" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2007
TEST
Mazda CX-7
“Ιπτάμενος και τζέντλεμαν”
Διαβάστηκε από 35490 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο για το CX-7
Το νέο όχημα ελευθέρου χρόνου της Mazda, το CX-7, "πετάει" με τον πιο δυνατό κινητήρα της κατηγορίας των 260 ίππων, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ασφάλεια και όλες τις ανέσεις στον παθιασμένο οδηγό του.
Είναι γεγονός πλέον, ότι τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα που παρουσιάζει η Mazda είναι το ένα καλύτερο από το άλλο. Η φιλοσοφία "zoom-zoom" έχει περάσει στο DNA όλων των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας, αφού εκτός των παραδοσιακών τους γνωρισμάτων (αξιοπιστία, ποιότητα, τεχνολογία), στοχεύουν πλέον και στο συναίσθημα, το οποίο απορρέει τόσο από τη σχεδίαση όσο και από την οδική τους συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση. Όλα αυτά ισχύουν στο ακέραιο και για το άρτι αφιχθέν CX-7, το οποίο είναι ένα Sports Crossover μοντέλο.
3 σε 1!
Ο χαρακτηρισμός που δίνει η Mazda στο CX-7 είναι "Crossover αυτοκίνητο", το οποίο συνδυάζει στοιχεία από τα Sport και τα SUV μοντέλα. Τα Sport χαρακτηριστικά που διαθέτει αφορούν στο σχεδιασμό, στην οδική συμπεριφορά και στις επιδόσεις, ενώ τα στοιχεία από τα SUV εντοπίζονται στις ανέσεις και στις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Αντισυμβατική σχεδίαση
Εξωτερικά, το CX-7 μοιάζει σαν να προοριζόταν αρχικά για κάποιο νέο σπορ μοντέλο της Mazda, αφού -από εμπρός κυρίως- παραπέμπει στο κουπέ RX-8. Παράλληλα, σε σχέση με την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών οχημάτων ελευθέρου χρόνου, διακρίνεται για το χαμηλότερο ύψος της οροφής και το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος, αν και η απόστασή του από το έδαφος (205 χλστ.) είναι ίση ή και μεγαλύτερη από άλλων SUV.
Πλούσια τα… ελέη
Η τιμή απόκτησης του CX-7 ξεκινάει στη βασική έκδοση Touring από τα 36.490 ευρώ, ποσόν το οποίο είναι μεν πιο πάνω σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά έχει και το ανάλογο αντίκρισμα. Κατ' αρχήν το επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρες, ενώ πρόκειται για το πιο δυνατό (260 ίπποι) και σπορτίφ αυτοκίνητο της κατηγορίας.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, σχεδίαση αμαξώματος - εσωτερικού
(-): Κατανάλωση, τράβηγμα κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., έλλειψη ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος

 
 Mazda CX-7
Αφθονία ισχύος από το MZR 2,3 λτ. DISI turbo
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Σπορτίφ και στιβαρό εσωτερικό
Ικανοποιητικοί χώροι επιβατών - αποσκευών


4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »