" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008
TEST
Suzuki SX4 1,9 DdiS
Diesel time
Διαβάστηκε από 12852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Στο δρόμο, όπως και το βενζινοκίνητο SX4, το DDiS επιδεικνύει πολύ καλό χαρακτήρα
Με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων, το SX4 της Suzuki αποκτά πολύ καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, διατηρώντας παράλληλα τον ομοιογενή του χαρακτήρα σε πολύ καλά επίπεδα.
Το Suzuki SX4 φιλοξενεί το νέο κινητήρα DDiS της Suzuki, o oποίος αναλαμβάνει να διευρύνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες, μέσω της αυξημένης ροπής που παρουσιάζει ως πετρελαιοκινητήρας.
Εμφάνιση
Το SX4 DDiS δε διαφοροποιείται αισθητικά από τα υπόλοιπα SX4, παραμένοντας σύγχρονο και καλαίσθητο, ενώ τα μηχανικά του μέρη, όπως και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος δε διαφοροποιούνται σε σχέση με το τετρακίνητο SX4 (190 χλστ.).
Σύστημα τετρακίνησης
Το σύστημα τετρακίνησης I-All wheel Drive παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μέσω ενός διακόπτη από το εσωτερικό του, πού θα μεταδίδεται η κίνηση (2WD = στους εμπρός τροχούς, 4WD Auto = αυτόματη μεταφορά της ροπής και στον πίσω άξονα), ενώ προσφέρει και τη δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης (στην θέση 4WD Lock) στο 50:50 ανά άξονα που απεμπλέκεται, όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπεράσει τα 60 χλμ./ώρα.
Σε σχέση με το SX4 1,6 4X4
(+): Πιο γρήγορο κατά 1,5 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα
(+): Πιο γρήγορο κατά 6,5 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η
(+): Πιο γρήγορο κατά 11 ολόκληρα δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η
(+): Πιο οικονομικό κατά 0,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
(-): Πιο βαρύ κατά 142 κιλά
(-): Πιο ακριβό κατά 5.210 ευρώ στην έκδοση GLX
Κινητήρας- Επιδόσεις
Ο 8βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας DDiS αποδίδει 120 ίππους και έχει χωρητικότητα 1.910 κ.εκ., ενώ κινεί σε πολύ γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα του SX4, το οποίο είναι και βαρύτερο από το αντίστοιχο με βενζινοκινητήρα κατά 142 κιλά. Παρά το μικρό ωφέλιμο φάσμα περιστροφής του, ο κινητήρας παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου, που ενοχλούν στην κίνηση σε ανοιχτό, αν και το μηχανικό κιβώτιο σώζει ελαφρώς την κατάσταση με την 6η σχέση επιλεγμένη, που συν τοις άλλοις εξασφαλίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εσωτερικό - Χώροι
Ο διάκοσμος και η ποιότητα στο εσωτερικό του SX4 DDiS δε διαφοροποιούνται σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, παραμένοντας σε καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι χώροι, αντίστοιχα, ικανοποιούν 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους (270 λίτρων).
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο, όπως και το βενζινοκίνητο SX4, το DDiS επιδεικνύει πολύ καλό χαρακτήρα, όντας σταθερό και προβλέψιμο (δε διατίθεται σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ESP), ενώ εκτός δρόμου ανταποκρίνεται με περίσσια ευκολία, όπου η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και η διαδρομή της ανάρτησης επιτρέπουν. Η αυξημένη ροπή του πετρελαιοκινητήρα (280Nm) ορίζει αυξημένες δυνατότητες προσπέλασης εμποδίων, σαφώς καλύτερες από του βενζινοκίνητου SX4.