρονο σχεδιαστικό μοτίβο.