" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2007
TEST
Mazda CX-7
“Ιπτάμενος και τζέντλεμαν”
Διαβάστηκε από 35490 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο για το CX-7
Το νέο όχημα ελευθέρου χρόνου της Mazda, το CX-7, "πετάει" με τον πιο δυνατό κινητήρα της κατηγορίας των 260 ίππων, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ασφάλεια και όλες τις ανέσεις στον παθιασμένο οδηγό του.
Είναι γεγονός πλέον, ότι τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα που παρουσιάζει η Mazda είναι το ένα καλύτερο από το άλλο. Η φιλοσοφία "zoom-zoom" έχει περάσει στο DNA όλων των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας, αφού εκτός των παραδοσιακών τους γνωρισμάτων (αξιοπιστία, ποιότητα, τεχνολογία), στοχεύουν πλέον και στο συναίσθημα, το οποίο απορρέει τόσο από τη σχεδίαση όσο και από την οδική τους συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση. Όλα αυτά ισχύουν στο ακέραιο και για το άρτι αφιχθέν CX-7, το οποίο είναι ένα Sports Crossover μοντέλο.
3 σε 1!
Ο χαρακτηρισμός που δίνει η Mazda στο CX-7 είναι "Crossover αυτοκίνητο", το οποίο συνδυάζει στοιχεία από τα Sport και τα SUV μοντέλα. Τα Sport χαρακτηριστικά που διαθέτει αφορούν στο σχεδιασμό, στην οδική συμπεριφορά και στις επιδόσεις, ενώ τα στοιχεία από τα SUV εντοπίζονται στις ανέσεις και στις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Αντισυμβατική σχεδίαση
Εξωτερικά, το CX-7 μοιάζει σαν να προοριζόταν αρχικά για κάποιο νέο σπορ μοντέλο της Mazda, αφού -από εμπρός κυρίως- παραπέμπει στο κουπέ RX-8. Παράλληλα, σε σχέση με την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών οχημάτων ελευθέρου χρόνου, διακρίνεται για το χαμηλότερο ύψος της οροφής και το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος, αν και η απόστασή του από το έδαφος (205 χλστ.) είναι ίση ή και μεγαλύτερη από άλλων SUV.
Πλούσια τα… ελέη
Η τιμή απόκτησης του CX-7 ξεκινάει στη βασική έκδοση Touring από τα 36.490 ευρώ, ποσόν το οποίο είναι μεν πιο πάνω σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά έχει και το ανάλογο αντίκρισμα. Κατ' αρχήν το επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρες, ενώ πρόκειται για το πιο δυνατό (260 ίπποι) και σπορτίφ αυτοκίνητο της κατηγορίας.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, σχεδίαση αμαξώματος - εσωτερικού
(-): Κατανάλωση, τράβηγμα κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., έλλειψη ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος

 
 Mazda CX-7
Αφθονία ισχύος από το MZR 2,3 λτ. DISI turbo
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Σπορτίφ και στιβαρό εσωτερικό
Ικανοποιητικοί χώροι επιβατών - αποσκευών


Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »