" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/12/2008
TEST
Ford Ka 1,2
ΝτύθηKa, ΣτολίστηKa…
Διαβάστηκε από 24491 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Η οδική συμπεριφορά του νέου Ka είναι συνολικά πολύ ευχάριστη, τόσο μέσα στην πόλη, όσο και έξω από τα σύνορά της.
Η Ford, με τη βοήθεια της Fiat, φέρνει στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ένα στιλάτο, μοντέρνο και οδηγικά ενδιαφέρον μοντέλο. Το Ka δεύτερης γενιάς έχει στα χέρια του μια μεγάλη κληρονομιά από το πρώτο Ka, την οποία εξελίσσει βάσει των νέων δεδομένων της εποχής.
Η προηγούμενη γενιά Ka είναι ένα αυτοκίνητο-ορόσημο στη σύγχρονη ιστορία της Ford. Παρουσιάστηκε το 1996 και παραμένει στην γκάμα της Ford μέχρι τις μέρες μας, απολαμβάνοντας, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, τη μεγαλύτερη πιστότητα πελατών από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Ford. Η νέα γενιά του αυτοκινήτου λανσάρεται λοιπόν σήμερα στοχεύοντας περισσότερο από ποτέ στο νεανικό και μοντέρνο κομμάτι του κοινού της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης. Προϊόν συνεργασίας της Fiat και της Ford, το Ka υιοθετεί το 80% των τμημάτων του Fiat 500, με το υπόλοιπο 20% να έχει να κάνει με τη διαφορετική σχεδίαση και τις αρκετές αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησής του.
Με άκρως ελκυστική και νεανική αισθητική
Η σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Ka ακολουθεί την πρόσφατη φιλοσοφία κινητικής σχεδίασης "Kinetic Design" των αυτοκινήτων της Ford, φέρνοντάς μας τη νεανικότερη εκδοχή της. Και αυτή η εκδοχή της, εκτός από το ότι είναι η νεανικότερη, είναι και η πιο μοντέρνα και ελκυστική από οποιαδήποτε άλλη. Στο εμπρόσθιο κομμάτι του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά που προέρχονται από το Fiesta, αλλά και ο μεγάλος -βάσει διαστάσεων- τραπεζοειδής αεραγωγός, που τονίζει το δυναμισμό του οχήματος. Στο πλάι, οι οριζόντιες νευρώσεις και τα τονισμένα φτερά κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ πίσω διακρίνονται τα εντελώς νέα και με νεανική σχεδίαση φωτιστικά. Συνολικά, το αποτέλεσμα είναι άκρως ελκυστικό και νεανικό, όπως άλλωστε μας έδειξαν και οι αντιδράσεις των περαστικών στη θέα του νέου Ka.
Από 8.995 ευρώ με "φτωχό" εξοπλισμό
Το νέο Ford Ka στη βασική του έκδοση Ambiente κοστίζει 8.995 ευρώ, μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα των σούπερ μίνι. Όμως, σε αυτή την έκδοση ο εξοπλισμός είναι πολύ φτωχός (στάνταρ μόνο 2 αερόσακοι, υπολογιστής ταξιδιού και ρυθμιζόμενο σε ύψος τιμόνι). Η αμέσως επόμενη έκδοση 1,2 Trend με κόστος 9.785 ευρώ περιλαμβάνει επιπλέον air condition και ράδιο-cd με Mp3, ενώ η πιο πλούσια Titanium της δοκιμής μας κοστίζει 10.750 ευρώ.
Μας άρεσε
Η σχεδίαση του αμαξώματος και το "παιχνιδιάρικο" εσωτερικό, η συναρμογή των υλικών, η οδική συμπεριφορά, η ευχρηστία και η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών
Δε μας άρεσε
Η απουσία διακόπτη για το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ από το εσωτερικό, οι μέτριοι χώροι πίσω, τα προαιρετικά πίσω προσκέφαλα, οι ελλείψεις στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης
Μακάρι…
… να δούμε στο άμεσο μέλλον και μια σπορ έκδοση στα πρότυπα του αγαπημένου μας SportKa.
Στο πίσω τμήμα του νέου Ford Ka η εικόνα που συναντά κανείς είναι άκρως ελκυστική. Μοναδική παραφωνία το "καζανάκι" της εξάτμισης, το οποίο, ελλείψει χώρου, βρίσκεται εκτεθειμένο κάτω από τον προφυλακτήρα.

 
 Ford Ka 1,2
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι