ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/7/2009
Πρώτη επαφή
Opel Insignia OPC
Δια χειρός OPC
Διαβάστηκε από 1348 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/7/2009
Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο
Η κορυφαία έκδοση του Insignia είναι παράλληλα και η κορυφαία έκδοση του Opel Performance Center (OPC). Το μεσαίο GT αυτοκίνητο σφύζει από εξέλιξη και τεχνολογία προς τέρψη του οδηγού του σε όλες τις συνθήκες.
Mε την επέμβαση του Opel Performance Center
Πέρασαν 10 ολόκληρα χρόνια από τότε που το αγωνιστικό παρακλάδι της Opel έβγαλε από τα σπλάχνα της το πρώτο Opel Astra OPC (περιορισμένης παραγωγής εξ ου και η αυξημένη για τα τότε δεδομένα τιμή) των 160 ατμοσφαιρικών ίππων. Έκτοτε, OPC εκδόσεις απέκτησαν τα Meriva, Astra, Corsa, Vectra και Zafira, αποτελώντας τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων αυτών και έχοντας ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 50.000 μονάδες. Το Insignia OPC είναι το δυνατότερο, το μοναδικό τετρακίνητο και το καλύτερο OPC οδηγικά. Εμφανισιακά το πρωτότυπο κουπέ Opel GTC Concept έδωσε πολλά στοιχεία στο προφίλ του Insignia ΟPC καθιστώντας το εξαιρετικά δυναμικό -αλλά όχι κραυγαλέο- είτε στις 4θυρες και 5θυρες εκδόσεις του, είτε και στη στέισον βάγκον (Sports Tourer) έκδοση.
Κινητήρας
Ο V6 κινητήρας των 2,8 λίτρων με υπερτροφοδότηση αποδίδει 325 ίππους και διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία. Η πίεση υπερπλήρωσης φτάνει στα 0,9 bar, που σε συνδυασμό με την κλειστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου και του μεγάλου κυβισμού του κινητήρα, εμφανίζει μεγάλα αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές σε κάθε περίπτωση, με το δυνατό σημείο ωστόσο να είναι οι επιταχύνσεις του εν κινήσει. Στα θετικά του κινητήρα συγκαταλέγεται και η σπορτίφ μπάσα χροιά του κινητήρα.

Oδική συμπεριφορά
Δώδεκα ολόκληρους μήνες πήρε στην ομάδα εξέλιξης του Insignia να μετατρέψει το "απλό" Insignia 2,8 σε OPC. Οι αλλαγές στο στήσιμο του μοντέλου (γόνατα HiPerStrut εμπρός, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, χαμηλότερο κατά 10 χλστ. σασί, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα eLSD, διαφορετική ρύθμιση του συστήματος τετρακίνησης Haldex 4ης γενιάς και 4πίστονα φρένα της Brembo για τον εμπρός άξονα) έδωσαν στο Insignia τον απαιτούμενο σπορ χαρακτήρα. Στο δρόμο το Insignia ΟPC παρουσιάζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, χωρίς να καθίσταται απόλυτο στο όριο και εμπνέοντας με ασφάλεια τους επιβάτες του ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Ο οδηγός θα εκτιμήσει την προσαρμοζόμενη ανάρτηση FlexRide, η οποία όχι μόνο προσαρμόζεται στην οδηγική κατάσταση και στο οδηγικό στιλ, αλλά και στις προτιμήσεις του. Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης ανά θέση (Normal, Sport και OPC) αλλάζουν την απόσβεση της ανάρτησης και την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα και του συστήματος τετρακίνησης, προς το πιο "αγωνιστικό" (OPC).
Το HiPerStrut (αριστερά) διαθέτει ένα κινητό μέρος στο άκρο του γονάτου, στο οποίο ασκούνται και όλες οι δυνάμεις κατά το στρίψιμο και την πίεση του αυτοκινήτου. Το σταθερό γόνατο ΜακΦέρσον και η αμετάβλητη γωνία που σχηματίζεται με το βασιλικό πίρο μειώνουν το φαινόμενο torque steering κατά την επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών.


Εσωτερικό
Ο V6 κινητήρας των 2,8 λίτρων με υπερτροφοδότηση αποδίδει 325 ίππους και διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία. Η πίεση υπερπλήρωσης φτάνει στα 0,9 bar, που σε συνδυασμό με την κλειστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου και του μεγάλου κυβισμού του κινητήρα, εμφανίζει μεγάλα αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές σε κάθε περίπτωση, με το δυνατό σημείο ωστόσο να είναι οι επιταχύνσεις του εν κινήσει. Στα θετικά του κινητήρα συγκαταλέγεται και η σπορτίφ μπάσα χροιά του κινητήρα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.)2.792
ΚύλινδροιV6
Βαλβίδες24
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)325/5.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)435/5.250
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)6,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)250**
Βάρος (κιλά)1.810
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ)11,4
Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.)268
Χώρος αποσκευών (λτ.)500
*Μετρήσεις κατασκευαστή
** Hλεκτρονικά περιοριζόμενη