" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/1/2010
TEST
Citroen C4 Picasso 1,6 Vti
Less is more…
Διαβάστηκε από 18298 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/1/2010
Η αντικατάσταση του 1,8 κινητήρα του C4 Picasso των 127 ίππων από τον εξελιγμένο 1,6 VTi των 122 έχει πολλαπλά οφέλη για το μεσαίο πολυμορφικό της Citroen.
Σε μια εποχή που τα κυβικά στην Ελλάδα γίνονται ακόμα πιο… αμαρτωλά, η Citroen έπραξε το αναμενόμενο: αντικατέστησε τον παλιό 1,8 κινητήρα του C4 Picasso με τον υπερσύγχρονο 1,6 VTi, γνωστό από την υπόλοιπη γκάμα C4. Αν τώρα περιμένατε η μείωση των κυβικών και της ονομαστικής ιπποδύναμης του C4 Picasso να έχει αρνητικές επιπτώσεις στο ισοζύγιο του μεσαίου πολυμορφικού της γαλλικής φίρμας, έχετε πέσει έξω! Μπορεί το 1,8 να είναι 0,5 ″ ταχύτερο στα 0-100 χλμ./ώρα (11,8 ″ έναντι 11,3 ″ ), ωστόσο εκεί που έχει σημασία για αυτοκίνητο του είδους, ήτοι στις ρεπρίζ, το 1,6 είναι ταχύτερο και σημειώστε: 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 10,8 ″ και 17,9 ″ αντίστοιχα για το 1,6 και 11,4 ″ και 18,7 ″ για το 1,8. Στα κέρδη προσθέστε τους λιγότερους φορολογήσιμους, τη μικρότερη κατανάλωση (7,4 λτ./100 χλμ., έναντι 8,0) και τις μειωμένες εκπομπές CO2 (174 γρ./χλμ., αντί 190). Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην καλαίσθητη και πρωτότυπη εμφάνιση, ενώ το C4 Picasso κινείται στο ίδιο μοτίβο οδικής συμπεριφοράς. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαίτερα μαλακή, γεγονός που, σε συνδυασμό με τα μαλακά και μεγάλα καθίσματα, καθιστά άνετες τις πολύωρες μετακινήσεις. Από την άλλη, οι κλίσεις είναι τονισμένες και υπό πίεση η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς. Υπάρχει όμως στάνταρ ESP και καλά φρένα, ενώ οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου είναι προβλέψιμες και εύκολα ελεγχόμενες, αν και το τιμόνι σταθερού κέντρου δεν είναι υπόδειγμα αίσθησης και σωστής πληροφόρησης. Το C4 Picasso 1,6 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η Trend Plus ξεκινάει από 20.000 ευρώ και περιλαμβάνει ABS, ESP, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας, αερόσακο γονάτων οδηγού, σύστημα βοήθειας εκκίνησης σε ανηφόρα, cruise control, ηλεκτρικούς καθρέφτες, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα, κεντρικό κλείδωμα και air-condition. Η έκδοση Limited ξεκινά από 21.800 ευρώ και περιλαμβάνει επιπλέον αισθητήρες βροχής, αυτόματους προβολείς, προβολείς ομίχλης και διζωνικό κλιματισμό.

 
 Citroen C4 Picasso 1,6 Vti
Εσωτερικό
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »