Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/2/2010
Πρώτη επαφή
Ανανεωμένα Ford S-Max και Galaxy
Τούρμπο στην πρακτικότητα
Διαβάστηκε από 7876 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2010
Τα S-Max και Galaxy ανανεώθηκαν αισθητικά, αποτελώντας παράλληλα τα δύο πρώτα μοντέλα της Ford που "υιοθετούν" το νέο, άμεσου ψεκασμού, τούρμπο βενζινοκινητήρα (ΕcoΒoost) 2,0 λίτρων - 203 ίππων.
Ανανεωμένο Ford S-Max: Ωριμότητα
Το μήκους 4.801 χιλιοστών S-Max αναβαθμίστηκε αισθητικά, αποκτώντας νέο και περισσότερο μυώδες καπό, ανασχεδιασμένη μάσκα και φωτιστικά σώματα, αλλά και διαφορετικό προφυλακτήρα, ο οποίος πλέον φιλοξενεί φωτισμό ημέρας με τεχνολογία LED. Πίσω συναντάμε πλέον νέα διακριτική αεροτομή, ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά τεχνολογίας LED, αλλά και μία νέα χρωμιωμένη γρίλια στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών, η οποία φιλοξενεί και το λογότυπο του μοντέλου. Παράλληλα, το ανανεωμένο MPV διαθέτει και πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με την προσθήκη τεχνολογιών, όπως το σύστημα προειδοποίησης οδηγού για άλλο όχημα που βρίσκεται στη λεγόμενη "τυφλή γωνία" των καθρεφτών (BLIS), τον προσαρμοζόμενο περιοριστή ταχύτητας μέσω του cruise control (ΑSLD), καθώς και νέες κλειδαριές για ασφάλεια παιδιών στις πίσω πόρτες, οι οποίες είναι πλέον χειριζόμενες από τη θέση του οδηγού.
Με "φρέσκα" υλικά πολύ καλής ποιότητας διανθίζεται το εσωτερικό του Ford S-Max.
Εσωτερικό - "Φρέσκο" και λίγο πιο premium. Στο εσωτερικό του 5+2 θέσεων S-Max τοποθετήθηκε νέος πίνακας οργάνων, διαφορετικό μαλακό υλικό στο ταμπλό, καινούρια σκούρα επένδυση στην κεντρική κονσόλα, νέο ηχοσύστημα, αλλά και κουμπί ενεργοποίησης του κινητήρα. Παράλληλα, συναντάμε νέες πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα πάνω από τα κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ η οροφή φιλοξενεί ατομικούς φωτισμούς τεχνολογίας LED.
Εντελώς επίπεδο γίνεται το πορτ μπαγκάζ του S-Max, όταν αναδιπλωθούν τα ανεξάρτητα καθίσματα της 2ης και της 3ης σειράς.
Φυσικά, ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα του S-Max παραμένει το σύστημα Ford FlatSystem, το οποίο επιτρέπει με απλές κινήσεις στα καθίσματα της 2ης και της 3ης σειράς να αναδιπλωθούν, δημιουργώντας έτσι εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης. Διάφορες άλλες θέσεις για μεταφορά μικροαντικειμέων δίνουν το "παρών" περιμετρικά της καμπίνας. Ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο από 285 ως 2.000 λίτρα (ή 854 λτ. στο αποκλειστικά 5θέσιο). Εν τω μεταξύ, τα καθίσματα της 2ης σειράς παραμένουν ανεξάρτητα και συρόμενα.
Κινητήρας - Κιβώτιο: Γραμμικότητα και δύναμη. Ο νέος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος EcoΒoost SCTi αποτελεί το πρώτο δείγμα μίας νέας πολύ μεγάλης επένδυσης, που κάνει η Ford στον τομέα των μηχανικών συνόλων βενζίνης. Συνδυάζει 4 βασικά χαρακτηριστικά, προκειμένου να επιτύχει υψηλές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων. Συγκεκριμένα, συνδυάζει ελαφριά κατασκευή αλουμινίου, τελευταίας τεχνολογίας υψηλής πίεσης άμεσο ψεκασμό (150 bar), υπερτροφοδότηση χαμηλής αδράνειας, αλλά και εξελιγμένης τεχνολογίας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Αποδίδει 203 ίππους και 300 Nm ροπής (+20 Nm οverboost) από τις 1.750 ως τις 4.500 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό συνεργάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Powershift). Στην πράξη ο νέος αυτός κινητήρας αποδεικνύεται ιδιαίτερα γραμμικός και αποδοτικός, κινώντας το S-Max πολύ γρήγορα όταν του ζητηθεί. Από την πλευρά του, το κιβώτιο έδειξε πως λειτουργεί ικανοποιητικά άμεσα και ιδιαίτερα ομαλά, τόσο στην επιλογή D, όσο και στην επιλογή S (Sport). Σημειώστε ότι η μέση κατανάλωση βενζίνης που ανακοινώνει η Ford για το μοντέλο της είναι 8,1 λτ./100 χλμ., δηλαδή ακριβώς ίδια με την κατανάλωση στο 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, που χρησιμοποιούσε μέχρι σήμερα το S-Max.
Σταθερό, ήσυχο και ακλόνητο παραμένει στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς το Ford S-Max.
Στο δρόμο: Σωστός "βράχος"
Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του S-Max είναι η οδική του συμπεριφορά. H ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και το στιβαρό πλαίσιο επιτρέπουν στο MPV της Ford να κινείται με χαρακτηριστική σιγουριά, ακόμα και σε συνθήκες πίεσης, σε δρόμο με στροφές, ισορροπώντας ιδανικά μεταξύ άνεσης και διακριτικά σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς. Η συνολική αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή, με το αμάξωμα να παίρνει μικρές μόνο κλίσεις. To σύστημα διεύθυνσης έχει αρκετά καλή αίσθηση όπως και τα φρένα, ενώ η ψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες του μοντέλου επιτρέπουν πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα.
Με μια ματιά
• S-Max & Galaxy, ανανεωμένα αισθητικά και τεχνολογικά
• Με νέο 2λιτρο τούρμπο EcoΒoost κινητήρα 203PS
• Mε περισσότερο premium διάθεση
• Στην Ελλάδα μέσα - τέλη Μαρτίου

 
 Ανανεωμένα Ford S-Max και Galaxy
Ανανεωμένο Ford Galaxy
Τεχνικά χαρακτηριστικά