• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/9/2008
Πρώτη επαφή
Subaru Forester Diesel
Το μεγάλο βήμα
Διαβάστηκε από 7649 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/9/2008
Το Forester diesel παραμένει σταθερό και άνετο στο δρόμο
Με τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα boxer στην ιστορία της, η Subaru ενισχύει την SUV ταυτότητα του Forester και διεκδικεί δικαιωματικά μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά.
Στην κατηγορία των SUV είναι πολύ σημαντικό για μια εταιρεία να διαθέτει στην γκάμα των μοντέλων της και πετρελαιοκινητήρες. Η Subaru, θέλοντας να ενισχύσει την εικόνα του Forester έναντι του ανταγωνισμού και να διεκδικήσει έτσι ένα μεγαλύτερο ποσοστό και ειδικά από την πετρελαιοκρατούμενη σε αυτή την κατηγορία ευρωπαϊκή αγορά, εφοδίασε την τρίτη γενιά του Forester με πετρελαιοκινητήρα τύπου boxer. Αυτός ο κινητήρας είναι ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας της εταιρείας, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι βασίζεται στη φιλοσοφία της εταιρείας που θέλει επίπεδους boxer κινητήρες. Το μεγάλο στοίχημα για την κατασκευή του το κέρδισαν οι μηχανικοί της εταιρείας μετά από 9 χρόνια εξέλιξης και αυτό γιατί έπρεπε να ξεπεραστούν σημαντικά προβλήματα που όριζε η συγκεκριμένη διάταξη κυλίνδρων.
Αισθητικά
Σε σχέση με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση του Forester, το πετρελαιοκίνητο δε διαφέρει σημαντικά σε αισθητικό επίπεδο, ωστόσο ενσωματώνει, όπως και τα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα βενζίνης, τον αεραγωγό στο εμπρός καπό, που εκτός από τον αέρα που τροφοδοτεί στον εναλλάκτη θερμότητας, δημιουργεί και πιο επιθετικό προφίλ στο Forester. Η εικόνα κατά τα άλλα παραμένει το ίδιο σύγχρονη και καλαίσθητη και στο πίσω μέρος, όπου έχει τοποθετηθεί αεροτομή οροφής, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι πλέον δύο και βρίσκονται εκατέρωθεν των πλευρών, κάτω από τον προφυλακτήρα.

 
 Subaru Forester Diesel
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά