• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2009
Πρώτη επαφή
Porsche Cayenne Diesel
Και Porsche και Diesel
Διαβάστηκε από 5901 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/2/2009
Στην Ελλάδα τον Μάρτιο
Mε την Diesel έκδοσή της, η Porsche διευρύνει την γκάμα της Cayenne και διεισδύει στην αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, όπου μέχρι πρότινος δεν είχε παρουσία. Η Cayenne, άλλωστε, είναι το κατάλληλο μοντέλο για ένα τέτοιο εγχείρημα.
H Porsche προχώρησε στο λανσάρισμα της Cayenne Diesel έτσι ώστε να αποσπάσει μερίδιο αγοράς σε ευρωπαϊκές χώρες, όπου οι υψηλοί φόροι της βενζίνης στερούσαν πωλήσεις από το SUV μοντέλο. Επίσης είναι ευρέως γνωστό, ότι τα πετρελαιοκίνητα SUV αυτοκίνητα στην Ευρώπη (όχι στην Ελλάδα όμως) καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο ποσοστό στην αγορά, φτάνοντας, το 2008, στο 77% των πωλήσεων της κατηγορίας και αυτό μόνο αδιάφορη δεν μπορούσε να αφήσει την Porsche, με το καταλληλότερο μοντέλο στην γκάμα της γι αυτό το βήμα να είναι η Cayenne. Η Cayenne, λοιπόν, μετά την υβριδική έκδοσή της αποκτά μια περισσότερο προσιτή και πιο συμβατική «φιλική προς το περιβάλλον» έκδοση και γίνεται το πρώτο μοντέλο της Porsche που εφοδιάζεται με πετρελαιοκινητήρα, βασιζόμενη στο Know How του γκρουπ VW. Το σημαντικότερο στοιχείο όμως της πετρελαιοκίνητης Cayenne είναι, ότι αν και χαμηλότερης απόδοσης σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, προσφέρει αντάξιες του ονόματός της -και της Porsche γενικότερα- επιδόσεις, με σημαντικά οφέλη σε επίπεδο κατανάλωσης και προσιτή τιμή. Εκείνη είναι κατά 1.100 ευρώ ακριβότερη από τη βασική έκδοση της Cayenne V6, με το βενζινοκινητήρα 3,6 λίτρων. Εμφανισιακά η Cayenne Diesel δε διαφέρει αισθητικά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη (βασική) έκδοση των 3,6 λίτρων, παρουσιάζοντας άμεσα το πολυτελές και συνάμα δυναμικό της χαρακτήρα. Το επιβλητικό προφίλ της Cayenne Diesel είναι και εδώ ορατό, με το ογκώδες αμάξωμα (4.798 χλστ. μήκος, 1.928 χλστ. πλάτος και 1.699 χλστ. ύψος) και τη σοφιστικέ σχεδίαση να το διαμορφώνουν. Δεν υπάρχει καμία άλλη διαφορά ανάμεσα στις υπόλοιπες εκδόσεις της Cayenne (εκτός των Turbo), που να υποδηλώνει τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης, ούτως ώστε να μην αλλοιωθεί στο ελάχιστο ο χαρακτήρας του μοντέλου.
Συγκριτικά με τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση, η Cayenne Diesel εξασφαλίζει 28% χαμηλότερη κατανάλωση για κάθε 100 χλμ. και εκπέμπει 21% λιγότερα γραμμάρια CO2 για κάθε χλμ.

 
 Porsche Cayenne Diesel
Εσωτερικό – Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας – Επιδόσεις