Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2008
Πρώτη επαφή
Eπιστροφή στο μέλλον...
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 3545 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2008
Ασφαλές και άνετο
Ασφαλής και προβλέψιμη είναι η συμπεριφορά του Sandero στο δρόμο. Το μοντέλο της Dacia υποστρέφει μόνο αν πιεστεί αρκετά.
Μετά τους χώρους, θα λέγαμε ότι το δεύτερο δυνατό σημείο του Sandero είναι η παρεχόμενη προς τους επιβάτες άνεση. Αν και τα καθίσματα του μοντέλου δεν είναι τα πιο μαλακά στα οποία έχουμε καθίσει, η ανάρτηση φιλτράρει δίχως χτυπήματα και ξερές αντιδράσεις τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, αυξάνοντας σημαντικά τα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης. Βέβαια, όπως φαίνεται, αυτό έχει αντίκτυπο στο συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου, αφού στις στροφές οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητες. Η λεπτομέρεια, πάντως, αυτή δεν αφαιρεί κάτι από την ασφαλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, που αν και δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση, σίγουρα δε θα προβληματίσει σε κανένα σημείο. Ερωτήματα μας άφησε η αίσθηση και η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, που θα μπορούσε να είναι καλύτερη, καθώς και η αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων και των πεντάλ. Επιπλέον, μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε το Sandero τόσο με το 1.400άρη, όσο και με το 1.600άρη κινητήρα. Οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές και φαίνεται πως η ελληνική αντιπροσωπεία ορθώς αποφάσισε να μη λανσάρει -αρχικά τουλάχιστον- το μοντέλο με το μοτέρ των 1,6 λίτρων, αφού ο 1.400άρης κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το Sandero. Τέλος, αρκετά καλή είναι η θέση οδήγησης του μοντέλου της Dacia, προσφέροντας καλή περιφερειακή ορατότητα.

 
 Νέο Dacia Sandero
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά