Διαβάστηκε από 2322αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Δυναμικός και σύγχρονος σχεδιασμός για το ανανεωμένο 9-3.
Βασιζόμενη στο πρωτότυπο Aero X, η σουηδική εταιρεία προχώρησε σε μια εκ βαθών αναβάθμιση του 9-3, προβάλλοντας εκτός από την πρακτικότητα, την ασφάλεια και την πολυτέλεια, μια πιο δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση.
Η Saab, από τα πρώτα χρόνια της παρουσίας της στο χώρο του αυτοκινήτου, ξεχώριζε για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας που πρόσφερε, τους άνετους χώρους και την πολυτέλεια, με τη σχεδίαση, ωστόσο, να παραμένει πάντοτε σε δεύτερη μοίρα. Με την παρουσίαση του πρωτότυπου Aero X πριν από λίγα χρόνια, ξεκινούσε μια νέα εποχή για τη σουηδική εταιρεία στον τομέα design και το τέλος της "συντηρητικής" σκανδιναβικής παράδοσης. Η ανανεωμένη εκδοχή του 9-3, βασίστηκε σχεδιαστικά στο Aero X, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις της εποχής και αναμένεται στη χώρα μας τον προσεχή Σεπτέμβριο. Προοδευτική εμφάνιση Το ανανεωμένο 9-3 διαφέρει αρκετά από το υπάρχον μοντέλο, διαθέτοντας μια πιο δυναμική εμφάνιση και ισχυρή προσωπικότητα, με τις διαστάσεις, ωστόσο, να έχουν παραμείνει στα ίδια σχεδόν επίπεδα. Οι αλλαγές διαφαίνονται οπτικά από τους νέους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, όπως επίσης και τις νέες πόρτες και χειρολαβές, τόσο για το 9-3 Sport Sedan, όσο και το Sport Hatch. Στη μάσκα υιοθετείται η σχεδίαση του πρωτότυπου Aero X, όπως και στο καπό, το οποίο ενσωματώνει μια σχεδιαστική γραμμή σε σχήμα U και απηχεί την καμπυλότητα του παρμπρίζ. Οι τραβηγμένες προς τα πίσω μπροστινές γραμμές συμπληρώνονται από έναν μπροστινό προφυλακτήρα και διαιρετή με ένα βαθύ, τραπεζοειδή αεραγωγό, που είναι πιο τονισμένος στις εκδόσεις Αero. Στο πίσω μέρος, το Sport Sedan και το Convertible διαθέτουν πλέον διάφανα φωτιστικά σώματα με φιμέ περίβλημα, με τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα να είναι πολύ πιο έντονη, με κυρτωμένες, διακοπτόμενες επιφάνειες. Οι νέες πόρτες υιοθετούν μια απλή, τακτική φόρμα, με σχεδιασμένες εκ νέου και βαμμένες χειρολαβές. Στο Γκέτεμποργκ, όπου έγινε η παρουσίαση του νέου 9-3, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε και την έκδοση SportCombi, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα 2,8 λίτρων V6 Turbo με τους 280 ίππους, η οποία θα διατίθεται στην Ελλάδα από το Μάρτιο του 2008. Χάρη στο νέο σύστημα τετρακίνησης XWD, προσφέρει άριστο χειρισμό σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, όπως αποδείχθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα,.
Η εμπρός μάσκα έχει σχεδιαστεί από την αρχή, δίνοντας ένα δυναμικό τόνο στο αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος, το Sport Sedan και το Convertible διαθέτουν πλέον φωτιστικά σώματα με διάφανο κρύσταλλο και φιμέ περίβλημα.