" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/3/2009
TEST
Νέο Suzuki Alto 1,0
Αστικό «εργαλείο»
Διαβάστηκε από 13357 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/3/2009
To νέο Alto χαρακτηρίζεται για την ευελιξία και την ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση
Με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2, συμφέρουσα τιμή και πολύ καλή ευελιξία, το καινούργιο Alto πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσελκύσει εκείνους που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης.
Το όνομα "Alto" μετράει ήδη 30 χρόνια ιστορίας και 7 γενιές, με τη νεότερη να εκσυγχρονίζεται σε πολλούς τομείς, διατηρώντας όμως τη φιλοσοφία του οικονομικού, ευκολοδήγητου και με πολύ καλό value for money μίνι αυτοκινήτου. Επιπλέον, παρ' όλη τη μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων (μήκος: 3.500 χλστ., πλάτος: 1.600 χλστ. και ύψος: 1.470 χλστ.) με εξαίρεση το μεταξόνιο (2.360 χλστ.), παραμένει κόμπακτ.
Στο δρόμο: Ασφαλές αλλά και σχετικά "νευρικό"
To νέο Alto χαρακτηρίζεται για την ευελιξία και την ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση, όπως και για το χαμηλό θόρυβο κύλισης. Ωστόσο, ως αυτοκίνητο πόλης θα το προτιμούσαμε πιο άνετο, αφού στα διαδοχικά μπαλώματα των δρόμων το αμάξωμά του εμφανίζει "νευρικότητα", λόγω της σχετικά σφιχτής ανάρτησης με τις μικρές διαδρομές. Παράλληλα ο πίσω άκαμπτος άξονας αναπηδά και αντιδρά "ξερά" στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οδηγικά το τιμόνι ικανοποιεί σε βάρος και αμεσότητα, όχι όμως στον ίδιο βαθμό και σε πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση παρέχει την απαιτούμενη σταθερότητα και ασφάλεια σε ταχύτητες γύρω στα 120 χλμ./ώρα.
Εσωτερικό:Λιτό με μέτρια ποιότητα
Το ταμπλό του νέου μίνι της Suzuki παρουσιάζει σύγχρονα στοιχεία στη σχεδίασή του, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν το τριάκτινο τιμόνι, ο στρογγυλός πίνακας οργάνων και το ξεχωριστά τοποθετημένο στροφόμετρο (δεν περιλαμβάνεται στη βασική έκδοση). Η έλλειψη όμως των πιο "ζωντανών" χρωματισμών έναντι των μουντών γκρι αποχρώσεων δεν αναβαθμίζει το διάκοσμο και κατ' επέκταση το νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, την εικόνα μετριάζουν τα φθηνά σε όψη και υφή σκληρά πλαστικά με τις ατέλειες στο φινίρισμα, καθώς και οι σχετικά παράταιρες -με το υπόλοιπο εσωτερικό- επενδύσεις των πίσω θυρών, στις οποίες αρνητικό επίσης στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι τα παράθυρα ανοίγουν μόνο προς τα έξω (όπως στα 3θυρα αυτοκίνητα).
Χώροι:Χωρίς πολλές ανέσεις
Πιο άνετα στο εσωτερικό του καινούργιου Alto θα νιώσουν οι εμπρός επιβάτες ανεξαρτήτως της σωματικής τους διάπλασης, όχι όμως και οι πίσω. Στη δεύτερη σειρά καθισμάτων ο αέρας για τα γόνατα και τα κεφάλια είναι οριακά επαρκής για φιλοξενούμενους με ύψος 1,75 μ., ενώ οι υψηλότεροι θα κληθούν να κάνουν παραχωρήσεις. Παράλληλα, μικρός είναι και ο χώρος αποσκευών των 129 λίτρων, ο οποίος φτάνει έως τα 774 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Κινητήρας: "Σπιρτόζικος" και οικονομικός
Για την κίνηση των 892 κιλών του αμαξώματος φροντίζει το 3κύλινδρο, 12βάλβιδο μηχανικό σύνολο του 1,0 λτ. με τους 73 πραγματικούς ίππους (έναντι 68 ονομαστικών). Το μοτέρ αυτό ανεβάζει με ευκολία στροφές και έχει την απαραίτητη ζωντάνια μέχρι κυρίως τις 3 πρώτες σχέσεις μετάδοσης, την οποία χάνει με την επιλογή της 4ης και κυρίως της 5ης ταχύτητας. Επιπλέον, είναι οικονομικός σε κατανάλωση και με χαμηλές εκπομπές CO2, ενώ τα μόνα στοιχεία που ίσως ενοχλήσουν είναι το "τρέμουλο" του κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο, και η νεκρή διαδρομή του σχετικά σφιχτού πεντάλ συμπλέκτη.
Εξοπλισμός:
ABS με EBD, 4 αερόσακοι, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ρυθμιζόμενο καθ' ύψος τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση και ράδιο CD με MP3.
Τιμή από: 8.990 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός (κ.εκ.): 996, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 73/5.980, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 95/4.650, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 12,8, 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.): 16,1, 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.): 30,0, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 155, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,4*, Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ.): 103, 100-0 χλμ./ώρα (μ.): 44,9, Βάρος (κιλά): 892
*εργοστασιακές μετρήσεις
Βαθμολογία
Κινητήρας - Επιδόσεις: 8, Ενεργητική ασφάλεια - Οδική συμπεριφορά: 8, Παθητική ασφάλεια: 9, Εικόνα - Τεχνολογία - Συναρμολόγηση: 8, Άνεση: 8, Χώροι: 7, Αξιοπιστία: 9, Κατανάλωση: 10, Μεταπωλητική αξία: 9, Value for money: 9
Συνολική βαθμολογία: 8,50
Σχεδιαστικά το ταμπλό εμφανίζει σύγχρονα στοιχεία, αλλά την εικόνα δεν αναβαθμίζουν η λιτή ποιότητα και ο μουντός διάκοσμος.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι μέτριοι, όπως και το μικρό πορτμπαγκάζ των 129 λτ.

Το νέο Alto θα κινηθεί με ασφάλεια, ωστόσο η σφιχτή σχετικά ανάρτηση με τις μικρές διαδρομές και ο πίσω άκαμπτος άξονας θα ενοχλήσουν στις διαδοχικές ανωμαλίες των δρόμων.



Νέο crossover με σπορ look από τη VW;

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

Στην αντεπίθεση ο Ghosn

U5: Από την Κίνα στην Φρανκφούρτη οδικώς!

Η κίνηση στους δρόμους

Tο πολυγωνικό τιμόνι της BMW iNEXT

Πακέτα Cup και Design για το Mazda MX-5

Κίνδυνος: Έως και 57°C στην καμπίνα με ντάλα ήλιο!

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »