Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/1/2010
TEST
Νέο Mazda3 2,0 4d
Ήπια δύναμη
Διαβάστηκε από 11350 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/1/2010
Το καινούργιο Mazda3 σεντάν με το 2λιτρο κινητήρα των 149 πραγματικών ίππων αποτελεί ένα σύγχρονο και πολιτισμένο συνολικά οικογενειακό αυτοκίνητο με ήπια χαρακτηριστικά.
Το νέο Mazda3, εκτός από το 5θυρο αμάξωμα, διατίθεται σε σεντάν, ενώ στην γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνεται και ο 2λιτρος με απόδοση 151 ονομαστικών ίππων. Ωστόσο η αυξημένη του τιμή (από 25.990 ευρώ) και χωρητικότητα του μηχανικού συνόλου το θέτουν εκτός συναγωνισμού, τη στιγμή που υπάρχουν turbo μοτέρ 1,4 και 1,6 λτ. με παραπλήσια ή και υψηλότερη απόδοση, καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη τιμή αγοράς.
Κομψό και ελκυστικό
Εξωτερικά, το σεντάν Mazda3 από το χάτσμπακ διαφέρει από τη μεσαία κολόνα και πίσω, ενώ το μήκος του είναι μεγαλύτερο κατά 120 χλστ. (4.580 χλστ.). Ο υπερυψωμένος τρίτος όγκος με το κάθετο κόψιμο και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα "δένει" αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα, το οποίο είναι κομψό και ελκυστικό με σπορτίφ χαρακτήρα.
Στο δρόμο το 2λιτρο σεντάν μικρομεσαίο Mazda παρουσιάζεται ομοιογενές και ουδέτερο.
Στο δρόμο: Ισορροπημένο και ευχάριστο
Το καινούργιο Mazda3 κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη του οδηγού του, καθώς αποπνέει συμπαγή αίσθηση και επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα τόσο στις ευθείες, όσο και στις στροφές. Στις εθνικές οδούς είναι σε θέση να ταξιδέψει σε γρήγορους ρυθμούς χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του, χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης και στην προσεγμένη ηχομόνωση. Επίσης, σε επαρχιακούς δρόμους ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εξίσου γρήγορα, εκμεταλλευόμενος πλήρως τις δυνατότητες του πλαισίου, τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση και την ισχύ του κινητήρα. Ακόμα το τιμόνι παρέχει θετική πληροφόρηση και αμεσότητα και τα φρένα ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά τους.
Το εσωτερικό του νέου Mazda3 διαθέτει σπορτίφ αισθητική και πολύ καλή ποιότητα.
Εσωτερικό: Με προσεγμένη ποιότητα
Πολύ καλά στοιχεία εμφανίζει συνολικά ο θάλαμος επιβατών του νέου μικρομεσαίου Mazda τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα. Αισθητικά διακρίνεται για το σπορτίφ χαρακτήρα του, ενώ σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο σημαντικά βελτιωμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής, λόγω κυρίως της χρήσης μαλακού πλαστικού σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό. Πρόσθετα η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών έχει γίνει με προσοχή, ενώ πολύ καλές με τη σειρά τους είναι η εργονομία και η θέση οδήγησης.
Κινητήρας: Πολιτισμένος και οικονομικός
Το 2λιτρο μηχανικό σύνολο άμεσου ψεκασμού DISI, απόδοσης 151 ονομαστικών ίππων (149 στο δυναμόμετρο), εστιάζει στην πολιτισμένη λειτουργία και στη χαμηλή κατανάλωση εκπομπών CO2. Είναι κάτι που επιτυγχάνεται με τη συνδρομή του αυτόματου συστήματος εκκίνησης και παύσης λειτουργίας "i-stop" και του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου με την αραιή κλιμάκωση. Γεγονός που με τη σειρά του στερεί το απαιτούμενο "νεύρο" από το μοτέρ, το οποίο δίνει την εντύπωση ότι πρόκειται για μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα, παρά για 2λιτρο.

Χώροι: Ικανοποιητικοί για 4 επιβάτες
Το πορτ μπαγκάζ των 430 λτ. είναι μεγαλύτερο από του χάτσμπακ κατά 90 λτ.
Οι διαθέσιμοι χώροι του εσωτερικού ικανοποιούν για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Από πλευράς χώρων, το 4θυρο Mazda3 προσφέρει παραπλήσιες ανέσεις με το 5θυρο μοντέλο και θα φιλοξενήσει με ικανοποιητικές ανέσεις 4 ενήλικα άτομα. Ωστόσο, εκεί που διακρίνεται έναντι του χάτσμπακ Mazda3, είναι στο μεγαλύτερο κατά 90 λτ. (430 λτ. έναντι 340 λτ.) πορτ μπαγκάζ.


 
 Νέο Mazda3 2,0 4d
Εξοπλισμός - Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Bαθμολογία